Stelen, aanranden en geweld tegen een agent. Ze schijnt dakloos te zijn, maar niemand weet waar ze is.quote:
Wat treurig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Stelen, aanranden en geweld tegen een agent. Ze schijnt dakloos te zijn, maar niemand weet waar ze is.
Zeven euro? Hoeveel hits krijg je daarvoor?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Vanavond heb ik alle hits van Earth, Wind & Fire gedownload. Zeven euro bij iTunes.
En toen werd ze agressief? Wanneer zijn die politiefoto's genomen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het laatste wat er van haar vernomen is in 2007, toen was ze aangereden.
Zeventien. Hoeveel is dat per nummer?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeven euro? Hoeveel hits krijg je daarvoor?
Neuh, het schijnt dat ze als kind nogal wat probleempjes had. Na haar hitje heeft ze het geld er in no-time doorheen gedraaid op Ibiza en is daardoor in de problemen geraakt.quote:
2003quote:Wanneer zijn die politiefoto's genomen?
41 cent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeventien. Hoeveel is dat per nummer?
Tikkie wyccie (hihi, dat rijmtquote:
Drugs.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, het schijnt dat ze als kind nogal wat probleempjes had. Na haar hitje heeft ze het geld er in no-time doorheen gedraaid op Ibiza en is daardoor in de problemen geraakt.
Maar zolang je geen dingetjes hebt die op andere dingetjes passen kun je er toch niet naar luisteren?quote:
iPod.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar zolang je geen dingetjes hebt die op andere dingetjes passen kun je er toch niet naar luisteren?
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken hem, wyccie, maar heb er even geen naam bij.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Moet ik nou ook al die NCRV-presentatoren kennen?![]()
Deed hij niet actualiteiten of zo?
Ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Is Connie de jouwe?
Houten Klaas, die ken ik wel hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar woont m'n broer. Hoe weet jij dat?
Nee man, m'n broer heet ook geen Klaas.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houten Klaas, die ken ik wel hoor.
Mijn broer is de minst houterige van de familie. Hij is 2e dan judoka. En hij heet ook geen Frank.quote:
Jij doet het tot nu toe beter. M'n oudste broer heet Harm. Hoe jij dat weet is me een raadsel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, ik dacht dat wyccie je naam nog aan het raden was
Mij ook. Ik was niet eens aan het raden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij doet het tot nu toe beter. M'n oudste broer heet Harm. Hoe jij dat weet is me een raadsel.
Whehehe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Mwah, in het bos hoef je er niks voor te betalen.
Frank Eikenblad?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:16 schreef wyccie het volgende:
Veel goedkoper. En ik zou het niet eten.
Gisterenavond deed hij het wel, maar kon het niet meer hier melden omdat Peaceman achter de laptop zat en ik de tas van Lennon voor vandaag ging inpakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het autootje van Diaan het niet doet.
Lekker begin van de dagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen deed hij het echter niet, sta je daar op je eerste werkdag na de vakantiemn moeder gebeld om half 8 en die is gekomen om de auto te overstarten en toen deed ie het weer en kon ik Lennon naar kinderdagverblijf brengen en ben ik weer thuis gekomen om verder met de fiets/trein te gaan. Vanavond maar weer proberen en wat langer blijven rijden.
Maar als-ie zo snel ontlaadt gaat-ie de winter niet meer halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:34 schreef brother52 het volgende:
Ja, als je accu eenmaal leeg is, dan is hij met 1 keer overstarten natuurlijk niet meteen weer vol.
Vanavond gewoon even een half uurtje gaan touren, dan moet het wel goed komen.
Nou ik vind dat wel zo moet zijn hoor, maar ja helaas heb ik anders ondervonden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:34 schreef brother52 het volgende:
middag.
Ja, als je accu eenmaal leeg is, dan is hij met 1 keer overstarten natuurlijk niet meteen weer vol.
Vanavond gewoon even een half uurtje gaan touren, dan moet het wel goed komen.
Ik had er bijna een maand niet meer gereden en gisteren maar 10 minuutjes gereden ofzo. Maar misschien is het wel verstandig een nieuwe accu te laten plaatsen. TV, banden, pc... er kan nog meer bij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als-ie zo snel ontlaadt gaat-ie de winter niet meer halen.
10 minuten zou voldoende moeten zijn om de volgende dag nog te kunnen starten. Mijn auto heeft onlangs bijna twee maanden stil gestaan. Dankzij een vrij nieuwe accu was dat geen probleem.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had er bijna een maand niet meer gereden en gisteren maar 10 minuutjes gereden ofzo.
Zo lang-ie het doet als je 'm weer regelmatig gebruikt is dat niet nodig. Zodra het weer kouder wordt, is het einde.quote:Maar misschien is het wel verstandig een nieuwe accu te laten plaatsen.
Het komt altijd allemaal tegelijkquote:TV, banden, pc... er kan nog meer bij.
Ik hou het in de gaten... thnx voor deze info!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
10 minuten zou voldoende moeten zijn om de volgende dag nog te kunnen starten. Mijn auto heeft onlangs bijna twee maanden stil gestaan. Dankzij een vrij nieuwe accu was dat geen probleem.
[..]
Zo lang-ie het doet als je 'm weer regelmatig gebruikt is dat niet nodig. Zodra het weer kouder wordt, is het einde.
[..]
quote:Het komt altijd allemaal tegelijk![]()
Ja hoor, heb alleen nog niet zoveel gekeken. Het is nog wel even wennen.quote:Bevalt de tv?
Uiteindelijk zal het wel weer eens stoppenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten... thnx voor deze info!
[..]![]()
We vragen ons soms wel af wat het volgende zou kunnen zijn.
Ja, hè?quote:Het is nog wel even wennen.
Dat had ik me ook al bedacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel weer eens stoppenGelukkig zit er maar een klein accu-tje in jouw autootje. Die zijn niet zo duur.
[..]
Ik vind vooral de gezichten soms minder zuiver.quote:Ja, hè?
Matig camerawerk qua scherpte en belichting wordt keihard afgestraft op een LCD scherm.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind vooral de gezichten soms minder zuiver.
Ja dat vond ik ook. Gelukkig kan ik er wel redelijk goed tegen. Ik weet ook dat als hij daar eenmaal is het ook wel weer goed gaat. Maar het is niet fijn weggaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach gos, arme Twan![]()
Belachelijke reactie van z'n vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |