Een groot voordeel is dat er dan meer kanalen beschikbaar zijn. Sport1 heeft nog maar zes kanalen en dat wringt weleens. Vorig jaar werd bijvoorbeeld de Romeinse derby niet uitgezonden omdat men koos voor de Premier League en de Bundesliga op dat tijdstip. Met meer zenders kun je dus meer wedstrijden uitzenden, zeker op tijden dat de eredivisie niet speelt, maar andere landen wel, in het bijzonder op de zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:24 schreef taxhaven het volgende:
En als je dan toch een speciaal abonnement voor alleen eredivisie kan nemen, wat is dan het verschil met nu?
en het werkt alquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:48 schreef MassimO het volgende:
Ik heb net de helpdesk gebeld. Binnen 5 minuten iemand aan de lijn.
Hij zou een nieuw signaal naar mijn smartcard sturen , om EL te activeren.
Ben benieuwd.
Als het daadwerkelijk werkt straks , goede service
Vanaf afgelopen vrijdag werkt het, week of 3 dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb het 15 dagen geleden aangevraagd, nog niks.
Op kanaal 13 (Etalagekanaal).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Eredivisie Live 1 is in oktober gratis te zien bij Ziggo.
De voorwaarden lezen, daar staat het vast gewoon in. En zo gek is het niet dat je niet oneindig van dat soort acties gebruik kunt maken.quote:
Bij UPC kan je via EredivsieLive kanaal (15 volgens mij) ook losse wedstrijden bekijken voor 6 euro per stuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Sinds een half jaar heb ik ook Eredivisie Live, maar eigenlijk is het belachelijk duur. Ik heb het puur voor de uitwedstrijden van mijn favoriete club, bij thuiswedstrijden zit ik in het stadion. Ik kijk dus 17 wedstrijden per jaar op Eredivisie Live, en daar betaal ik dan 180 Euro per jaar voor. ,Dat is meer dan 10 Euro per wedstrijd
Die heb ik dus ook, vandaar dat ik alleen de uitwedstrijden kijk op EL. De 180 Euro voor EL komt dus nog bovenop de 200 Euro van de seizoenkaart.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:56 schreef MB23 het volgende:
Voor een fatsoenlijke seizoenkaart betaal je ook al gauw 200 euro hoor.
Lijkt me vanwege de hoge kosten he.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Eredivisie Live nog steeds NIET de stap naar wedstrijden in HD gemaakt?
Zelfs in Belgie zijn per speeldag 3 matches in HD te zien.
Dit beeld is zoveel scherper en rustiger.
Echt belachelijk dat het hier nog niet is.
Als zender loop je zover achter op europaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lijkt me vanwege de hoge kosten he.
Bovendien heeft het ook voor maar weinig mensen nut omdat misschien wel de helft van de abonnees via digitenne kijkt en daar gaat HD sowieso niet op werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |