Ik ga me in huis verstoppen tot die ellende voorbij isquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ga van een afstandje alles gadeslagen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga me in huis verstoppen tot die ellende voorbij is.
Met elke hap water naast chloor ook een boel eiwitten, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:56 schreef Grulez het volgende:
Alweer 9 jaar geledenOoit nog in een zwembad geleden tijdens het eindfeest. Achteraf denkend hoe ranzig dat wel niet was...
Nee. GSP zit Haushofer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Klopt, dat was mijn Kei-week namelijk.
Zit je bij Albertus? Misschien was je mijn keileider..
Neuh, Albertus is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Mijn keiweek was dus in 2000quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Jij werkt in de BB!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:37 schreef Renesite het volgende:
Het was net inderdaad tering druk. Ik zag ook allemaal roze shirtjes en dergelijke op de markt. Moest er even langs - selexyz eventjes geld geven in ruil voor studieboeken!
Bakker Bartquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
BB?
Bibliotheek?
Blackbord?
Bigbrother?
BjornBorg?
Doen jullie nog steeds die ontbijtjes? Magistraal was dat, erg aak met de hele tapploeg daar geweest!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Haushofer het volgende:
Ik geef morgenmiddag nog 2 rondleidingen door en over de Martinikerk vanuit het GSp, om 14.15 en 16.15, voor degenen die hun bier een uur kunnen loslaten om een kerk en haar gewelven te bekijken
Geïnteresseerden kunnen rond die tijd bij de Martinikerk verzamelen![]()
![]()
Drank, drugs en seks? Dan mis ik iets denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:15 schreef EricT het volgende:
5 dagen drank, drugs en seks![]()
Zolang die sjaars maar niet voor mn deur gaan liggen, dan kunnen ze een emmer water verwachten
Alsof die 16 jarige jeugd aan de drugs gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drank, drugs en seks? Dan mis ik iets denk ik.
Hihihihii de eerste avond dat ik in Groningen kwam wonen heb ik een jointje gerookt met mensen die ik net ontmoet hadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof die 16 jarige jeugd aan de drugs gaat![]()
Die worden al lafjes van één joint.
GOED IDEE bandito! Ik denk dat ik ook donderdag een kijkje ga nemenFf vragen of een kameraad een sloap plekkie kan regelen!
Mag ik bij je slapen SWAquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:15 schreef EricT het volgende:
5 dagen drank, drugs en seks![]()
Zolang die sjaars maar niet voor mn deur gaan liggen, dan kunnen ze een emmer water verwachten
18 jarigen ballen in mijn kamer?quote:
8 dagen... De keiweek is altijd 1 dag per jaar van de te verwachten studieduur.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:47 schreef Reintji het volgende:
Vroeger, toen de keiweek nog 6 dagen was...
SMSje:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:56 schreef TvhN het volgende:
Morgenavond is de kroegentocht.Denk dat ik na NL - Engeland ook maar even de stad in ga.
Alsof wij elkaar daar tegenkomen in die menigtequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
En als ik je herken ga ik je stalken!
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]!!! Ik heb JA gezegd. Jammer eigenlijk
!
Toffe huisgenoten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihii de eerste avond dat ik in Groningen kwam wonen heb ik een jointje gerookt met mensen die ik net ontmoet hadmaar die waren dan ook geen 16.
En als ik je herken ga ik je stalken!
Die laatste stoot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef EricT het volgende:
[..]
18 jarigen ballen in mijn kamer?![]()
En jij valt toch om 23:00 in slaap, dus dan moet ik je werk weer afmaken
Tuurlijk wel, zodra jij een glimp van een BT opvangt doe je dit:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof wij elkaar daar tegenkomen in die menigte![]()
Het zijn m'n huisgenoten niet, helaasquote:
Whehe, mijn KEIleiders wonen in de Poelestraatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:57 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus, toen ik net naar mijn werk ging, was het echt nog teringdruk in de Poele. Was een gast die tegen de winkel onder mijn huis aan het slapen was, staand.
Lekker lang doorgaan en niet komen opdagen bij het eindfeest omdat iedereen gesloopt is
Ow waar dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn m'n huisgenoten niet, helaas!
[..]
Whehe, mijn KEIleiders wonen in de Poelestraater liepen rond een uur of 6/7 ook wat heeele bezopen mensen langs
Ja kut waren ze hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Reintji het volgende:
Welke idioot had Darryl en Sjaak geboekt
En waar zijn die allemaal? Juist, in de kroeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:35 schreef Haushofer het volgende:
Jammer, want de Keiweek is denk ik veel meer dan zuipen en kapotgaan. Tenminste, dat was mijn idee toen ik Keileider was. Het is in mijn ogen toch ook vooral bedoeld als kennismaking met de stad en haar inwoners/studenten.
En bij informatie- en cultuurmarktenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef Fappie het volgende:
[..]
En waar zijn die allemaal? Juist, in de kroeg.
De eerste dag nog wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En bij informatie- en cultuurmarkten
Same for me jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef Mindstate het volgende:
Was inderdaad een toffe week, mooie dingen meegemaakt. af en toe ergens wakker worden en denken; hoe de fuck ben ik hier terechtgekomen. heb alleen zo'n beetje niks van dat hele programma meegemaakt, behalve het begin en eindfeest (dus niet al die marktjes enzo).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |