Doen jullie aan shirts ruilen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar wel Cristiano Ronaldo, Beckham, Kaka en van Persie..... Aan hun shirtjes te lezen....
quote:
Pics?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en gemengd douchen! Heel belangrijk voor de teamspirit!
mixedshowerfestival.netquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh my... zo'n chick op tv flipt omdat ze 54 kilo weegt
Stuk van het rellen in OUD?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef iamredleader het volgende:
5 euro gewonnen
ben helemaal stuk, zo vroeg naar bed
Wat een mazzelaar ben jij zeg. Op de meeste foto's ben je echt de enige man tussen al die vrouwen.quote:
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben jij zeg. Op de meeste foto's ben je echt de enige man tussen al die vrouwen.![]()
Wel allemaal chickies.
Oeh dat kan behoorlijk rot zijn idd! Beterschap!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, van 6 meter darm die nog niet is bijgekomen van een voedselvergiftiging
Ziet er meer naar uit dat jij bij de vrouwen iets goed te maken had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....
Neuh ze was lang en dun...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef iamredleader het volgende:
was het verder een normaal gebouwd meisje, PS?
Ach ja Ik had eigenlijk meer zin in een biertje but I do so hate to disappoint a cute girl....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er meer naar uit dat jij bij de vrouwen iets goed te maken had.
Doet het kassameisje ook aan voetbal!?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja Ik had eigenlijk meer zin in een biertje but I do so hate to disappoint a cute girl....
Was het maar waar....dan zou Ik haar wel wat extra training geven....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet het kassameisje ook aan voetbal!?![]()
ringloos? dan ben je wel ultiem te kakken gezet, door een vrouwquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balletje door mijn benen getikt.....Ultieme vernedering......
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
over twee uur komen mijn papa en broertje thuis na vier weken
Klopt...maar toch was ik de grote winnaar! Kijk de fotos maar....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ringloos? dan ben je wel ultiem te kakken gezet, door een vrouw
En een echte kerel neemt z'n verlies natuurlijk als een heer (nee, deze opmerking niet te letterlijk nemenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt...maar toch was ik de grote winnaar! Kijk de fotos maar....
Hee relnichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
![]()
linkje naar OUD? Ik hou van relletjes![]()
heb als een roos geslapen cobraalleen veel te kort omdat
om 7 uur al op moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |