quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef UncleSam het volgende:
“Twee robots komen de kroeg binnen. Zegt die ene tegen de barman: "Twee blikken kruipolie. En doe de jukebox en de flipperkast ook maar wat."”
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef Remsjo het volgende:
Kom een man gehaast de bakker in gerent. Zegt de bakker: Broodnodig?
Zegt de buschauffeur: "Hé! Kom er eens afquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:13 schreef Bakkerbier het volgende:
Zit een man op de bus te wachtten...
jij snaptemquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt de buschauffeur: "Hé! Kom er eens af"
Vraag ik aan die buschauffeur: "Waar ik een brief op de bus kan doen?"quote:
Peer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:24 schreef Bakkerbier het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een appel
ze zien er beide pas goed uit als ze aan en boom hangenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ze zien er beide pas goed uit als ze aan en boom hangen
lezen voor de edit_!
Ik dacht eerder dat het een tegenstelling was: Bij appels zit er vaak 1 rotte tussen alle goeie, terwijl er in het andere geval 1 goede ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:24 schreef Bakkerbier het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een appel
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef bioloogje het volgende:
Komt een man bij de bakker, vraagt hij: "Verkoopt u ook groente"?
"Nee alleen vlees".
"Ah maakt niet uit ik ben toch op de fiets".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is met pinguins verdoeme!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef bioloogje het volgende:
staan 2 ijsberen op een ijsberg zegt de ene tegen de andere: "Zal ik je eraf duwen"?
Zegt de ander: "Nee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef bioloogje het volgende:
Het is geel en blauw en als het in je oog komt ben je dood.je doet ze fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en blauw en als het in je oog komt ben je blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
Beltegoedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Aanvoerder het volgende:
en als je beltegoed op is krijg je minimaal 11 keer hetzelfde smsje om op te waarderen..
stelletje falers bij telfort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |