Meen je dat?quote:
Echt waar? Zo vroeg al? Ik hoor van anderen dat je pas om 2 uur 's middags er hoeft te zijn en dat je dan nog vroeg bent!quote:
Het ziet er nu nog niet leuk uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef frame-saw het volgende:
Leuk filmpje van het terrein, maandag gemaakt. Al komt er halverwege een drup op de lens
je moet sowieso wachten in de rij. al sta je vooraan, dan nog moet je wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Echt waar? Zo vroeg al? Ik hoor van anderen dat je pas om 2 uur 's middags er hoeft te zijn en dat je dan nog vroeg bent!
Echt waar?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
je moet sowieso wachten in de rij. al sta je vooraan, dan nog moet je wachten.
jep. maar nevermind joh, t is meestal keigezellig in de rijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Echt waar?
Ach, ik ga voor 2 uur I guess.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
jep. maar nevermind joh, t is meestal keigezellig in de rij
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef Junkie het volgende:
Ik heb vandeweek nog 2 kaartjes gewonnen via 't Lowlands abo van de NRC Next!![]()
![]()
Ik wist wel dat alles goed kwam met mijn Lowlands avontuur.
Wanneer de poorten open gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef Starlings het volgende:
Hmm, lekker warm donderdag.
Hoe laat beginnen de bussen eigenlijk te rijden van 't Harde naar het terrein?
Dat zou perfect festivalweer zijn, graadje of 24.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef Mr.DD het volgende:
http://www.zoover.nl/nederland/flevoland/biddinghuizen/weer weersverwachting is weer verbeterd, gister of eergister zeiden ze nog regen regen regen.
Ja, dan ben je wel vroeg, en de rij is nog niet in beweging, dus die groeit alleen maar. De mensen die dan vooraan zitten zijn nog eerder gekomen, maar die moeten dus ook in de rij (al is het dan aan de voorkantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Echt waar? Zo vroeg al? Ik hoor van anderen dat je pas om 2 uur 's middags er hoeft te zijn en dat je dan nog vroeg bent!
Zo doen wij het ook, alleen worden wij gebracht en gehaald door een touringcar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ja, dan ben je wel vroeg, en de rij is nog niet in beweging, dus die groeit alleen maar. De mensen die dan vooraan zitten zijn nog eerder gekomen, maar die moeten dus ook in de rij (al is het dan aan de voorkant). Als de poorten open gaan, is de aanwas aan de achterkant van de rij altijd groter dan wat er vooran naar binnen gaat, dus de rij wordt niet kleiner (en sta je dus met 1000-en in dat veld voor de ingang). Als je echt niet in de rij wil staan, moet je 's nachts komen. Dan zijn je kansen om op camping 1-4 te staan alleen wel verkeken. Dat betekent dus steeds een kankereind lopen naar het terrein en terug. Zelf vind ik het wel fijn om tussendoor af en toe bij de tent te chillen, en dat zou er dan al helemaal niet in zitten (zonde van je tijd). Kortom, wij gaan 's ochtends veel te vroeg, en zitten vooraan in de rij.
Overigens gaan de pendelbussen pas 's middags rijden, dus eerder komen met de trein heeft weinig zin. Met de auto wordt je tegengehouden op de dijk, dus daar sta je ook in de rij totdat de parkeerplaatsen op worden gegooid. Je moet dus zorgen dat je met al je spullen wordt afgezet op de plek waar de bussen stoppen (vindt de organisatie niet leuk), en dan naar de ingang wandelen. Zo gaan wij het ook doen, daar met alle spullen uitstappen (zo veel mogelijk tenten om het kamp op te bouwen), en de auto rijd naar de dijk om gezellig in de rij te gaan staan voor de P.
Jaja, een hele logistieke onderneming dat Lowlands.
Ook wel hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:28 schreef Irien het volgende:
Je kan ook op vrijdag komen, dan staat er helemaal geen rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |