pad van anderhalve meter breed, slalommend tussen de attracties door, nee dank je beleefdquote:
Collega van me was naar roze maandag in Eindhoven geweest op het trudo plein. Ze had enorm genoten van de travo actsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
oh en volgens mij dit jaar kermis bij ons zonder roze randje
maar ja wie zat er ook op de naaldhakkenrace te wachte n
oh het was een trudo ding?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Collega van me was naar roze maandag in Eindhoven geweest op het trudo plein. Ze had enorm genoten van de travo actsKwam ze speciaal vertellen tegen me, hahaha.
Ik ben niet thuis, niemand die je zietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik mag niet shoppen voor vreemde mannen. [ afbeelding ]
Ik heb er ook niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh het was een trudo ding?
collega van mij had het er ook over, en ik zo van nou dan toch duidelijk verkeerde marketing voor verkeerde doelgroepen en zo![]()
en dat allemaal op een steenworp afstand van mijn werk
mij lijken ze allebei juist wel goed,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneak = Taking of pelham 123. Lijkt me geen fuck aan.
[..]
Hij zou 't nog laten weten. Ligt aan 2 dames.
[..]
NeeNiks anders?
[..]
Jep.
Pelham 123 is echt een foute standaard actiefilm. Sowieso: Travoltaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij lijken ze allebei juist wel goed,
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we snappen niet allemaal jouw jargon
die ken ik van SEX SCquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal.
Angel --> Tibo --> Dizer
Angel --> Stel van 3 --> Tibo --> Murmeli
Angel --> Tibo --> Robin --> Stroekie
Angel --> Tibo --> Willem --> CDP
johny depp, en geen mafia maar bankovervallersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pelham 123 is echt een foute standaard actiefilm. Sowieso: Travolta
Die ander is een maffia film en ik hou niet van die tijd.
Ik sliep ook niet als ik niet 's avond iets van Maik gehoord had. Ik moest zeker weten dat ie veilig thuis was of zo. Op zich had ik allemaal rare ideeën wat er gebeurd had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, zo herkenbaar.
Er staat geen x deze keer en de vorige keer wel! is iee nu afgekoeld? O kijk, hij sms't babe, bedoelt ie dat als grapje of niet? Waarom reageert ie zo traag? Ik reageer altijd meteen! Moet ik nou een 2e SMS sturen? Hij zegt dat ik niet meer naar de gaybar hoef omdat ik hem al heb, na onze eerste avond samen.... da's vast een grapje toch? Maar grapjes hebben een kern vanw aarheid. Net zoals het grapje over vreemdgaan met Pino. Niemand gaat vreemd met Pino, duh... maar niemand zegt vreemdgaan als ie niet iets van eeen relatie bedoelt. Of is het echt een grap die je ook teegen je vrienden maakt? ARRRRRAAAAAAAAAAAAAGH!
Ik ken haar van [Singles] en toen hebben we elkaar gespot op een Vive la Fete concert. Vervolgens is ze meegegaan naar Friso (gay feest) en bleef ze bij me slapen. "Maar ik ga eerst ff naar een oud klasgenoot!" en dat bleek dus Tibo te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die ken ik van SEX SCnou kennen.....
Is het kleine blonde prinsje weer in de picture ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ang3l jij gaat niet mee naar de bios vanaaf?
ook niet om Teun tegen mij te beschermen?
nooit uit het oog verloren, wel uit het hartquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is het kleine blonde prinsje weer in de picture ?
Ja, leuk moment was datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervolgens is ze meegegaan naar Friso (gay feest) en bleef ze bij me slapen. "Maar ik ga eerst ff naar een oud klasgenoot!" en dat bleek dus Tibo te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |