Yo dawg, we heard you like to zeik so we put a zeik in your zeik so you can zeik while you zeikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niks, gewoon lekker zeiken om te zeiken
Wat was eerder? Die creche of dat jij daar woonde? Als je namelijk naast een creche gaat wonen, dan moet je niet zeiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef AndreaW het volgende:
Ik woonde ook naast een chreche, men vooral in de zomer gekrijs de hele dag, En dan kom je uit de nachtdienst en dan is slapen er niet bij. Ik moest van ellende bij mijn broer gaan slapen daar was het rustig .. De nachtmerrie.
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niks, gewoon lekker zeiken om te zeiken
Dan nog komen kinderen bij elkaar in een speeltuin, de zandbak en zo, en tja, die staan toch ook midden in een woonwijk, die zet je niet aan de rand van de stad waar niemand het hoort of zo .. en daar is het zelfs nog erger, ipv op gezette tijden (de strakke dagindeling van een kinderdagverblijf, bij goed weer van 10 to ½12 buiten spelen) heb je het de hele dag door want iedere ouder komt uiteraard op zijn eigen tijd ..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef kitao het volgende:
Als ik iedere keer iemand zou vermoorden die mij wakker maakt met zijn herrie dan had ik nu meer doden op mijn naam staan als Pol Pot. En was ik weer vrijgezel. Gelukkig heb ik oordopjes en een slaapkamer aan de achterzijde.
Kinderlawaai ......... wat gaan ze nog meer verbieden?
Creches in de koeienstal is misschien een optie of gewoon de verantwoording nemen dat je een kind door vader of moeder zelf dient op te voeden.
Ja idem, dit was in die tijd niet, sinds bakellende aan de macht is is het hele land verkloot...verdomme!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef blankensteyn het volgende:
ELKE DAG wel weer lees je een moord in deze krant en dat in zo'n KLEIN landje met nog geen 17 miljoen mensen. Waar is het Nederland van de jaren '60/70 gebleven?
Nou hij heeft nu wel bewezen waarom hij zijn kind dus niet mocht zien!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Ghazi het volgende:
Het schijnt dus te gaan om een gescheiden man, die zijn kind niet mocht zien.
Tot zover de roddels en geruchten over eerwraak, jaloezie en geld.
Precies , dan had hij beter de rechter of zijn eigen vrouw kunnen aanvallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou hij heeft nu wel bewezen waarom hij zijn kind dus niet mocht zien!
Hij was gewoonweg agressief en achterlijk!
Dat de Westerse rechter hem aanvalt is niet er,g echter, als een Turkse vrouw hem ook nog eens verteld dat hij zijn kind niet mag zien en vervolgens de deur op slot draait dan knapt er iets in dat hoofd, denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Precies , dan had hij beter de rechter of zijn eigen vrouw kunnen aanvallen.
Of zijn kind ontvoeren naar Libanon of Syrië bijvoorbeeld.
Maar waarom dan de kleuterleidster?
ik had geen zin om 9 pagina's terug te lezen , ik hoor later de achtergronden wel. Maar voor eerwraak is in Nederland geen plaats. Indien dat zo is, dan gelijk opsluiten in een Franse cel. Grote kans dat hij zich dan zelf afmaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat de Westerse rechter hem aanvalt is niet er,g echter, als een Turkse vrouw hem ook nog eens verteld dat hij zijn kind niet mag zien en vervolgens de deur op slot draait dan knapt er iets in dat hoofd, denk ik.
Tussen aanvallen en afvallen zit gevoelsmatig een groot verschil.
Ja , in feite wel . Ook in België bleek dat peuters even vogelvrij zijn als in apen- of leeuwenland.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:14 schreef Gia het volgende:
Las dat het ging om een man wiens kind op dat dagverblijf zat en die hij niet mee mocht nemen. Opdracht van moeders.
Als dat zo is, dan kunnen we wel voortaan bewaking bij de scholen gaan zetten, niet?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:14 schreef Gia het volgende:
Las dat het ging om een man wiens kind op dat dagverblijf zat en die hij niet mee mocht nemen. Opdracht van moeders.
Als dat zo is, dan kunnen we wel voortaan bewaking bij de scholen gaan zetten, niet?
quote:AMSTERDAM - De vader van een leerlinge van een basisschool in de Watergraafsmeer in Amsterdam heeft vorige week een medeleerling van zijn dochter op school met een pistool bedreigd. Hij heeft de jongen ook geschopt en meerdere keren in het gezicht geslagen en daarna andere leerlingen belaagd.
Mwah, of dat daar mee te maken heeft weet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat de Westerse rechter hem aanvalt is niet er,g echter, als een Turkse vrouw hem ook nog eens verteld dat hij zijn kind niet mag zien en vervolgens de deur op slot draait dan knapt er iets in dat hoofd, denk ik.
Tussen aanvallen en afvallen zit gevoelsmatig een groot verschil.
quote:
Precies, lijkt me dus wél. Maar het was net zo mooi weer on topic hier, dus ik laat het hier verder bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, vervelend. En wat heeft dat te maken met deze doodgestoken vrouw?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Precies, lijkt me dus wél. Maar het was net zo mooi weer on topic hier, dus ik laat het hier verder bij
Het was net zo mooi on topic hier. . . Ik bedoel dat ik gemopper over de herrie van een kdv / creche hier off topic vind. Die vrouw is toevallig op een crèche doodgestoken dus dat een crèche lawaai geeft heeft er verder niks mee te maken. Als die vrouw op een kermis was doodgestoken en iemand was begonnen over het lawaai van een kermis dan zou ik ook vinden dat het er niets mee te maken heeft. Het gaat om die vrouw die is dood gestoken en het hoe en wat. En dat een crèche lawaai geeft, mee eens, maar die discussie hoort hier niet.quote:
Hangt er vanaf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was net zo mooi on topic hier. . . Ik bedoel dat ik gemopper over de herrie van een kdv / creche hier off topic vind. Die vrouw is toevallig op een crèche doodgestoken dus dat een crèche lawaai geeft heeft er verder niks mee te maken. Als die vrouw op een kermis was doodgestoken en iemand was begonnen over het lawaai van een kermis dan zou ik ook vinden dat het er niets mee te maken heeft. Het gaat om die vrouw die is dood gestoken en het hoe en wat. En dat een crèche lawaai geeft, mee eens, maar die discussie hoort hier niet.
Vind ik dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |