Er is er nog geen geweest, vandaar.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er is er nog geen geweest, vandaar.
Het is een parenclub. Je kan altijd nog met Emimich switchenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welke mooiboy wil mijn partner zijn?
Ohja klopt dat kan altijd nog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is een parenclub. Je kan altijd nog met Emimich switchen![]()
![]()
Neem een schaakbord mee. Dan zal Emimich vanzelf wel naar je toe komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ohja klopt dat kan altijd nog.Maar ik ben verlegen dus ik durf niet zomaar alleen naar binnen te lopen.
Dames? Wie heeft het over dames?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef DjMoonlight het volgende:
Ik wil eerst foto's zien van de dames die er komen.
of moet je perse in paren komen![]()
Ait, zet mij maar in de OP als Lonely Archer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Neem een schaakbord mee. Dan zal Emimich vanzelf wel naar je toe komen
-verkeerd gekeken-quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ohja klopt dat kan altijd nog.Maar ik ben verlegen dus ik durf niet zomaar alleen naar binnen te lopen.
Geen dames ?quote:
Whehe ouwe lurker je dacht dat ik een dame was hè.quote:
Fotomateriaal zou wel veel helpen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het goed als ik mijn nichtjes meeneem? 18 en 19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |