Erg he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cali & Hosti schijnen niets te hebben, maar ze zeiken wel als een bejaard echtpaar!
picz, vandaag wel, tochquote:
Ik mag hopen dat je dr doet! Zoveel gezeik zonder geneuk? Dan zou ik dr gewoon neerhoeken!quote:
Je bent niet de eerste die dat zegtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dr doet! Zoveel gezeik zonder geneuk? Dan zou ik dr gewoon neerhoeken!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, haal haar eens uit je kelder.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dr doet! Zoveel gezeik zonder geneuk? Dan zou ik dr gewoon neerhoeken!
Inderdaad! Een mod die even komt rellen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
Wie heeft het hier over voor of tegen Cali, Piet??
Lekkere mod ben jij
Hoe komt het, meis?quote:
Semiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef royjn het volgende:
[..]Ben je student ?
Dagelijk moet ik om 5:30 opstaan, wen je vanzelf aan
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat ik gewoon een watje bent wat betreft mijn exxen. Spuit 11quote:
Is dat tevens de reden dat het nu ex-en zijn? Ze zochten toch een ECHTE vent?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat ik gewoon een watje bent wat betreft mijn exxen. Spuit 11
Tijdens de relatie ben ik een echte vent, ik word pas een bitch als het uit gaat, dan laat ik over me heen lopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat tevens de reden dat het nu ex-en zijn? Ze zochten toch een ECHTE vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |