ja, mits je kunt aantonen dat jij daadwerkelijk betaald hebt voor een x-aantal lessen. dat soort knakkers nooit contant betalenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
Stel je neemt een pakket bij een rijschool voor zeg 1000 euro.
Nu blijkt na 4,5 les je rijinstructeur, een liegende, afspraak niet nakomende knakker te zijn. Kun je dan de rest van je geld terug vragen?
Zo'n deal zou ik om die reden niet doen bij een eenmansrijschool.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
Nu blijkt na 4,5 les je rijinstructeur, een liegende, afspraak niet nakomende knakker te zijn. Kun je dan de rest van je geld terug vragen?
Welke afspraken komt de beste man niet na en wat zijn de leugens?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
Wat een apen zijn dat zeg, het taalgebruik + fouten in hun boekje alleen al ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:
ANWBMeer betalen maar geen gezeik.
Ja kan ik. Met internet bankieren betaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, mits je kunt aantonen dat jij daadwerkelijk betaald hebt voor een x-aantal lessen. dat soort knakkers nooit contant betalen
Ja ik zat ook bij een enorm grote, maar ik heb hem zelf betaald, dus op zijn rekening. En nu issie daar ontslagen ofzo, en kon daarom niet van instructeur wisselen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Zo'n deal zou ik om die reden niet doen bij een eenmansrijschool.
Wel bij een grotere rijschool, waar je van instructeur zou kunnen wisselen als het niet klikt.
Nou, als ik m bel dan neemt ie niet op. Als ik m dan sms of ie me wil terugbellen doet ie gewoon niet. In 5 weken tijd heb ik maar 4,5 les gehad, terwijl ik er steeds op hamer dat ik er zsm vanaf wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef vanhal het volgende:
[..]
Welke afspraken komt de beste man niet na en wat zijn de leugens?
Ik heb geen boekje aangeraakt. Ik wilde leren rijden, de rest kende ik welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat een apen zijn dat zeg, het taalgebruik + fouten in hun boekje alleen al ...
Ja die zeggen, als we je nu indelen bij een andere instructeur gaat hij ons nooit betalen. Er zit al een incassobureau achter hem aan. Ik moet het zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef simmu het volgende:
heb je dan al contact opgenomen met de rijschool waar die knakker dan eerst werkte?
Misschien een gekke vraag, maar waarom heb je hem en niet je rijschool betaald? Dat is toch sowieso een vreemde constructie? Het lijkt mij dat het nu afhankelijk is van de welwillendheid van die instructeur, aangezien je bij hem dat pakket hebt afgenomen en niet bij die rijschool...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef appelsjap het volgende:
Ja ik zat ook bij een enorm grote, maar ik heb hem zelf betaald, dus op zijn rekening. En nu issie daar ontslagen ofzo, en kon daarom niet van instructeur wisselen.
Het is een vereniging van rijinstructeurs. En ze rijden allemaal onder 1 naam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar waarom heb je hem en niet je rijschool betaald? Dat is toch sowieso een vreemde constructie? Het lijkt mij dat het nu afhankelijk is van de welwillendheid van die instructeur, aangezien je bij hem dat pakket hebt afgenomen en niet bij die rijschool...
Veel rij-instructeurs krijgen maar een beperkt aantal uren van de rijschool, en klussen daarom bij onder de naam van de rijschool. Je betaalt dan wel aan hem. Soms is dit legaal geregeld, soms ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar waarom heb je hem en niet je rijschool betaald? Dat is toch sowieso een vreemde constructie? Het lijkt mij dat het nu afhankelijk is van de welwillendheid van die instructeur, aangezien je bij hem dat pakket hebt afgenomen en niet bij die rijschool...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |