abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:11:48 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71784150
Hoi,

Ik ben bezig met het updaten van mijn cv en ik zou graag een webadres van een project waar ik aan heb meegewerkt willen vermelden. Is dat gebruikelijk of niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_71784185
tuurlijk kan dat.... staan zo vaak portfolio's online etc je moet alleen vermelden wat jou taak precies was bij dat project....
I'm not the man you think I am!
pi_71784349
Het kan wel interssant zijn, maar ik zou er iig een beknopte omschrijving van je activiteiten voor die website bijzetten, en een korte omschrijving wat die website ongeveer is (een beetje promotioneel)...
de meeste werkgevers gaan helemaal die links niet aanklikken (of nog erger, ze printen gewoon zulke CV's uit en zouden dan dat adres zelf moeten intypen) en gaan vooral af op korte beknopte informatie-brokjes die hen een snel oordeel mogelijk maken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_71784389
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Hoi,

Ik ben bezig met het updaten van mijn cv en ik zou graag een webadres van een project waar ik aan heb meegewerkt willen vermelden. Is dat gebruikelijk of niet?
Vraag wel even toestemming van de eigenaar van dat project.
Misschien is hij/zij er helemaal niet zo happig op dat het openbaar wordt gemaakt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:28:24 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71784582
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Vraag wel even toestemming van de eigenaar van dat project.
Misschien is hij/zij er helemaal niet zo happig op dat het openbaar wordt gemaakt.
Er staat gewoon een demo op hun site (het is een commercieel product).

En thx voor de reacties .
Niet meer actief op Fok!
pi_71784947
zet er iig wel een beschrijving bij van wat het is. Vanaf papier is het lastig doorklikken namelijk
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:49:56 #7
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_71785171
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_71813283
Gewoon doen.
Maar beschrijf het project wel gewoon in de CV tekst en ga er niet vanuit dat mensen de link gebruiken om te begrijpen wat het project is, dat moet uit de tekst duidelijk worden.

De meeste P&O mensen tikken de link pas over als ze al van plan zijn je uit te nodigen voor een gesprek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')