De Britse openbare omroep BBC heeft de voetbalsupporters flink in het ootje genomen. Tijdens het verslag van de voetbalwedstrijd tussen vierdeklassers Torquay en Chesterfield werden de beelden van het voetbal plots afgewisseld met die van een hurkende vrouw op een toilet.
Het bleek om een scène uit de film 'Blue Crush' met actrice Kate Bosworth te gaan. Na 37 seconden werd snel overgeschakeld naar de hoogtepunten uit de wedstrijd Port Vale-Rochdale.
Zo gaat dat nou eenmaal in een regiekamer. Om de tijd een beetje aangenaam door te brengen is er op één van de schermen altijd wel iets beters te zien dan het geregiseerde programma. Je moet natuurlijk niet perongeluk op dat scherm overschakelen
Maar als die komkommertijd voorbij is gaan mensen zeiker over de kwamkwammertijd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''