Ach zolang je het idee hebt dat hij het naar zijn zin heeft en aan je denkt is dat niet zo erg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, hij zal het vast niet al te erg vinden...
Heb vanmiddag afscheid van hem genomen, hij gaat 2 week naar Ibiza aaaargh, 2 week is echt te lang om geen contact met hem te hebben
Eh leuk en aardig, maar ik wil hem ook gewoon zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach zolang je het idee hebt dat hij het naar zijn zin heeft en aan je denkt is dat niet zo erg.
Nee klopt, 2 weken is gewoon veel. Vooral in het beginquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eh leuk en aardig, maar ik wil hem ook gewoon zienhahaha
Ach, ik heb ook genoeg te regelen de komende 2 week, dus zo erg is het ook weer niet
Daaromquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee klopt, 2 weken is gewoon veel. Vooral in het begin
hebben jullie nou iets dan of is het nog in de dating fasequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom![]()
En 2 week hem niet zien zal ook wel een leuke test zijn om te zien hoeveel ik hem eigenlijk kan missen in mijn leven.
Het is maar net de vraag hoe gehecht je bent idd, op zich kun je altijd nog zelfstandig leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom![]()
En 2 week hem niet zien zal ook wel een leuke test zijn om te zien hoeveel ik hem eigenlijk kan missen in mijn leven.
dat je niet eens een paar dagen zonder elkaar kan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nah dat heb je na een aantal jaar nog steeds hoor.
Nou...2 weken is best lang hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat je niet eens een paar dagen zonder elkaar kan?
dan doe je maar net zo als nunoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou...2 weken is best lang hoor.
Ik heb geen relatie, dus ik kan doen wat ik wil. Het ging hier om mrO.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan doe je maar net zo als nuno![]()
Bij gebrek aan de zon, ging het strand maar schijnen?quote:
Het klaarde rond 13u op en is daarna tot 19u zonnig gebleven hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij gebrek aan de zon, ging het strand maar schijnen?
We zijn nog in de datingfase. 3 dates gehad, maar nog net te pril om het een relatie te noemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben jullie nou iets dan of is het nog in de dating fase
Juist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets met prille liefde ofzo denk ik
is dat nou serieus een mouse balletje onder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe telefoon net besteld:
[ afbeelding ]
Was een crosspostgrapjequote:
quote:
quote:
ho héquote:
Ik zou niet durven!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij nu ook al mike na doen
¿13?quote:
Zit dat niet lastig in je broekzak, dat ie niet recht is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe telefoon net besteld:
[ afbeelding ]
dan ik nog niet snappen wat jij bedoelenquote:
dan moet je 16 zeggen of 13quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan ik nog niet snappen wat jij bedoelen
Happyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Is that a phone in your pocket or are you just happy to see me.
waar heb je het nu over aapquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je 16 zeggen of 13
als je iets niet snapt of een vraag niet weet dan zeg je 13 of 16quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar heb je het nu over aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |