abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71778821
Demonoid. Enige wat op het niveau van TPB en Mininova zit.
pi_71778823
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

"Chello biedt geen nieuwsserver aan voor binaire bestanden"

Tja(!)
Dus pak je een payserver zoals Eweka, ik zie het probleem niet
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:06:18 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71778836
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je betaalt voor de technische faciliteiten. Usenetservers moeten enorme opslagcapaciteit hebben en ze trekken ook vele terabytes aan dataverkeer per dag. Dat kost natuurlijk wat.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat geld gaat naar usenetservers die het op de eerste plaats mogelijk maken dat je kunt downloaden met full speed en retenties die inmiddels oplopen tot meer dan een jaar. Daar gaat ook veel geld inzitten voor onderhoud en upgrades etc... Ik geef liever mijn geld daar aan uit dan aan zo'n halve Pinokkio die weer stoer denkt te zijn om de zoveelste cam van Ice Age 3 met zijn kudogeile kop op usenet te kwakken.
Daar hebben jullie ook helemaa gelijk in, maar toch voelt het een beetje als die 'klasgenoot' die CDtjes kon branden en dan ging verkopen voor 10 gulden per stuk ofzo...('voor de CD en het branden he!?')
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:06:54 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71778842
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:05 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dus pak je een payserver zoals Eweka, ik zie het probleem niet
Ben ik ook van plan. Ik zie het probleem ook niet. Misschien kunnen we beide een bril downloaden
pi_71778864
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je betaalt voor de technische faciliteiten. Usenetservers moeten enorme opslagcapaciteit hebben en ze trekken ook vele terabytes aan dataverkeer per dag. Dat kost natuurlijk wat.
+1

En uiteindelijk moet je gewoon kijken wat het je oplevert afgezet tegen de (geringe) kosten. Als je de moralist wil uithangen, dan moet je alles lekker legaal kopen.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71778882
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tja, daar moet je natuurlijk 60 uur voor werken om die gigantische maandelijkse kostenpost van ¤ 7,50 te kunnen betalen.
Ik ga gewoon niet voor mn downloads betalen . klaar. Dat jij dat wel doet moet jij lekker voor jezelf weten .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71778896
Het mooie van usenet is ook gewoon dat je niet afhankelijk bent van seeders. Stel dat ik nu een mooie film zie staan, maar ik ga eerst een half jaar een verre reis maken. Dan weet ik zeker dat ik hem over een half jaar net zo snel en makkelijk kan downloaden als nu.
Bij torrents is dat vaak nog maar de vraag.
Het voordeel van torrents is weer dat het makkelijker is om episodes en complete seizoenen van series te downloaden vind ik.
pi_71778913
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:05 schreef Cahir het volgende:
Demonoid. Enige wat op het niveau van TPB en Mininova zit.
Demonoid is wel te doen idd . Veel van die andere sites staan (nog) weinig Nederlandse releases op. Mininova heeft/had toch ook Nederlandse eigenaars?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71778926
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet voor mn downloads betalen . klaar. Dat jij dat wel doet moet jij lekker voor jezelf weten .
Jij bent wat we hier in Twente noemen het schoolvoorbeeld van een kniepköttel.
Je betaalt wel voor internet aan je provider, maar die paar euro extra per maand voor een gigantische hoeveelheid extra mogelijkheden kunnen er niet vanaf, 'omdat je niet wil betalen voor je downloads'....

Zie je zelf in hoe fucking bizar dit is?
pi_71778936
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
Het mooie van usenet is ook gewoon dat je niet afhankelijk bent van seeders. Stel dat ik nu een mooie film zie staan, maar ik ga eerst een half jaar een verre reis maken. Dan weet ik zeker dat ik hem over een half jaar net zo snel en makkelijk kan downloaden als nu.
Bij torrents is dat vaak nog maar de vraag.
Het voordeel van torrents is weer dat het makkelijker is om episodes en complete seizoenen van series te downloaden vind ik.
En het is gratis.

Hoe bedoel je complete seizoenen? Staan die niet ook gewoon op dat Usenet dan?
pi_71778978
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoe bedoel je complete seizoenen? Staan die niet ook gewoon op dat Usenet dan?
Dat ligt eraan of iemand het gepost heeft in de tijd dat jij retentie hebt....
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:18:13 #38
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_71779019
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat doe je al. Of heb je nog nooit wat gedownload via je browser, niet eens een plaatje?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_71779048
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jij bent wat we hier in Twente noemen het schoolvoorbeeld van een kniepköttel.
Je betaalt wel voor internet aan je provider, maar die paar euro extra per maand voor een gigantische hoeveelheid extra mogelijkheden kunnen er niet vanaf, 'omdat je niet wil betalen voor je downloads'....

Zie je zelf in hoe fucking bizar dit is?

Omdat een of andere halve Duitser geilt op Usenet moet ik het ook maar nemen?
Wie zegt dat ik uberhaupt behoefte heb aan al die extra mogelijkheden?
pi_71779061
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dan betaal jij lekker niet, maar huil er dan ook gewoon niet zo over. Het schelden spreekt alweer boekdelen
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71779074
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat doe je al. Of heb je nog nooit wat gedownload via je browser, niet eens een plaatje?
Precies ! Dus dan ga ik ook niet nog eens extra betalen voor een of ander overrated pauperclubje louter omdat "het sneller is" . Totaal oninteressant en niet relevant voor mij momenteel , dat hele snelheidsaspect.
pi_71779077
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Waarom de fuck open je dit topic dan mongool? Wij leggen uit waar je moet gaan downloaden en vervolgens heb je ineens geen behoefte meer.
pi_71779098
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:22 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Dan betaal jij lekker niet, maar huil er dan ook gewoon niet zo over. Het schelden spreekt alweer boekdelen
Dan moet je maar geen Duitse naampjes verzinnen. Nogmaals ik zoek dus torrentsites en er zijn al een aantal interessante voorbeelden genoemd .

Game on!
pi_71779124
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:25 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dan moet je maar geen Duitse naampjes verzinnen. Nogmaals ik zoek dus torrentsites en er zijn al een aantal interessante voorbeelden genoemd .

Game on!
Weet je wat? Stop die torrents lekker in een plaats waar de zon niet schijnt
pi_71779128
http://www.torrentz.com/

Zoekt alle torrentsites af.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:30:12 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_71779156
Omg, ik zie nu ook pas dat die Loser_Taco de TS is, seriously, waarom een vraag stellen als je het goede antwoord gaat afzeiken?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_71779174
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom de fuck open je dit topic dan mongool? Wij leggen uit waar je moet gaan downloaden en vervolgens heb je ineens geen behoefte meer.

Ik noem TPB en Mininova en jij komt hier een monoloog houden over Usenet....
Vervolgens kom je met je Ajax-vlag en je moffengekwaak mijn topic vervuilen met Usenet promotie en dan zeg ik er netjes wat van en begin je te schelden...

Nee een tukker die voor Ajax is en Duitse woordjes roept stelt zeker wat voor.Haal dat mooie logo uit weg van je profiel aub, je bent het niet waard fucking triest provinciaaltje.

En pleur nou maar weer op he met je grote smoel.
pi_71779203
Winner_Taco
pi_71779208
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik noem TPB en Mininova en jij komt hier een monoloog houden over Usenet....
Vervolgens kom je met je Ajax-vlag en je moffengekwaak mijn topic vervuilen met Usenet promotie en dan zeg ik er netjes wat van en begin je te schelden...

Nee een tukker die voor Ajax is en Duitse woordjes roept stelt zeker wat voor.Haal dat mooie logo uit weg van je profiel aub, je bent het niet waard fucking triest provinciaaltje.

En pleur nou maar weer op he met je grote smoel.
pi_71779211
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Omg, ik zie nu ook pas dat die Loser_Taco de TS is, seriously, waarom een vraag stellen als je het goede antwoord gaat afzeiken?
Moet je geen hondjes redden kneusje? Ga lekker betalen man .Stoer! Ik kan dezelfde zooi downloaden maar dan gratis hahahaha

OP is tevens aangepast voor de blinde falers hier....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')