Ahoy surfers van het wereldwijde surfschuimende web!
Zie daar het schip! Het bakker bart schip! Nou maatjes, ik kan jullie vertellen dat ik tijdens dit topique erg beroerd veel zin had om ein brödchen zu essen ja!?
Maarja ik kak steeds meer in und deze surfbraddah heeft nu steeds minder bloed in zijn zwellichamen. Ik kan jullie vertellen dat ik vannacht wel erg veel zin had, ik sliep nakend en toen ging ik met mijn vasjienontvanger al dan niet onbewust langs de gewiekste textielen van mijn dekbekje

Hoewel ik net classic pr0n heb gedownload (Kay Parker, jeweetz! Gewoon langs die schaamharen staren weettog!

) heb ik daar dus nu geen zin in, want ik moet voedsel hebben.
En laat ik nu net van dat kielhalende zondige Bakker Bart bruinbrood in huisch hebben. AMAI ZEG, DAT IS IETS UNIEK! Hoor ik je zeggen. Helaas is dit niet zo. Ik vind Bakker Bart een invalide bakker. Zo invalide als Lady Gaga die op haar eigen stijve snikkelmans gaat zitten.
Wat een inferieur brood (bruin brood) is dit mang? Ik ga liever naar de lokale bakker Staghouwer hier (niet te verwarren met Die Jüden Endlosung swa) om die witbroodje te scoren tog
Vertel eens, lezer van dit topique. Wat vind jij van Bakker Bart brood? Ik ga liever necrofielen in hun baars futselen als ze bezig zijn met zoöfiele banaalheid. Ik vind het kut, en ik vind jou ook kut als jij het eetbaar vind, schorem

-edit-
Bekrachtiging klacht, ze hadden zelfsch zoe Talpa brood:
![]()
En geen jailbait:
![]()
UPDATE: Is dit beter, Mortaxx?
[ Bericht 5% gewijzigd door Rickocum op 11-08-2009 12:29:03 ]