abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:47:40 #1
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71777176
SBS6!
Om met z'n allen te bereiken dat die grafkop van een Joling niet nogmaals een programma binnendringt mocht je toevallig ooit eens SBS6 opzetten.
quote:
Geachte heer / dame,

Mij en vele anderen viel het op dat u de laatste dagen veel adverteert met Gerard Joling’s hoofd tijdens uw programma’s en dat vinden wij uiterst irritant. Sinds vanavond zijn er zelfs reclames ( notabene tijdens de meest verkeerde momenten in speelfilms) waarbij er een melding wordt gegeven dat er een storing plaatsvindt, maar het enige wat we kunnen zien is nóg meer Gerard Joling.

Dat u reclame wilt maken voor uw programma’s begrijpt iedereen, u bent nu eenmaal afhankelijk van de kijkcijfers. U lijkt echter niet te begrijpen dat door deze reclames vele mensen SBS gaan weren omdat het té erg opgedrongen wordt.

Wij hopen dat u ophoudt met deze verschrikkelijk irritante reclames.
Graag wijs ik u op het volgende topic dat er loopt over deze reclames: Kut SBS6!!

Met vriendelijke groet.

<insert naam hier>

Stuur dit mailtje naar :
sbs6@publieksservice.sbs.nl
met een cc naar:
persberichten@sbs.nl
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71777244
Wat is het onderwerp?
pi_71777263
verstuurd.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:51:03 #4
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_71777278
Wat is de klacht
pi_71777280
Het is niet sinds vanavond, tis sinds 8 augustus
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:51:18 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71777288
Who cares, SBS is voor tokkies.
En op fok zitten geen tokkies, toch?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:51:25 #7
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71777293
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Cahir het volgende:
Wat is het onderwerp?
Dat belachelijke gebeuren op SBS6.
Dat je een programma krijgt en er opeens een zogenaamde storing is, waarin Joling iets aankondigt.
pi_71777295
eens
pi_71777304
Leuk, alleen zou ik dat over het topic weglaten...
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:52:50 #10
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71777326
Op welke zender is die irritante zonnebril die over het beeld heen schuift dan? Veronica? Bijna net zo irritant in elk geval.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71777328
Alles beter dan Gordon denk ik altijd maar. Ik vind die Joling wel sympathiek. Laat 'm maar lekker waaien.
Maar je hebt wel gelijk, het is vreselijk irritant dat gezeik over andere programma's de hele tijd.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:52:55 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71777330
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Derek010 het volgende:
Leuk, alleen zou ik dat over het topic weglaten...
Why?
pi_71777331
Kut SBS6!!

Dat is de klacht
Duct tape, shutting up bitches since 1942
-----------------------------------------------------------------------------------
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:53:14 #14
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_71777340
Done.
pi_71777369
Succes met je propaganda, maar ik denk niet dat fok! blij is met de verwijzing naar hun website.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:54:31 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_71777379
Thanks iedereen die meedoet
Brutal. Fucking. Metal.
pi_71777402
ook namens mij
Duct tape, shutting up bitches since 1942
-----------------------------------------------------------------------------------
pi_71777407
quote:
Hierbij bevestigen we de ontvangst van je vraag, hartelijk dank daarvoor.

Het is goed mogelijk dat het antwoord op je vraag al op onze website te vinden is.
Klik voor de meeste gestelde vragen en antwoorden op onderstaande link:
htt://www.sbs.nl/publieksinfo
(werkt de link niet, kopieer 'm dan in je internetbrowser).

Als het antwoord op je vraag hier niet tussen staat krijg je van ons een bericht terug.

Met vriendelijke groet,

Publieksservice.
pi_71777464
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef Cahir het volgende:

[Hierbij bevestigen we de ontvangst van je vraag, hartelijk dank daarvoor.

Het is goed mogelijk dat het antwoord op je vraag al op onze website te vinden is.

Als het antwoord op je vraag hier niet tussen staat krijg je van ons een bericht terug.

Met vriendelijke groet,

Publieksservice.]
Die link gaat inderdaad niet werken.
pi_71777476
Ik heb die reclame nog geen enkele keer gezien maar mijn naam mag er ook onder hoor.
pi_71777491
quote:
Dit bericht is geblokkeerd voor jouw veiligheid. Bericht openen
Ontvangst bevestiging van je vraag.‏
Van: Publieksservice SBS 6 ()
Hoog risicoDit bericht kan onveilig zijn. Meer informatie
Verzonden: maandag 10 augustus 2009 23:55:07
Aan: mij
pi_71777506
Niet meer dan je verdiende loon wegens het kijken naar SBS.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71777523
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

Zij snappen het
Brutal. Fucking. Metal.
pi_71777531
Kan SBS nog dieper zakken
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:17:29 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71777956
Trouwens als je een reactie krijgt post hem hier dan
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:00:04 #27
264940 8108139dpths
pi_71781623
Ik zal 'm zelf niet sturen, ik kijk toch zelden SBS6, maar vind het op zich een goed initiatief, ben benieuwd of het iets oplevert...
Het valt me op dat het steeds vaker voorkomt, dergelijke irritante reclames. De 'storing' op SBS6, de zonnebril op Veronica, en die 'bewegende' reclame TIJDENS een programma die bijna een kwart van het scherm bedekt...
En niet alleen op tv trouwens... op internet zie je ook steeds vaker van die reclames / flash popups die de halve pagina bedekken... zo ver-schrik-ke-lijk irrtant...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:01:50 #28
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71781645
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef pisnicht het volgende:
Op welke zender is die irritante zonnebril die over het beeld heen schuift dan? Veronica? Bijna net zo irritant in elk geval.
Idd, zum kotsen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71804794
Geachte mevrouw, geachte heer,

Naar aanleiding van de ontwikkelingen die uw zender de laatste tijd heeft doorgemaakt, heb ik het mij als TV-leek in mijn wijsheid behaagd u van een aantal aanbevelingen te voorzien. Dit alles om uw kijkers van een onvergetelijke kijkervaring te voorzien.

Toegegeven, ik ben noch een trouwe kijker van uw zender, noch van andere commerciele zenders. Neemt u het mij dus niet geheel kwalijk dat ik de namen van de betreffende programma's niet zo goed ken. Toch zal ik trachten het een en ander zo goed mogelijk te omschrijven.

- Het huizenprogramma vroeg in de middag. Hierin wordt de kijker, in dit geval ik, meegenomen op huizenjacht in Engeland. Beroepshalve volg ik het economische nieuws, en de vastgoedmarkt in het bijzonder, vrijwel dagelijk en ik weet dat de koersen van de diverse munteenheden hevig onder druk hebben gestaan. Echter, voor zover ik weet heeft het Pond nog steeds niet het lagere niveau van de Euro bereikt, iets wat uit de ondertiteling niet valt op te maken;
- Hart van Nederland. Een oude kwestie, maar toch wil ik dit vehikel onder de aandacht brengen. Elke zender heeft zo zijn programma's dat over de jaren heen een ware kijkcijferkanonnen zijn geworden. Voor SBS is dat kennelijk HvN. Prima, niks mis mee. Ware het niet dat de inhoud van dit programma dermate erbarmelijk is dat dit geen onderbreking van een heuse filmavond rechtvaardigd, Laat staan een onderbreking van 45 tenenkrommende minuten. Is dit uw manier om kijkcijfers te scoren en daarmee het bestaansrecht van dit programma te rechtvaardigen? Geen nette manier van zaken doen als u het mij vraagt;
- Diverse. Diverse programma's ondervinden de laatste dagen storing, vervelend en niet onoverkomelijk. Nu weet ik niet van welke apparatuur uw zender gebruik maakt, maar het aantal storingen loopt de laatste tijd de spuigaten uit. Vervelend. Nog vervelender wordt het als ik wordt getrakteerd met het hoofd van G. Joling, waarna ik bij het zien hiervan gegeten en gedronken heb. Mij heeft u dan als kijker verloren, kan ik u zeggen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen door de inmiddels verouderde apparatuur te vervangen door nieuwe. Dit is namelijk geen gezicht.

Ik hoop dat ik u hiermee van nuttige input heb voorzien. Helaas heeft u mij als kijker een eeuwigheid geleden al verloren, maar hopelijk doen andere kijkers er hun voordeel mee.

Hoogachtend,

Botje96 / Mijn naam
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:09:49 #30
22273 Dizer
Save the beard!
pi_71804822
Gerard Joling
Friends don't let friends remain beardless...
pi_71805255
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Botje96 het volgende:
Geachte mevrouw, geachte heer,

Naar aanleiding van de ontwikkelingen die uw zender de laatste tijd heeft doorgemaakt, heb ik het mij als TV-leek in mijn wijsheid behaagd u van een aantal aanbevelingen te voorzien. Dit alles om uw kijkers van een onvergetelijke kijkervaring te voorzien.

Toegegeven, ik ben noch een trouwe kijker van uw zender, noch van andere commerciele commerciële zenders. Neemt u het mij dus niet geheel kwalijk dat ik de namen van de betreffende programma's niet zo goed ken. Toch zal ik trachten het een en ander zo goed mogelijk te omschrijven.

- Het huizenprogramma vroeg in de middag. Hierin wordt de kijker, in dit geval ik, meegenomen op huizenjacht in Engeland. Beroepshalve volg ik het economische nieuws, en de vastgoedmarkt in het bijzonder, vrijwel dagelijk dagelijks en ik weet ik dat de koersen van de diverse munteenheden hevig onder druk hebben gestaan. Echter, voor zover ik weet heeft het de Pond nog steeds niet het lagere niveau van de Euro bereikt, iets wat uit de ondertiteling niet valt op te maken;
- Hart van Nederland. Een oude kwestie, maar toch wil ik dit vehikel programma onder de aandacht brengen. Elke zender heeft zo zijn (haar?) programma's dat die/welke? over door de jaren heen een ware kijkcijferkanonnen zijn geworden. Voor SBS is dat kennelijk HvN. Prima, niks mis mee. Ware het niet dat de inhoud van dit programma dermate erbarmelijk is dat dit geen onderbreking van een heuse filmavond rechtvaardigd rechtvaardigt,. Laat staan een onderbreking van 45 tenenkrommende minuten. Is dit uw manier om kijkcijfers te scoren en daarmee het bestaansrecht van dit programma te rechtvaardigen? Geen nette manier van zaken doen als u het mij vraagt;
- Diverse. Diverse programma's ondervinden de laatste dagen storing, vervelend en niet onoverkomelijk. Nu weet ik niet van welke apparatuur uw zender gebruik maakt, maar het aantal storingen loopt de laatste tijd de spuigaten uit. Vervelend. Nog vervelender wordt het als ik wordt getrakteerd met het hoofd van G. Joling, waarna ik bij het zien hiervan gegeten en gedronken heb. Mij heeft u dan als kijker verloren, kan ik u zeggen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen door de inmiddels verouderde apparatuur te vervangen door nieuwe. Dit is namelijk geen gezicht.

Ik hoop dat ik u hiermee van nuttige input heb voorzien. Helaas heeft u mij als kijker een eeuwigheid geleden al verloren, maar hopelijk doen andere kijkers er hun voordeel mee.

Hoogachtend,

Botje96 / Mijn naam
Okay, ik geef het op.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:29:48 #32
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71805362
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:24 schreef Anchor het volgende:

[..]

Okay, ik geef het op.
Je vergeet nog een knoert van een dt-fout
pi_71805622
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:29 schreef Szura het volgende:

[..]

Je vergeet nog een knoert van een dt-fout
Ik weet het: "ik wordt", ik was nog niet eens op de helft. Heb het maar opgegeven.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:28:19 #34
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_71806920
done
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_71806989
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:24 schreef Anchor het volgende:

[..]

Okay, ik geef het op.
Dank je. Al die moeite voor een e-mail die niet is verstuurd.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:45:32 #36
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_71827569
Ik heb een reactie terug:

Hierbij bevestigen we de ontvangst van je vraag, hartelijk dank daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Publieksservice.

p.s.

hier de verzonden mail:
Geachte,
Mij en vele anderen viel het op dat u de laatste dagen veel adverteert met Gerard Joling’s hoofd tijdens uw programma’s en dat vinden wij uiterst irritant. Sinds vanavond zijn er zelfs reclames ( notabene tijdens de meest verkeerde momenten in speelfilms) waarbij er een melding wordt gegeven dat er een storing plaatsvindt, maar het enige wat we kunnen zien is nóg meer Gerard Joling.

Dat u reclame wilt maken voor uw programma’s begrijpt iedereen, u bent nu eenmaal afhankelijk van de kijkcijfers. U lijkt echter niet te begrijpen dat door deze reclames vele mensen SBS gaan weren omdat het té erg opgedrongen wordt.

Wij hopen dat u ophoudt met deze verschrikkelijk irritante reclames.
Graag wijs ik u op het volgende topic dat er loopt over deze reclames: Kut SBS6!!

Met vriendelijke groet.
Thijs
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:46:51 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71827610
Bij Veronica hebben ze een net zo irritante reclame. Een zonnebril die in beeld komt voor het prog cqc
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_71827899
http://www.sbs.nl/publieksinfo/sbs-6/faq-sbs-6#faq_128
hij staat ertussen

"Het inbreken van Gerard Joling in de reguliere programmering is een ludieke manier om het programma Popstars bij de kijkers onder de aandacht te brengen. SBS 6 doet dit slechts 1x per avond gedurende in totaal ca. 10 seconden. Het kan zijn dat u zich hieraan stoort en wij zullen uw klacht noteren en doorgeven. De ervaring van de afgelopen jaren leert ons echter ook dat een groot aantal mensen extra nieuwsgierig wordt naar het programma en op deze manier de startdatum onthoudt. Televisie is een massamedium en helaas kunnen wij het niet iedereen altijd volledig naar de zin maken."

edit: ook nog mailtje verstuurd
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:00:13 #39
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71827985
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef powerlite het volgende:
http://www.sbs.nl/publieksinfo/sbs-6/faq-sbs-6#faq_128
hij staat ertussen

"Het inbreken van Gerard Joling in de reguliere programmering is een ludieke manier om het programma Popstars bij de kijkers onder de aandacht te brengen. SBS 6 doet dit slechts 1x per avond gedurende in totaal ca. 10 seconden. Het kan zijn dat u zich hieraan stoort en wij zullen uw klacht noteren en doorgeven. De ervaring van de afgelopen jaren leert ons echter ook dat een groot aantal mensen extra nieuwsgierig wordt naar het programma en op deze manier de startdatum onthoudt. Televisie is een massamedium en helaas kunnen wij het niet iedereen altijd volledig naar de zin maken."

edit: ook nog mailtje verstuurd
Tijdens King Arthur kwam die klotereclame 2 keer voorbij!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_71828100
Ik zat King Arthur ook te kijken...
spannend moment, vlak voor een gevecht OID komt die grafkop opeens in beeld.
jezus christus je word verdomme de afgelopen weken platgegooid met die pop stars reclames, om ziek van te worden...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:18:55 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71832872
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef braampie het volgende:
Ik zat King Arthur ook te kijken...
spannend moment, vlak voor een gevecht OID komt die grafkop opeens in beeld.
jezus christus je word verdomme de afgelopen weken platgegooid met die pop stars reclames, om ziek van te worden...
Hup vort, sturen dan
Blijven bestoken die kutzender
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:27:51 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71833268
Stuur ook even een mail naar shownieuws en editieNL enz
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_71884793
Iemand die reactie heeft gehad?
pi_71888048
Ik niet iig.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_71888154
SBS6 heeft zoiso al die takkereclame door de programma's en over de reclames heen. Sbs6 kijken we inmiddels al enige maanden niet meer naar.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:32:39 #46
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71888306
het wordt pas leuk als GS dit gaat opnemen, zo is het nou eenmaal.
pi_71888404
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef veda het volgende:
SBS6 heeft zoiso al die takkereclame door de programma's en over de reclames heen. Sbs6 kijken we inmiddels al enige maanden niet meer naar.
't Is toch lastig om geen sbs te kijken als zij het voetbal van Oranje uitzenden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_71888422
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef Bob-B het volgende:
het wordt pas leuk als GS dit gaat opnemen, zo is het nou eenmaal.
Iemand interesse om het "toevallig" bij GS neer te leggen?
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')