fraude dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Elize88 het volgende:
Paar getallen veranderd. Dat is alles.
Maar als je gepakt wordt is het natuurlijk wel erg lullig.
Owww op die manier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Elize88 het volgende:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef Elize88 het volgende:
Aah. Shit.
Dus dan is de kans redelijk groot dat ze de versie in de spaanse pc te zien krijgen?
dikke kans iig dat als ze erachter komen dat je geen cent vergoed krijgt en waarschijnlijk daar ook niet meer verzekerd bent en geregistreerd wordt waardoor je ook lastig ergens anders nog een verzekering kunt afsluitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef Elize88 het volgende:
Aah. Shit.
Dus dan is de kans redelijk groot dat ze de versie in de spaanse pc te zien krijgen?
Ja, omdat er schooiers zoals jij op deze wereld rondlopen is dat nodig jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef Elize88 het volgende:
Aah. Shit.
Geen kopie = geen geld, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:43 schreef Elize88 het volgende:
In dat geval gaan we dat dus niet doen.
Bedankt voor jullie reacties.![]()
en je had niet zelf kunnen bedenken dat frauderen geen goed idee is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:43 schreef Elize88 het volgende:
In dat geval gaan we dat dus niet doen.
Bedankt voor jullie reacties.![]()
Ik heb wel een kopie.quote:
Ipod nano naar Ipod Classic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Fastmatti het volgende:
Wat heb je veranderd? 1 ipod naar 10 ipod.
Mag hopen dat je gepakt wordt.
Toevallig heb ik daar wel een bonnetje van. Die ipod ligt hier al een maand kapot te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe had je trouwens gedacht te bewijzen dat je een Ipod Classic hebt als je daar geen bonnetje voor hebt?
Ah dus je wil je kapotte apparaat afwentelen op de verzekering?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef Elize88 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar wel een bonnetje van. Die ipod ligt hier al een maand kapot te zijn.
Ja, maar dat ga ik nu dus niet meer doen aangezien de kans volgens jullie groot is dat ik dan gepakt wordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah dus je wil je kapotte apparaat afwentelen op de verzekering?
En schaam je je ook niet een beetje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Elize88 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik nu dus niet meer doen aangezien de kans volgens jullie groot is dat ik dan gepakt wordt.
Misschien een beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef Pool het volgende:
[..]
En schaam je je ook niet een beetje?
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:37 schreef Elize88 het volgende:
[..]
Misschien een beetje.![]()
Het is gewoon stom eigenlijk.
Eerlijkheid duurt het langst.![]()
Bedankt dat jullie het me in hebben laten zien.
TS kan zich de komende jaren niet meer verzekeren, en een aanklacht tegemoet zien!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Elize88 het volgende:
Dan ben je dus gewoon een frauduleuze mutsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Elize88 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik nu dus niet meer doen aangezien de kans volgens jullie groot is dat ik dan gepakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |