Idd! Hij haalde ook nog even goed uit naar de media.Overigens ook faal van Harm: "Armin je begint een gearriveerde naam te worden..." tegen de Dj die al 3 jaar de nummer 1 van de wereld is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef rechtsom het volgende:
Harm dacht dat ie orignele vragen had, terwijl Armin zich al 100.000 keer tegen die troep heeft moeten verdedigen....
Ja, daar moest ik ook om lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd! Hij haalde ook nog even goed uit naar de media.Overigens ook faal van Harm: "Armin je begint een gearriveerde naam te worden..." tegen de Dj die al 3 jaar de nummer 1 van de wereld is.
Tijd om volwassen te worden en naar echte muziek te luisteren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
Ja idd, valt me tegen van Harm.Gelukkig werd ie goed gecorrigeerd, Armins opmerking over Pinkpop en de media was sterk, ik roep dat letterlijk al jaren.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Tijd om volwassen te worden en naar echte muziek te luisteren.
Och over 20 jaar zijn die veertigers toch lekker opgerot van tv.Maar idd weer een te idiote fout.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef honda1990 het volgende:
ArminOoh daar gaan we weer over het gehoor
Hij legde goed uit wat bijna iedereen in de dancescene over drugs enz. denkt
Ach over 20 jaar worden gewoon dezelfde vragen gesteld
Oja Armin legt uit dat hij in zijn hometown Leiden draait en Harm vraagt kom je uit Amsterdam
En dat Harm zegt dat we nog niet wisten dat Armin ging trouwen, ach dat weten we al een tijdje
psss mensen stoppen met dance luisteren als ze de 25/30 voorbij zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Och over 20 jaar zijn die veertigers toch lekker opgerot van tv.Maar idd weer een te idiote fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |