quote:Geachte heer / dame,
Mij en vele anderen viel het op dat u de laatste dagen veel adverteert met Gerard Joling’s hoofd tijdens uw programma’s en dat vinden wij uiterst irritant. Sinds vanavond zijn er zelfs reclames ( notabene tijdens de meest verkeerde momenten in speelfilms) waarbij er een melding wordt gegeven dat er een storing plaatsvindt, maar het enige wat we kunnen zien is nóg meer Gerard Joling.
Dat u reclame wilt maken voor uw programma’s begrijpt iedereen, u bent nu eenmaal afhankelijk van de kijkcijfers. U lijkt echter niet te begrijpen dat door deze reclames vele mensen SBS gaan weren omdat het té erg opgedrongen wordt.
Wij hopen dat u ophoudt met deze verschrikkelijk irritante reclames.
Graag wijs ik u op het volgende topic dat er loopt over deze reclames: Kut SBS6!!
Met vriendelijke groet.
<insert naam hier>
Stuur dit mailtje naar :
sbs6@publieksservice.sbs.nl
met een cc naar:
persberichten@sbs.nl
Dat belachelijke gebeuren op SBS6.quote:
Why?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Derek010 het volgende:
Leuk, alleen zou ik dat over het topic weglaten...
quote:Hierbij bevestigen we de ontvangst van je vraag, hartelijk dank daarvoor.
Het is goed mogelijk dat het antwoord op je vraag al op onze website te vinden is.
Klik voor de meeste gestelde vragen en antwoorden op onderstaande link:
htt://www.sbs.nl/publieksinfo
(werkt de link niet, kopieer 'm dan in je internetbrowser).
Als het antwoord op je vraag hier niet tussen staat krijg je van ons een bericht terug.
Met vriendelijke groet,
Publieksservice.
Die link gaat inderdaad niet werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef Cahir het volgende:
[Hierbij bevestigen we de ontvangst van je vraag, hartelijk dank daarvoor.
Het is goed mogelijk dat het antwoord op je vraag al op onze website te vinden is.
Klik voor de meeste gestelde vragen en antwoorden op onderstaande link:
htt://www.sbs.nl/publieksinfo
(werkt de link niet, kopieer 'm dan in je internetbrowser).
Als het antwoord op je vraag hier niet tussen staat krijg je van ons een bericht terug.
Met vriendelijke groet,
Publieksservice.]
quote:Dit bericht is geblokkeerd voor jouw veiligheid. Bericht openen
Ontvangst bevestiging van je vraag.
Van: Publieksservice SBS 6 ()
Hoog risicoDit bericht kan onveilig zijn. Meer informatie
Verzonden: maandag 10 augustus 2009 23:55:07
Aan: mij
Idd, zum kotsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef pisnicht het volgende:
Op welke zender is die irritante zonnebril die over het beeld heen schuift dan? Veronica? Bijna net zo irritant in elk geval.
Okay, ik geef het op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Botje96 het volgende:
Geachte mevrouw, geachte heer,
Naar aanleiding van de ontwikkelingen die uw zender de laatste tijd heeft doorgemaakt, heb ik het mij als TV-leek in mijn wijsheid behaagd u van een aantal aanbevelingen te voorzien. Dit alles om uw kijkers van een onvergetelijke kijkervaring te voorzien.
Toegegeven, ik ben noch een trouwe kijker van uw zender, noch van andere commerciele commerciële zenders. Neemt u het mij dus niet geheel kwalijk dat ik de namen van de betreffende programma's niet zo goed ken. Toch zal ik trachten het een en ander zo goed mogelijk te omschrijven.
- Het huizenprogramma vroeg in de middag. Hierin wordt de kijker, in dit geval ik, meegenomen op huizenjacht in Engeland. Beroepshalve volg ik het economische nieuws, en de vastgoedmarkt in het bijzonder, vrijwel dagelijk dagelijks en ik weet ik dat de koersen van de diverse munteenheden hevig onder druk hebben gestaan. Echter, voor zover ik weet heeft het de Pond nog steeds niet het lagere niveau van de Euro bereikt, iets wat uit de ondertiteling niet valt op te maken;
- Hart van Nederland. Een oude kwestie, maar toch wil ik dit vehikel programma onder de aandacht brengen. Elke zender heeft zo zijn (haar?) programma's dat die/welke? over door de jaren heen een ware kijkcijferkanonnen zijn geworden. Voor SBS is dat kennelijk HvN. Prima, niks mis mee. Ware het niet dat de inhoud van dit programma dermate erbarmelijk is dat dit geen onderbreking van een heuse filmavond rechtvaardigd rechtvaardigt,. Laat staan een onderbreking van 45 tenenkrommende minuten. Is dit uw manier om kijkcijfers te scoren en daarmee het bestaansrecht van dit programma te rechtvaardigen? Geen nette manier van zaken doen als u het mij vraagt;
- Diverse. Diverse programma's ondervinden de laatste dagen storing, vervelend en niet onoverkomelijk. Nu weet ik niet van welke apparatuur uw zender gebruik maakt, maar het aantal storingen loopt de laatste tijd de spuigaten uit. Vervelend. Nog vervelender wordt het als ik wordt getrakteerd met het hoofd van G. Joling, waarna ik bij het zien hiervan gegeten en gedronken heb. Mij heeft u dan als kijker verloren, kan ik u zeggen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen door de inmiddels verouderde apparatuur te vervangen door nieuwe. Dit is namelijk geen gezicht.
Ik hoop dat ik u hiermee van nuttige input heb voorzien. Helaas heeft u mij als kijker een eeuwigheid geleden al verloren, maar hopelijk doen andere kijkers er hun voordeel mee.
Hoogachtend,
Botje96 / Mijn naam
Je vergeet nog een knoert van een dt-foutquote:
Ik weet het: "ik wordt", ik was nog niet eens op de helft. Heb het maar opgegeven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Je vergeet nog een knoert van een dt-fout
Tijdens King Arthur kwam die klotereclame 2 keer voorbij!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef powerlite het volgende:
http://www.sbs.nl/publieksinfo/sbs-6/faq-sbs-6#faq_128
hij staat ertussen![]()
"Het inbreken van Gerard Joling in de reguliere programmering is een ludieke manier om het programma Popstars bij de kijkers onder de aandacht te brengen. SBS 6 doet dit slechts 1x per avond gedurende in totaal ca. 10 seconden. Het kan zijn dat u zich hieraan stoort en wij zullen uw klacht noteren en doorgeven. De ervaring van de afgelopen jaren leert ons echter ook dat een groot aantal mensen extra nieuwsgierig wordt naar het programma en op deze manier de startdatum onthoudt. Televisie is een massamedium en helaas kunnen wij het niet iedereen altijd volledig naar de zin maken."
edit: ook nog mailtje verstuurd![]()
Hup vort, sturen danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef braampie het volgende:
Ik zat King Arthur ook te kijken...
spannend moment, vlak voor een gevecht OID komt die grafkop opeens in beeld.
jezus christus je word verdomme de afgelopen weken platgegooid met die pop stars reclames, om ziek van te worden...
't Is toch lastig om geen sbs te kijken als zij het voetbal van Oranje uitzendenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef veda het volgende:
SBS6 heeft zoiso al die takkereclame door de programma's en over de reclames heen. Sbs6 kijken we inmiddels al enige maanden niet meer naar.
Iemand interesse om het "toevallig" bij GS neer te leggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef Bob-B het volgende:
het wordt pas leuk als GS dit gaat opnemen, zo is het nou eenmaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |