Nee, maar nu ben je inmiddels een par maanden verder en ik neem aan dat je nu wel wil weten of je hem een eigen sleutel kan geven of dat het niveau van friends with benefits nog niet is overschreden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zo is dit met Tibo helemaal niet begonnen. Het was iemand die ik van Dudesnude kende en wat wel klikte. Toen zagen we elkaar psontana op een avond en van het een kwam het ander. Dus om nou duidelijkheid te vragen voordat je een one night stand gaat hebben....![]()
Alleen die one noght stand is inmiddels al sinds eind Mei aan de gang.
[..]
Het hangt er ook vanaf wat je nou eigenlijk wil. Wil je zoals vroeger weer iemand in huis hebben? Of is het onzekere van latten echt is voor je..wil je je vrijheid gaan opgeven?quote:Vorig jaar November of zo.
[..]
Jep. Maar stel nou he, dat ondanks dat ie een stuk jonger is, een stuk verder weg woont etc etc etc... stel nou dat mexico wel echt zo enorm klikt in het echt? Dan heb ik een tough choice voor de boeg. En stel nou dat ik kies om niet voor Mex te gaan... en Tibo ziet helemaal geen "ons"?Dat soort dingen spoken dus door m'n hoofd.
En ja da's allemaal haske simpel op te helderen!
De sleutel geven en iemand in mijn huis hebben is echt nog waaaaaaaaaay to early. Ik ken hem sinds eind Mei, dat is... 2,5 maand of zo. No way dat ik mijn "vrijheid" zo snel opgeef. Maar.... dat is een ander soort "vrijheid". Ik ben wle bereid mijn single-status voor hem op te geven, dat wel. Dat is stap 1. Die sleutel en zo da's wel ff stappen verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben je inmiddels een par maanden verder en ik neem aan dat je nu wel wil weten of je hem een eigen sleutel kan geven of dat het niveau van friends with benefits nog niet is overschreden.
[..]
Het hangt er ook vanaf wat je nou eigenlijk wil. Wil je zoals vroeger weer iemand in huis hebben? Of is het onzekere van latten echt is voor je..wil je je vrijheid gaan opgeven?
Dus het is nog niet te vergelijken met de relatie die je met je ex had? Op een bepaald moment ben je samen gaan wonen en dat besluit kwam waarschijnlijk vanuit het idee dat je het heel fijn vond om hem veel om je heen te hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De sleutel geven en iemand in mijn huis hebben is echt nog waaaaaaaaaay to early. Ik ken hem sinds eind Mei, dat is... 2,5 maand of zo. No way dat ik mijn "vrijheid" zo snel opgeef. Maar.... dat is een ander soort "vrijheid". Ik ben wle bereid mijn single-status voor hem op te geven, dat wel. Dat is stap 1. Die sleutel en zo da's wel ff stappen verder.
Jep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef Great_Expectations het volgende:
1. Als er niets is met Tibo, en het niet klikt met Mex, dan heb je niets.
Hier. Tis gioed met 'm. Filmschool zit in Amsterdam. En tis hier makkelijker qua taal dan daar. Engels kan hier, in Frankrijk niet.quote:2. Als er niets is met Tibo, en het klikt wel met Mex, dan moet je verhuizen naar Parijs of waar die ook wil gaan wonen.
quote:3. Als er wel iets is met Tibo, en het klikt niet met Mex, dan is alles ok.
Mij ook.quote:4. Als er wel iets is met Tibo, en het klikt met Mex, dan je moet kiezen.. Gezien het bovenstaande lijkt met Tibo dan het meest pragmatisch/praktisch/handig.
Gezamenlijke vrienden van ons hebben dat dus he...quote:Of je stelt Tibo en Mex aan elkaar voor, als het tussen hen ook klikt dan heb je een interessante ménage à trois.
Ja eigenlijk wel hequote:Dusch... voor je naar Parijs gaat duidelijkheid krijgen over Tibo zou wel handig zijn.
Dat, en het feit dfat ik uit huis ging en hij zijn kamer niet meer zag zittenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus het is nog niet te vergelijken met de relatie die je met je ex had? Op een bepaald moment ben je samen gaan wonen en dat besluit kwam waarschijnlijk vanuit het idee dat je het heel fijn vond om hem veel om je heen te hebben?
Uhm, nee niet eens zo zeer. Het gaat echt om bovenstaande.quote:Of loop je net als ik met het idee rond dat je jezelf erg wil beschermen tegen eerder leed? Dus dat je mocht het over gaan je zonder veel problemen door kan gaan met leven?
Als je je gaat vastleggen op één iemand heb je wel de kans dat je heel wat gaat missen in de toekomst. Ik heb natuurlijk geen idee wat je ideeën daarover zijn natuurlijk. Persoonlijk ben ik altijd het type geweest wat de filosofie had van "we zien wel wat de toekomst brengt" echter na een bepaalde tijd ga je toch dingen vastleggen en als dat dan mis blijkt te gaan zit je toch met een bleh gevoel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat, en het feit dfat ik uit huis ging en hij zijn kamer niet meer zag zittenErg praktisch. En sowieso hadden we toen al een jaar iets. Na 2 mnd iemand in mijn huis laten trekken of nog erger mijn appartement opgeven? No way. AL is de jongen nog zo leuk.
[..]
Uhm, nee niet eens zo zeer. Het gaat echt om bovenstaande.
How fascinating. Lijkt me wel handig met het huishouden. Nr 1 doet de boodschappen, nr 2 kookt en nr 3 doet de afwas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Gezamenlijke vrienden van ons hebben dat dus he...... die hebben echt al 5 jaar met z'n 3-en een relatie
beter dan helemaal niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de nacht niet kunnen slapen, om 6 uur maar gaan ontbijten, en dan van half 8 tot half 1 slapen.
doe je wel Robin de groeten van mij als je hem ziet ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ow.... SMS.... feestje bij Tibo gaat vanavond misschien niet door
Nou ja, dan zie ik hem sowieso donderdag nog.
kijk u eenschquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
cafe con leche por favor.![]()
dat was toch niet het idee dat je had van 2 weken het rijk alleen hebben ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de nacht niet kunnen slapen, om 6 uur maar gaan ontbijten, en dan van half 8 tot half 1 slapen.
dank U.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
How fascinating. Lijkt me wel handig met het huishouden. Nr 1 doet de boodschappen, nr 2 kookt en nr 3 doet de afwas.
Of het gezicht van de notaris als je met z'n drieën een huis koopt. Of hoe lastig het is voor de ouders van iedereen om het uit te leggen.
"Zo hoe is het met Q., heeft die een vriendin?"
"Euhm, nee, onze Q is homo."
"Oooh, ok. Heeft ie een vriend dan?"
"Ehm.... Ja. Twee."
Ja die zou ik vanavond zien, maar dat gaat dus misschien nieet door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel Robin de groeten van mij als je hem ziet ?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, zo werkt het inderdaad wel.... in een gesprek zeggen ze ook altijd "Mijn vriendjes".
Ik wil meer dan het "we zien wel", maar minder dat het "kom, samenwonen".quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je je gaat vastleggen op één iemand heb je wel de kans dat je heel wat gaat missen in de toekomst. Ik heb natuurlijk geen idee wat je ideeën daarover zijn natuurlijk. Persoonlijk ben ik altijd het type geweest wat de filosofie had van "we zien wel wat de toekomst brengt" echter na een bepaalde tijd ga je toch dingen vastleggen en als dat dan mis blijkt te gaan zit je toch met een bleh gevoel.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Lijkt me best interessant, eigenlijk.
.
"Mijn G_L's.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |