Holy shit! zit em met wat vrienden te luisteren, jointje, biertje, damn wat een setjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef Houniet het volgende:
-Die set van BUTANE-
Weet iemand welke plaat er rond 129 in komt?
ja natuurlijk:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef Houniet het volgende:
-Die set van BUTANE-
Weet iemand welke plaat er rond 129 in komt?
draait zij ook minimal?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe minimal-set van Miss Nine is ook lekker hoor!
Juni 2010
Marek Stolpertquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Hagelkaas het volgende:
Daypak Solo
En vooral:
Opgepitcht naar 126 bpm
graag. sowieso zuigt de meeste minimal van nu eigenlijk. volgende topic kan beter een techhouse en deephouse topic worden wmbtquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
kan ik hier ook deep house posten?
13 in een dozijn minimal, sorry maar hier ben ik nu wel zwaar op uitgekeken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Deze luister ik al drie jaar, en hij is nog steeds niet saai
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef JopJuh het volgende:
[..]
13 in een dozijn minimal, sorry maar hier ben ik nu wel zwaar op uitgekeken.
Ja ik zit nu heel erg te twijfelen tussen Ame & Dixon of dat festival in Amersfoort met Loops en Max Cooper etc.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:28 schreef JopJuh het volgende:
Ame & Dixon + Lowlands voor de komende weken in ieder geval
Dude 10 uur durende b2b, dat gaat nooit meer voorkomen komende 12 maanden. Max Cooper komt nog wel een keertje terug dit jaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:40 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ja ik zit nu heel erg te twijfelen tussen Ame & Dixon of dat festival in Amersfoort met Loops en Max Cooper etc.
Ik moet Max Cooper echt een keer zien. Is na James Holden en Nathan Fake toch wel mn favoriete dj dus ik weet het niet meer nu
Trueeeeequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Dude 10 uur durende b2b, dat gaat nooit meer voorkomen komende 12 maanden. Max Cooper komt nog wel een keertje terug dit jaar.
Laten we het op deephouse houden, niemand post hier nog minimalquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
is het volgende topic nou ook voor progressive house, deep house etc?
Deephousequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Laten we het op deephouse houden, niemand post hier nog minimal
Haha altijd als mensen vragen wat voor muziek je luistert. En je komt dan met die namen en dan vragen ze wat voor soort muziek het is dan zeg ik altijd maar dat ze dat zelf maar moeten uitzoeken want ik zou het dus echt niet wetenquote:
Post-rock minimal progressive of shoegaze-house.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Deephouse![]()
Al ben ik sowieso slecht in het benoemen van genres voor bepaalde artiesten.
Waar scharen jullie Nathan Fake, Fairmont etc onder? Eigenlijk heel Border Community bedoel ik dan.
Het word Ame & Dixon trouwens JopJuh! Max Cooper en Loops zullen nog wel vaker te zien zijn idd!
beter gewoon neo-trancequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Post-rock minimal progressive of shoegaze-house.
Op zich best lekker, alleen ik heb het gevoel dat de kicks en snares niet lekker lopen. Alsof er een hele kleine delay in zit.. Kan het niet goed omschrijven, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het rolt daardoor niet lekker door, maar komt een beetje houterig over ofzo. Verder is het zeker saai genoeg voor minimal, maar niet té saai. Mooie balans wdb.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Vinden jullie dit wat ?
Zit er zelf aan te denken om die hele break weg te halen (voegt niets toe), en ik mis nog iets meer percussie voor wat meer ritme, misschien de BPM nog naar 122, maar verder bevalt ie me wel.
True!quote:
En in m'n favolijst gezet , lekkere track idd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:04 schreef Seamonkey- het volgende:
True!
Mijjn track van het moment:
erg dik
quote:
Ja jonge, die wilde ik hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt er weer eentje gevonden !
Jij wist niet welke plaat dit wasquote:
Met mijn collectie is dat niet echt vreemd hoor...quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij wist niet welke plaat dit was.
Oh sorry, wist niet dat je baas boos werd.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Met mijn collectie is dat niet echt vreemd hoor...
Das niet te onthouden
hoezo? sta ik aan je deur? ik word niet zo makkelijk boos hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je baas boos werd.
Fijne plaat jaquote:
zal nog eens luisteren, misschien schiet het nu te binnen..quote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zoek nog steeds die andere plaat uit die Butane set, die in de 95e minuut speelt.
bedoel je?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zoek nog steeds die andere plaat uit die Butane set, die in de 95e minuut speelt.
was het burnski-me and you?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:
soms moet ik eerst eens verversen voor ik wat zegquote:
* F5'tquote:
dank je. zullen we samenwonen, scheelt me een hoop werk.quote:
Ja lijkt me een plan wel. Professioneel platen ID-er, wat een baanquote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je. zullen we samenwonen, scheelt me een hoop werk.
Shazam is voor onwetendenquote:
die kwam er niet uit..quote:
Ja daar was ik inmiddels al achter gekomen.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja daar was ik inmiddels al achter gekomen.
Echt een briljante vocal.
Geeeen idee! Plaat nog nooit gehoordquote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je toch bezig bent Bart, nog eentje :
http://soundcloud.com/eda-jefferson/eda-djset-july-2010
Track in de 8e minuut !
Bah.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geeeen idee! Plaat nog nooit gehoord
wat wil je, hij is een fransoos.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bah.
Ik heb m wel vaker gehoord maar kan maar niet achter de ID komen, en die EDA reageert nergens op.
mais, vous zou m es in het Frans kunnen aan-parlez'enquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maakt wel hele vette muziek, dat dan weer wel.
Misschien eens in het Frans proberen, dat kweekt soms wat goodwill bij die Fransen.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
mais, vous zou m es in het Frans kunnen aan-parlez'en
jullie moeten echt samenwonenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien eens in het Frans proberen, dat kweekt soms wat goodwill bij die Fransen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
jullie moeten echt samenwonen
-edit- Kut, te laat met F5-enquote:
Is da wa?quote:On Friday the 17th of September 2010 it’s going down: organizations Berlin Underground and Steam team up for an ultra-long-lasting cross pollination of nasty Rumanian & Dutch musical endeavours. The event will take place within Amsterdams’ newest hotspot, the atmospheric Boom Chicago comedy theatre. A:rpi:Ar label protagonists Rhadoo and Dan Andrei are part of the tasty menu, as well as reputable local celebreties Bart Skils and Reiss to name a few. Two areas of stomping underground mayhem – perfect moods for a hot summer!
Rhadoo [A:RPIA:R]
Dan Andrei [A:RPIA:R]
Bart Skils [100% Pure]
Sander Baan [Steam]
Reiss [Earthbookings]
El-P [Minimal Eindhoven]
Frodo [Redevice]
Pep [Redevice]
ik dacht van wel want dan andrei heeft hele vette producties. maar hij en rhadoo draaiden over t algemeen een beetje slap. maar t geluid hielp ook niet echt.quote:
Dat is electroquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef guinesh het volgende:
dit is wel erg minimaal:
steeds dezelfde text en dezelfde beat, zoek de melody!
Ik vond hem echt lekker tot die Dexter sample een beetje te veel over-the top terugkomt. Verklaart wel de titel natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:04 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
True!
Mijjn track van het moment:
erg dik
lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:17 schreef Lo-Fi het volgende:
Alias van Mike Shannon en 1 van de betere tracks imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |