quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Wauw Cat, leuk! Enne, weet niet of je dit wist, maar Satsuma is een bepaald mandarijnenrasEn op de engelse wikipagina van de Satsuma wordt zelfs genoemd dat de Satsuma de engelse naam is voor de Japanse Mikan... Bijzondere link zo!
Ik heb dus echt staan twijfelen of ik een foto zou maken he!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:12 schreef anboni het volgende:
Dit draadje moet het alweer veel te lang zonder foto's stellen(maar nee, dat worstje in de bak hoef ik niet per se te zien
)
Ze aten wel kattenbakkorrels toen ik erbij wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Cat22 het volgende:
Heel jammer inderdaad, maar ik denk dat dit voor hem beter was.![]()
En inmiddels is hier weer een mijlpaaltje behaald: ik vond vanmorgen het eerste piepkleine worstje in de kattebak! Volgens mij eten ze ook al brokjes, maar niet als ik erbij ben.
Zoekplaatje!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:40 schreef Cat22 het volgende:
Foto-update!
Als je kunt lopen kun je ook overal slapen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie 'm net, weer ernstigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het zijn er echt drie.
PS: you've got mail.
Ik ben de enige die ze lief vindt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Takaiki het volgende:
Is heul nie eng!![]()
Heeft ze van mij gekregen en ze was er erg blij mee
Terwijl ik dit typ komt Yoko weer aangewandeld en komt er een dwingend hoofdje tegen mijn vingers aan. Gevolgd door een spinnend lijfje wat zich op schoot nestelt om maar zoveel mogelijk krabbels te ontvangen. Ze is echt zo'n lieve knuffelmeid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Wat is Yoko toch een superleuke poezemamma. Zo'n goed poesje. Ik ben blij dat ze bij jou blijft. Het ziet er met Naartjie ook echt goed uit.
Oooh, dat vind ik altijd zo leuk, als ze plat op den bek slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een nieuwe graadmeter voor hun groei gevonden.
[afbeelding]
Yumi is nu bijna maatje 40.![]()
Grappig, dan heb je dus mijn dierenarts, denk ikquote:
Nee, toch niet dus.Had het kunnen weten, dat er meer dan 1 d.a. is in V'hovenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Zou best kunnen: praktijk de Kempen heten ze.
Oh ja.. rust voor de Yoko = 1 gefrustreerde bozige poes, 1 verschoven kattebak en 1 stoffer en blik die opeens op de grond lagen. Die 2 uur geleden toch echt op dat plankje op anderhalve meter hoog lagen.(via een krabpaal kun je best een hoekje om springen)
Inmiddels loopt mevrouwtje weer heel gelukkig rond in de woonkamer. En ze is nu weer net zo scherp als voorheen. Een paar uur geleden was ze toch nog wat suffig. Een beetje zoals Naartjie zijn hele leven doorbrengt zeg maar. Da's niks voor de Yoko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |