quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:Hee PS, balen van je examen.

Het wtf-gehalte is wel hoog. En hopelijk kan je instructrice nog snel iets voor je regelen. Anders kun je in Amerika gewoon alvast oefenen voor je Nederlandse rijbewijs.
Moest ook wel heel erg lachen om Red's eerste examen. Zit je daar van tevoren al zenuwachtig te wezen voor je rij-examen en je te verheugen op je rijbewijs, ben je er met 5 minuten al vanaf.
Tim, ik zag je op tv. Hartstikke goed gedaan! Hopelijk kan ik volgende week ook kijken (hoe je miljonair wordt).

het was wel een echte Soempie-actie. Derde bocht, vol gas gegeven in plaats van rustig rijden, veelste wijd dus, en gelijk op de verkeerde weghelft. Alwaar een flinke vrachtwagen ons tegemoet komt gereden. Die examinator zag wel een beetje pips achteraf
Mjah, tweede poging was volgens mij perfect, heb ruim een half uur gereden, geen fouten of ingrepen gehad, ging hij achteraf zeuren over kijkgedrag. Terwijl ik echt heel bewust
zichtbaar met hoofd en ogen naar alle spiegels had gekeken...
Derde poging is helemaal een verhaal:
Omdat ik enkele weken na m'n tweede mislukte poging voor een jaar naar het buitenland zou gaan, kreeg ik voorrang voor de derde poging. Op woensdag 18 augustus 1999 mocht ik mij om 07:55 bij het CBR van Amsterdam melden. Achter tafeltje 18 zat een wat oudere mevrouw, met een paardenhoofd en een ochtendhumeur waar remlof na een nacht doorzakken nog jaloers op zou zijn

"
Mw. B: "Ga zitten. Heb je vragen?".
IARL: "nee, ik heb geen vragen".
Mw. B: "Dan gaan we nu beginnen".
we lopen naar buiten. Mw. B wijst naar de andere kant van de parkeerplaats, en vraagt: "Wat is het nummerbord van de rode auto?". Er stonden 2 rode auto's naast elkaar
IARL: "het nummerbord van de linker rode auto is ****** en van de rechter rode auto is ******".
Mw. B: "hmpfff".
Enfin, examen begint, gelijk links, rechts, rotonde, links, rechts, inparkeren. En op dat moment dacht ik echt "nu ga ik het niet meer halen, dus laat ook maar". Heb bijna nonchalant de auto ingeparkeerd, verdomd perfect ook, 10 centimeter tussen de banden en de stoeprand
Anyway, de daaropvolgende 40 minuten heeft mw. B. het mij heel zwaar gemaakt met nog zo'n beetje alle overige bijzondere verrichtingen, allemaal gehaald. En nog keek ze nors/chagrijnig. Dus ik wist echt niet of ze me gewoon ging laten zakken vanwege het ochtendhumeur.
Komen we terug op het CBR. Mw. B: "gefeliciteerd"