JA JAquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef Mr.DD het volgende:
2 vragen =
Krijg je op Lowlands een programmaboekje?
Mag je het kaartje houden?
Het gáat regenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef julian6 het volgende:
Het moet wel regenen anders is LL niet compleet!
Ik heb hem wel laten drukkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
JA JA![]()
Waarom wil je zo'n suf uitgeprint kaartje houden, of heb je een mooi echt gedrukt kaartje?
De ticketservice kaartjes zijn in mijn optiek toch echt wel het toppunt van lelijkheid. Zeker als ik kijk hoe mooie full color highgloss kaartjes ik vroeger kreeg voor optredens van U2, gun's roses, pinkpop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb hem wel laten drukkenAl is ie wel heel lelijk, ik mis de ticketservicekaartjes (passen beter bij mijn 10.000 andere concerrt- en festivalkaarten).
Voor mij is dat sentiment ja. Die ticketservice-kaartjes zijn tenminste nog een beetje 'gezellig'. Die van eventim zijn echt statisch en saai.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De ticketservice kaartjes zijn in mijn optiek toch echt wel het toppunt van lelijkheid. Zeker als ik kijk hoe mooie full color highgloss kaartjes ik vroeger kreeg voor optredens van U2, gun's roses, pinkpop.
Sinds de kaartejs van ticketservice ook van die 100 in een dozijn zijn (alleen een iets andere zwarte print vooropquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef frame-saw het volgende:
Voor mij is dat sentiment ja. Die ticketservice-kaartjes zijn tenminste nog een beetje 'gezellig'. Die van eventim zijn echt statisch en saai.
Dan ga je vast slagen! In 2000 moest ik donderdag om 11 uur afrijden terwijl we om 14 uur richting Biddinghuizen zouden gaan. Was in mijn hoofd zo met LL bezig dat ik heel relaxed aan het rijden was, ging er helemaal van uit dat ik zou zakken en maakte me daar al niet meer druk om. In 1 keer geslaagd! Gaat jou vast ook lukken, succes!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef pinquit het volgende:
ik moet eerst dinsdag nog even afrijden
oh woei! danku!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef peterfan het volgende:
[..]
Dan ga je vast slagen! In 2000 moest ik donderdag om 11 uur afrijden terwijl we om 14 uur richting Biddinghuizen zouden gaan. Was in mijn hoofd zo met LL bezig dat ik heel relaxed aan het rijden was, ging er helemaal van uit dat ik zou zakken en maakte me daar al niet meer druk om. In 1 keer geslaagd! Gaat jou vast ook lukken, succes!
Grolsch is een sfeerloos hok waar het geluid op elke plek vergalmt. Als een favoriete act daar staat, verwacht ik er gelijk al niet te veel meer van. En het geluid in de Bravo is bij hiphop-acts niet meer dan één onverstaanbare overstuurde brij. Al ligt dat vaak ook aan de acts zelf, als ze hun microfoon bijna in hun mond stoppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En de Bravo heeft echt niet zo'n kutgeluid toch?Ik vind geen enkele tent echt kut, behalve de Grolsch die ik liever vermijd na vorig jaar.
Sja.quote:Heal the World, Shake the Pllanet!
Honderd jaar na de industriële revolutie leven we als koningen, maar is de aarde bijna op. Complottheorie? Nee, gek! Als we niet ingrijpen, is het over vijftig jaar écht afgelopen. Punt. En leg dat maar eens met droge ogen uit aan je kleinkinderen. Alleen wij kunnen en moeten de toekomst redden, hier en nu. Samen. Shake The PLLanet! Drie simpele woordjes, waarmee we Lowlands en de wereld verbeteren.
DOWNLOAD HIER HET VOLLEDIGE RAPPORT (PDF)
Going green staat hier al jaren hoog op de agenda; dat Green ’n Cleancertificaat boven ons bureau hebben we samen verdiend. Lowlands’ merchandising en het cateringaanbod zijn grotendeels eco, bio en/of fairtrade. De pendelbussen hebben roetfilters, de toiletten spoelen door met vijverwater en met milieuvriendelijke verlichting, brandblussers, wc-rollen en schoonmaakmiddelen slaan we een monsterslag. Bovendien krijg je voor de bio-afbreekbare statiegeldbekers en draagtrays die je bij de Cleanup-tentjes inlevert weer klinkende muntjes terug. Vraag maar aan die plasticjagers die bezeten over de velden jakkeren: Goed te doen, groen!
