Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet je niet al lang in je bedje liggen, en uit frustratie je teddybeer verkrachten?.
Je denkt dat ik moeite ga doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed kopieer- en plakwerk Cahir.
Komt omdat je zo dunnig bentquote:
Ik vind dit al te veel moeite, een linkje had ook volstaan. Of nog minder. Zoals niks.quote:
Hardquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt omdat je zo dunnig bent, geen ruimte voor diepgang.
Ongesteld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dit al te veel moeite, een linkje had ook volstaan. Of nog minder. Zoals niks.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt omdat je zo dunnig bent, geen ruimte voor diepgang.
Nee, jouw aanwezigheid gok ikquote:
Of ze geven gewoon toe dat ze er niks van bakkenquote:Opheffing afdeling Fiscaal recht
LET OP: in het studiejaar 2010/2011 wordt het onderwijs voor de master Fiscaal recht voor het laatst aangeboden. De instroom stopt per 1 september 2010. De laatste afstudeerdatum is 31 oktober 2012. Vragen? Neem contact op met het Studiepunt Rechten.
Ik zal m'n rolmaat meenemenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of je het verticaal of horizontaal zoekt, maar daar kom je tijdens de Dizer-meet wel achter.
Ik omarm mijn pms-status die mij hier is toegeschreven.quote:
quote:
Dag hè.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |