abonnement Unibet Coolblue
pi_71787952
quote:
Talkshow VI voortaan twee keer per week bij RTL 7

De talkshow Voetbal International van RTL 7 is voortaan ook op vrijdagavond te zien. Dat heeft RTL vandaag laten weten. VI gaat hiermee naar twee uitzendingen per week. “Op maandag wordt zoals vanouds teruggeblikt op het afgelopen speelweekend en in de nieuwe editie op vrijdagavond zullen de wedstrijden in de verschillende competities worden voor- beschouwd“, legt een zegsman van RTL uit. “Nieuw het komend seizoen is dat het publiek weer terug is bij de sfeervolle voetbaltalkshow.“

De tweede editie van VI op vrijdag is onderdeel van de nieuwe ‘voetbalvrijdagavond’ op RTL 7. “De tweede voetbalzender van Nederland begint gedurende het komende seizoen elke voetbalvrijdagavond met een live-wedstrijd uit de Jupiler League, gevolgd door een vrijdaguitzending van VI en daarna de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League.”

Peter Lubbers, programmadirecteur van RTL 7: “RTL 7 richt zich op mannen en dan is sport en met name voetbal een belangrijk thema. Elk weekend richten vele mannen hun vizier op de voetbalvelden en met de Jupiler League en ‘VI’ kunnen zij hieraan voorafgaand uitgebreid warmlopen bij RTL 7.”

De hoofd- en naamgevende sponsor, Jupiler, Eyeworks Sport en de clubs werken nauw samen met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) om de belevenis rond de Jupiler League op vrijdagavond naar een hoger plan te tillen. Patrick Brand, directeur van de CED is erg blij met dit besluit: “Het is een duidelijke stap vooruit voor de Jupiler League, passend binnen de strategie tot verdere professionalisering en het genereren van meer bereik en exposure voor onze clubs.”

Ook Eyeworks Sport is content met de uitbreiding van voetbalprogrammering door RTL 7. Directeur Will Moerer vertelt: “VI op de vrijdagavond, vooruitblikkend op het voetbalweekeind, heeft absoluut een toegevoegde waarde. De live wedstrijd zal vanzelfsprekend met meer camera’s worden gedaan dan voorheen, zodat ook dat de wijze waarop de Jupiler League in beeld wordt gebracht een positieve impuls geeft.”

Tenslotte kijkt ook presentator van VI Wilfred Genee uit naar het komende seizoen: “Live voetbal en ‘VI’ op de vrijdagavond, beter kun je je weekend niet beginnen.”

Op vrijdag 7 augustus is de eerste voetbalvrijdagavond bij RTL 7.
Voetbal International #40: Doe het licht maar uit.



Op naar meer kijkers dan SV.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:31:26 #2
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71787982
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71788216
!
pi_71788254
Hallo.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46:42 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71788463
Beste voetbal praat programma ooit, de opstelling is precies goed.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71788475
Enige waar ik wel een beetje moe van word is dat Kraaij en Genee om de 3 minuten weer iets hebben van "ik sprak toevallig xx laatst nog"
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71788715
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Enige waar ik wel een beetje moe van word is dat Kraaij en Genee om de 3 minuten weer iets hebben van "ik sprak toevallig xx laatst nog"
Je moet natuurlijk wel vertellen waar je je informatie vandaan hebt.

Je kan niet beweren dat Sneijder heeft gezegd Real te willen verlaten, zonder erbij te vermelden dat je hem hebt gesproken.

Maar in het geval van Hansie is het wel interessantdoenerij ja
pi_71788784
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:54 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel vertellen waar je je informatie vandaan hebt.

Je kan niet beweren dat Sneijder heeft gezegd Real te willen verlaten, zonder erbij te vermelden dat je hem hebt gesproken.

Maar in het geval van Hansie is het wel interessantdoenerij ja
Van Hans zeker en van Genee is het ook niet zo'n toeval hoor dat hij Ron Jans tegenkwam op de open dag van Groningen..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:35:43 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71789843
Het enige minpunt vind ik is als iemand Derksen bijvoorbeeld een serieus verhaal aan het vertellen is en dan gaat van der Gijp er opeens inspringen met een anekdote.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71789875
Het was weer geweldig
pi_71790035
super aflevering gister!
AFC Ajax
pi_71790331
Ik heb de aflevering van gisteren gemist, maar wat is er met Peter Beense? Die kwam optreden hier in Zevenbergen afgelopen zaterdag
pi_71790363
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb de aflevering van gisteren gemist, maar wat is er met Peter Beense? Die kwam optreden hier in Zevenbergen afgelopen zaterdag
Ronaldo werd door Gijp met Peter Beense vergeleken
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:55:56 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_71790409
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar in het geval van Hansie is het wel interessantdoenerij ja
Mooi was het dat Hans zei dat hij van bronnen "heel dicht bij de Belgische voetbalbond" iets had gehoord over Advocaat, en dat blijken dan later een paar Belgische journalisten te zijn die hij even opgebeld heeft.
pi_71790457
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Mooi was het dat Hans zei dat hij van bronnen "heel dicht bij de Belgische voetbalbond" iets had gehoord over Advocaat, en dat blijken dan later een paar Belgische journalisten te zijn die hij even opgebeld heeft.
De appel valt niet ver van de boom. Kraaij Senior deed toen een half jaar geleden ofzo bij Studio Voetbal ook heel geheimzinnig en interessant dat hij zeker wist dat er wel ff minimaal 60 miljoen binnen zou komen bij Feyenoord.. En kijk hoe armoedig het er nu nog is.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71790605
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ronaldo werd door Gijp met Peter Beense vergeleken
Ik hoop toch dat Ronaldo nog wel een paar kilo'tjes minder heeft.

Hij kon best zingen trouwens. In ieder geval een stuk beter dan die Dave die BNN aan het volgen is
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:08:22 #17
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71790802
Maar wat had Hansie nou tegen Aissati gezegd?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:30:43 #18
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_71791534
pi_71794943
Geweldige aflevering weer
pi_71795064
Wie zouden ze vrijdag als gast hebben?

Dat we dat mee zouden maken.. Knevel en Derksen in debat over politiek in Voetbal International.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:49:23 #21
15600 BB-King
Long live the King!
pi_71795101
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wie zouden ze vrijdag als gast hebben?
Ik hoop die Peter Beense.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_71795116
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef BB-King het volgende:

[..]

Ik hoop die Peter Beense.
Hij zou echt een baas zijn als hij vrijdag met een XXXL-shirt van Ronaldo aanschuift bij VI. (of desnoods ermee in het publiek zit / meezingt in het bandje)
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:04:39 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71795413
Lachen gisteren. Leuk om te horen dat bij profs in de kleedkamer dezelfde onzin uitgekraamd wordt als bij lage amateurs.
pi_71804752
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wie zouden ze vrijdag als gast hebben?
Ik hoop dat ze Hugo Camps nog een keer uitnodigen. Alleen jammer dat ze dan in die studio niet mogen roken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')