Vooroplopen is beter dan afwachten. In samenwerking met Bredenoord lanceren we daarom Purity, een waterstofaggregaat dat ons politieke achterkamertje LLowgenda op Planet Paradise van stroom voorziet. Met dit revolutionaire powerhouse wordt met waterstof en zuurstof energie opgwekt. Zonder diesel of aardgas, dus zonder schadelijke uitlaatgassen en takkeherrie. Kom gerust even snuffelen en luisteren! Al even baanbrekend zijn de nieuwe Green Ghetto’s. Camping 1 en 7 gaan groen, met alle fris-fruitige, zuurstofrijke voordelen vandien. Maar daar kamperen betekent ook je verantwoordelijkheid nemen: Wie hier gaat staan, verplicht zichzelf zijn troep dagelijks op te ruimen en ervoor te zorgen dat de camping schoon blijft. Da’s alles. Wij zorgen voor extra kliko’s, vuilnisruns en mankracht om je bij te staan. Oxfam Novib is ook van de partij met hun Trash Bashers. Zij helpen je met raad en daad om op de Green Ghetto's te overleven. Omdat wereldredders geholpen moeten worden!
Dat betekent natuurlijk niet dat je op het festivalterrein en de andere campings tot je knieën door het vuil moet waden. Onze trouwe TRASH!-Bashers lopen weer rond, maar jullie medewerking is cruciaal. Op en rond het terrein staat een recordaantal afvalbakken en –containers, waarin je 24/7 al je festivalresten kwijt kan. Als altijd krijgt iedereen bij binnenkomst een reusachtige TRASH!-vuilniszak uitgereikt, die vol moet. En je hoeft geen heel weekend te sparen, want bij de badhuizen ligt een onbeperkte voorraad klaar. Neem na afloop je tent en kampeerspullen weer mee, want op achterlaten en in de fik steken staan astronomisch hoge boetes. Doen wij de rest: alle afval wordt op onze eigen vuilstort backstage nauwgezet gescheiden, en verdwijnt in hapklare brokken richting recycling. Shake it now, baby!
Shake the Pllanet
Dit jaar heeft de festivalorganisatie 3 speerpunten geformuleerd waar ze groener te werk wilt gaan: Transport, Energie en Afval. Er is een uitgebreid rapport opgesteld waarin een volledige analyse van de bedrijfsvoering in relatie tot milieuaspecten wordt gemaakt. Deze analyse is breder dan de 3 speerpunten en geeft ook aan op welke manieren de invloed op het milieu wordt beperkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo astronomisch hoog dat je er een trap naar de maan mee kunt bouwen.quote:Neem na afloop je tent en kampeerspullen weer mee, want op achterlaten en in de fik steken staan astronomisch hoge boetes
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:30 schreef julian6 het volgende:
BOH GEK HET IS BIJNA DE DONDERDAG VOOR DE DONDERDAG!!!111
Dingen in vulnisbakken gooienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:41 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil best mijn vuilnis in afvalbakken gooien hoor, doe ik op straat ook. Maar niet als je daar veel voor moet lopen, en op de campings staan er haast geen afvalbakken. Die vuilniszakken zijn ook niets, die waaien weg of weet ik veel.
Best wel triest eigenlijk ja, ik kan het gewoon niet laten. Kunnen die gemeentemannetjes minder uren maken enzoquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef RedGuy het volgende:
Ik ga dit jaar alles in afvalbakken gooien!
Met je verkeerde been uit bed gestaptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Mensen die naar Lowlands gaan uberhauptTrieste bedoeling
X-Ray en Bravo zitten naast elkaar en ze draaien allebei vrij lang, dus je kan makkelijk effe heen en weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:07 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil ook
De zondagnacht wordt wel een drama trouwensBoys Noize en Darkraver..tjezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |