abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71775379
De Britse openbare omroep BBC heeft de voetbalsupporters flink in het ootje genomen. Tijdens het verslag van de voetbalwedstrijd tussen vierdeklassers Torquay en Chesterfield werden de beelden van het voetbal plots afgewisseld met die van een hurkende vrouw op een toilet.

Het bleek om een scène uit de film 'Blue Crush' met actrice Kate Bosworth te gaan. Na 37 seconden werd snel overgeschakeld naar de hoogtepunten uit de wedstrijd Port Vale-Rochdale.

Bron
pi_71775488
Golden Shower.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:13:39 #3
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_71776032
Zo gaat dat nou eenmaal in een regiekamer. Om de tijd een beetje aangenaam door te brengen is er op één van de schermen altijd wel iets beters te zien dan het geregiseerde programma. Je moet natuurlijk niet perongeluk op dat scherm overschakelen
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:15:16 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71797217
Is dit nieuws?

O, ja het is komkommertijd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71801874
Ze kregen gewoon het zeik van de wedstrijd.
pi_71804983
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dit nieuws?

O, ja het is komkommertijd
Maar als die komkommertijd voorbij is gaan mensen zeiker over de kwamkwammertijd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')