quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef Goover het volgende:
Coordinatie, ritme en het principe van het indrukken van frets en aanslaan van snaren hebben mij geholpen. Maar iemand die het voor het eerst doet kan je binnen één nummertje makkelijk inhalen.
Zie vorig topic...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom staat er een nep gitaar in de OP
Nee, ik ben én niet Belg én ik ben geen 21 meer. Ow ja, én ik gebruik geen cocaïnequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:59 schreef Aresdreams het volgende:
ah, jij was dus iig niet die gast die ze dood aangetroffen hebben
tja, las het ergens, vandaar, het fijne hoef ik er nou ook niet van te weten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik ben én niet Belg én ik ben geen 21 meer. Ow ja, én ik gebruik geen cocaïne
Maar die dode had helemaal niets met het festival te maken, wel jammer dat het nu steeds in verband gebracht wordt met het Solar festival.
Altijd goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond oefenen en onze drummer is weer terug
Spannend, hopen dat ie er morgen is!quote:Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum Eindhoven - Netherlands, The
15:19
Wat ga je krijgen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Spannend, hopen dat ie er morgen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |