Aantal nummers die ik erg dik vind en veel luister:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Minimal
te lang er uit geweest tho, moet maar het net weer eens afspeuren naar leuke releases. Iemand nog tips? M_nus hoek (ja) en Bpitch doen het altijd goed hier.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
Beste Minimal-DJ's, Ben Sims is boos op jullie.
[..]
bron
Ja ben ik met je eens, de techno van toen was ook rete-commercieel. Ik bedoel ID&T (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef jimjim1983 het volgende:
hehe thankser zijn ook gewoon zoveel releases dat er ook veel troep bij zit. geldt voor de techno van 'toen' ook denk ik, al ben ik daar maar globaal bekend mee. maar ik heb soms ook hele weken dat ik alleen maar troep hoor. en ik vind het ook erg jammer dat de scene teveel in het wat commercielere gedeelte van de minimal blijft hangen, op grote feesten wordt vaak veel te safe geprogrammeerd vind ik.
Je weet het gewoon nooit met hem. Op SMS vond ik het maar ruk. 20 seconden van een plaat draaien en dan met heel veel effecten en bombarie naar de volgende 20 seconden.quote:maar Hawtin kan nog steeds een baas zijn, dat heeft hij me dit jaar op 5 days off wel bewezen.
Ik vind zijn eigen werk ook maar matig en als dj ook niet perse heel bijzonder. Leukste set die ik hem heb zien draaien was een acidspecial.quote:en van Ben Sims kan je aan de andere kant ook wel zeggen dat ie, hoewel t wel altijd vet is, wat vernieuwender mag zijn.
God, laat we zeggen dat hij ergens voor staat danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef teknomist het volgende:
Ben Sims is alles behalve een purist.
oja tis van die raveshit. wel grappig om op te dansen op zn tijd maar vind t t over t algemeen te makkelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:52 schreef teknomist het volgende:
Lange tonen in psytrance? Ik vind het allemaal redelijk arpeggio!
ja ik trok t op sms ook helemaal niet. vond t ook veel te kil en klinisch. denk sowieso dat je m in een club moet zien en niet op een festival (geldt eigenlijk voor bijna elke dj).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Je weet het gewoon nooit met hem. Op SMS vond ik het maar ruk. 20 seconden van een plaat draaien en dan met heel veel effecten en bombarie naar de volgende 20 seconden.
Ik hoop hard op de Plastikmantour, dat is wel zeker.
Hij keek zelf ook weinig vrolijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ja ik trok t op sms ook helemaal niet. vond t ook veel te kil en klinisch. denk sowieso dat je m in een club moet zien en niet op een festival (geldt eigenlijk voor bijna elke dj).
boris en lau waren echt heel vetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij keek zelf ook weinig vrolijk.
Ik heb me wel uitstekend vermaakt bij Lauhaus en Werner, maar goed dat was qua formaat ook het kindertentje.
Ik vind de huidige progressive eigenlijk alleen geschikt om je tafel mee recht te zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef teknomist het volgende:
Ik vind alleen progressive eigenlijk geschikt outdoor.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:
vette plaat: Boo Williams - make some noise
tracklistquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef jimjim1983 het volgende:
http://soundcloud.com/hangmat/hangmats-keigave-set
niet bijgehouden helaas, maar noem maar een minuut.quote:
Ik ben er "slechts" 3 keer geweest, maar Berghain is echt heel smerig; heel erg goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef JopJuh het volgende:
http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?1117
Boekpresentatie was tof, maar die Innervissions nacht gister
ik vond zijn Fabric mix anders best leuk, niet zo zeer om te dansen maar de platenkeuze wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef jimjim1983 het volgende:
viel me heel erg mee. had weinig hoop gezien zn laatste producties (it's getting late) maar vooral t eerste deel is goed te doen.
ik geef het een 7,5.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef teknomist het volgende:
En wat zijn de meningen over het nieuwe album van Luciano?
serieus? zitten echt schandalig veel hitjes in en die tools gebruikt ie ook al jaren. vond m erg matig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vond zijn Fabric mix anders best leuk, niet zo zeer om te dansen maar de platenkeuze was
Maar ik luister niet iedere cd alsof ik in een of andere jury zit JJquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
serieus? zitten echt schandalig veel hitjes in en die tools gebruikt ie ook al jaren. vond m erg matig.
misschien was de platenzaak dicht?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef jimjim1983 het volgende:
nooouuu foef, van de 16 tracks & tools in die mix heeft ie er 11 al meer dan een jaar in zijn sets lopen draaien. dat vind ik erg makkelijk.
quote:Matias Aguyao is one of those rare musical characters who has set musical parameters from his own textbook. 'Ay Ay Ay' is his second album after '05's 'Are You Really Lost', following his winding path further into a dancefloor of hip-wiggling Latin-rhythmic house and hypnotic disco-pop sounding quite unlike anybody else out there. If you want to dig a little deeper into his background, we'd recommend checking the 14 tracks feature from a few weeks back, but right now it's all about this immediately seductive new album. The magic of Aguayo's sound lies in that blackest of arts with dance music; creating the catchiest few bars of melody and rhythm that can be looped to near infinity. On tracks like recent single 'Rollerskate' his vocal incantations meander over the circular bassline and simple drum shuffles in the truest sense of Cologne minimalism, but displays a grinning pop soul that separates him from much of that clique, while 'Ritmo Juarez' again shows that intuitive knack for a killer groove, crafting the sort of effortless pattern that essentially does very little but keeps listeners involved with the subtlest of tweaks. 'Koro Koro' expands on this with delicious Afro-Latin rhythm syncopations and delicately pitching timbres that really lock into the current underground fixation with all things African, while the mesmerizing 'Ay Shit - The Master' crafts a mesmerizing groove sonically situated between Chicago, Chile and Cologne. For precedents to Aguayo's sound we could pull up everyone from David Byrne to Ricardo Villalobos, but most wonderfully he's his own man and really deserves to be regarded as such, giving us a beautifully happy and rewarding music that should be at the top of your current wishlist. A hugely entertaining, totally peerless album from this singular talent in modern music - a very big recommendation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |