abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71990618
Reageert ie dan nog niet op Sherman?
Goeie keus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71990863
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Wauw Cat, leuk! Enne, weet niet of je dit wist, maar Satsuma is een bepaald mandarijnenras En op de engelse wikipagina van de Satsuma wordt zelfs genoemd dat de Satsuma de engelse naam is voor de Japanse Mikan... Bijzondere link zo!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:22:54 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71991505
Satsu Goeie keuze van die kleine poezel, prima blikopener gekozen, jongeman!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72001152
Yay Satsu, welkom !
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:40:27 #55
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_72024250
Ik heb Satsu vanmorgen meteen de gelegenheid gegund om kennis te maken met 1 van zn peettantes en hij kwam meteen de mand uit toen ik de deur van de kamer opendeed de slimmerd
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_72026391
Ik was er net getuige van dat Yumi (natuurlijk mevrouwtje weer als eerste) heel hard haar best deed op het kittenkattebakje. Ik meende er eerder al wat plasjes te zien, maar zeker was ik er niet van. Maar nu werd er gehurkt en geperst..... Ze schudde ervan. Het resultaat was een piepklein plasje, mevrouwtje deed zelfs al een poging het onder te graven.

Grote kleine meid.

Vanavond had ik een kitten op schoot, eentje op mijn linkerarm en eentje op mijn rechterarm. Probleem: geen arm meer over om te kriebelen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72027558
Ahh wat ontzettend goed en lief van die kleine

En er zijn vast wel mensen die de katjes voor je willen kriebelen als jij het niet kan
♥ scars make us who we are ♥
pi_72028030
Maar die waren op dat moment niet in huis.

Oplossing: Yumi verplaatsen van rechterarm naar schoot en voila: arm vrij om te krabbelen!
pi_72028422
* Mama_Mia geeft digi-kriebel aan de kleintjes
pi_72042193
ah cat ik lees het nu pas van rooie wat jammer dat hijm het toch niet gehaald heeft.
pi_72066405
Heel jammer inderdaad, maar ik denk dat dit voor hem beter was.

En inmiddels is hier weer een mijlpaaltje behaald: ik vond vanmorgen het eerste piepkleine worstje in de kattebak! Volgens mij eten ze ook al brokjes, maar niet als ik erbij ben.
pi_72067673
Dit draadje moet het alweer veel te lang zonder foto's stellen (maar nee, dat worstje in de bak hoef ik niet per se te zien )
pi_72067918
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:12 schreef anboni het volgende:
Dit draadje moet het alweer veel te lang zonder foto's stellen (maar nee, dat worstje in de bak hoef ik niet per se te zien )
Ik heb dus echt staan twijfelen of ik een foto zou maken he! Maar zelfs voor mij zijn er grenzen.
Als het spul is uitgeslapen achter de bank zal ik kijken of ik nog wat actie shots kan maken.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:46:12 #64
247887 Takaiki
pi_72068383
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Cat22 het volgende:
Heel jammer inderdaad, maar ik denk dat dit voor hem beter was.

En inmiddels is hier weer een mijlpaaltje behaald: ik vond vanmorgen het eerste piepkleine worstje in de kattebak! Volgens mij eten ze ook al brokjes, maar niet als ik erbij ben.
Ze aten wel kattenbakkorrels toen ik erbij was
Heb er een paar uit de bak van mama gevist om even te laten weten dat dat daar niet voor bedoeld is
Sometimes you're the bug
pi_72069676
Foto-update!

Als je kunt lopen kun je ook overal slapen.

Yumi is tot dusver de enige die belangstelling toont voor een schoteltje melk. De mannen hangen liever aan de bar.

Na het eten: handjes wassen!

Streepie en Satsu willen best even poseren

Eventjes maar....

Yoko bekijkt het van een afstandje

Streepie heeft een schoenen fetish...

Betrapt!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:44:16 #66
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72069759
Kjoet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72069788
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:40 schreef Cat22 het volgende:
Foto-update!

Als je kunt lopen kun je ook overal slapen.
[ afbeelding ]

Zoekplaatje!
pi_72069835
aaaaaaahhhhhhhh. Bedankt voor de fototjes weer.
pi_72070113
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:45 schreef anboni het volgende:

[..]

Zoekplaatje!

Het zijn er echt drie.

PS: you've got mail.
pi_72070283
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het zijn er echt drie.

PS: you've got mail.
Ik zie 'm net, weer ernstig
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:20:03 #71
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72070721
Wat een popjes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:12:07 #72
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72072138
Ben op vakantie geweest, en lees net dat mooie rooie er niet meer is.... Schrok er wel ff van, ook al wassie een behhorlijk aan het kwakkelen. Had zo gehoopt dat hij het zou halen....
Maar gelukkig gaat het met de andere drie kleintjes helemaal goed, zo te zien! Wat een ontzettende liefies!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_72081432
Awwww wat een geweldige foto's weer
pi_72133884
Kitten-updeet!
Ze groeien goed, alleen Yumi doet het wat langzamer aan dan de rest. Waar beide heren tegen de 600 gram aan zitten heeft zij vandaag pas de 500 grams mijlpaal bereikt. Maar aangezien ze het meest avontuurlijk en het meest actief is, maak ik me daar geen zorgen om. Meisjes groeien nu eenmaal langzamer dan jongetjes.
En waar beide heren nog steeds vrijwel alleen bij Yoko drinken vindt zij de brokjes en natvoer ook erg interessant. De kattebak heeft ze ook heleemaal ontdekt. De mannen laten zich de kont nog door moeders afvegen.

Yoko verwent ze schandalig, zo leren die heren het nooit! Maar inmiddels vertonen zij ook signalen dat vast voedsel en een eigen toilet best wel handig zijn.

Donderdag wordt Yoko gesteriliseerd, dan hoeft ze nooit meer zichzelf zo weg te cijferen voor haar kinderen. Nu merk je aan alles dat ze blij is dat ze groter zijn, ze rent en speelt met ze, ook met Naartjie vinden vaak spelevechterijen plaats. Maar evengoed worden ze nog geknuffeld en afgelikt en als ze ze te lang niet ziet gaat ze haar kinderen zoeken en krijgt iedereen een likje. Of twee.

Yumi met Streepie aan de waterfontein

Ze is er ook al een keer middenop gesprongen, ik was net te laat met de camera

Satsu met prooi

Inspectie der kattebak

Spelevechten

10 seconden later

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-08-2009 10:54:08 ]
pi_72133947
Aawww! Wat worden ze al groot! Super dat het zo goed met ze gaat!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_72134408
En -voor de liefhebbers- nog wat fillumpkus:

Goedemorgen!

Dit is tegenwoordig het ritueel, ik ben meteen wakker.

Spelen

En spelen

What goes in... must come out.

En gewoon een lief drinkfilmpje
pi_72134981
Wat zijn ze al groot. FIjn om te lezen dat Naartjie ze ook goed accepteerd.
pi_72135145

Wat zijn ze ook gegroeid zeg! Doe foto naast dat enge ding wat je als maat gebruikt!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:27:02 #79
247887 Takaiki
pi_72146347
Is heul nie eng!
Heeft ze van mij gekregen en ze was er erg blij mee
Sometimes you're the bug
pi_72147141
Wat is Yoko toch een superleuke poezemamma. Zo'n goed poesje. Ik ben blij dat ze bij jou blijft. Het ziet er met Naartjie ook echt goed uit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72147290
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Takaiki het volgende:
Is heul nie eng!
Heeft ze van mij gekregen en ze was er erg blij mee
Ik ben de enige die ze lief vindt.
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Wat is Yoko toch een superleuke poezemamma. Zo'n goed poesje. Ik ben blij dat ze bij jou blijft. Het ziet er met Naartjie ook echt goed uit.
Terwijl ik dit typ komt Yoko weer aangewandeld en komt er een dwingend hoofdje tegen mijn vingers aan. Gevolgd door een spinnend lijfje wat zich op schoot nestelt om maar zoveel mogelijk krabbels te ontvangen. Ze is echt zo'n lieve knuffelmeid. Als ik geen plek had voor een poes had ik het moeilijk gevonden deze dame te laten gaan. Maar had me wel kunnen troosten met het feit dat deze schat heel snel geadopteerd zou worden.

Maar da's allemaal niet nodig, ze blijft lekker bij mij!

Nu Naartjie nog wat lekkerder in zijn velletje laten zitten. Op zich vindt hij het niet heel eng maar nu de kittens echt rondwandelen vindt hij het gauw te druk in de woonkamer dus hij bivakkeert veel buiten. Dat heeft wat tijd nodig en komt - hopelijk- vanzelf goed.
pi_72152831
Ik heb een nieuwe graadmeter voor hun groei gevonden.

Yumi is nu bijna maatje 40.
pi_72153116
Hahaha! Geweldig bedje!
pi_72211884
Moeder Yoko is vandaag gesteriliseerd.
Geen nestjes meer voor haar, ze mag vanaf nu een lekkere onbezorgde speelse kat zijn.

De heen- en terugreis bevielen niet zo en dat liet ze luidkeels merken, maar eenmaal thuis werd iedereen besnuffeld en bekopt en ze heeft languit spinnend bij me op schoot gelegen. Nadat een sprong op het aanrecht nét mislukte en mevrouw nog wijdbeenser liep dan eerst (auw!) heb ik haar voor haar eigen rust maar verbannen naar haar kamer. Zal ze het vast niet mee eens zijn.

De kittens hebben het goed gered tijdens dit dagje alleen (ik was uithelpen bij broer+schoonzus die 2 dagen geleden hun vierde kind hebben gekregen ). De tetten van mams werden in ieder geval niet besprongen. Gelukkig voor Yoko! Voordeel van zo'n operatie is wel dat de kittens nu niet meer door een vachtje hoeven te graven, de uiers zijn vakkundig blootgelegd.

Maar voor nu hebben ze een maaltje natvoer achter de kiesjes en liggen ze te pitten op de bank.
pi_72212216
Wat fijn dat het allemaal goed gekomen is. Ze moest ook wel even in de auto zitten. ZIt je DA vanuit jouw uit vooraan in E'hoven? en naar welke dierentuin was je geweest? Denk dierentuin Europa in Nuenen/Mierlo al heet die niet meer zo dacht ik.
pi_72212723
Deze DA zit in Veldhoven. Da's dus via Redcat. Enten en castratie van Satsu (en de andere kittens) gaat ook via hen en daarna ga ik naar mijn eigen DA.

En ik ben inderdaad naar Dierenrijk in Nuenen geweest. Leuke dierentuin! Al kwam ik het eerste uur niet verder dan de speeltuin.

Trouwens..... Newsflash! Satsu en Yumi hebben mamma Yoko pluimpjes op hun oortjes.
pi_72212983
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een nieuwe graadmeter voor hun groei gevonden.

[afbeelding]
Yumi is nu bijna maatje 40.
Oooh, dat vind ik altijd zo leuk, als ze plat op den bek slapen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:14:32 #88
6067 Turbomuis
pi_72215234
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Deze DA zit in Veldhoven.
Grappig, dan heb je dus mijn dierenarts, denk ik
(ik 'loop' bij de praktijk in Eindhoven)
pi_72217883
Zou best kunnen: praktijk de Kempen heten ze.

Oh ja.. rust voor de Yoko = 1 gefrustreerde bozige poes, 1 verschoven kattebak en 1 stoffer en blik die opeens op de grond lagen. Die 2 uur geleden toch echt op dat plankje op anderhalve meter hoog lagen. (via een krabpaal kun je best een hoekje om springen)
Inmiddels loopt mevrouwtje weer heel gelukkig rond in de woonkamer. En ze is nu weer net zo scherp als voorheen. Een paar uur geleden was ze toch nog wat suffig. Een beetje zoals Naartjie zijn hele leven doorbrengt zeg maar. Da's niks voor de Yoko.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:13:01 #90
6067 Turbomuis
pi_72221809
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Zou best kunnen: praktijk de Kempen heten ze.

Oh ja.. rust voor de Yoko = 1 gefrustreerde bozige poes, 1 verschoven kattebak en 1 stoffer en blik die opeens op de grond lagen. Die 2 uur geleden toch echt op dat plankje op anderhalve meter hoog lagen. (via een krabpaal kun je best een hoekje om springen)
Inmiddels loopt mevrouwtje weer heel gelukkig rond in de woonkamer. En ze is nu weer net zo scherp als voorheen. Een paar uur geleden was ze toch nog wat suffig. Een beetje zoals Naartjie zijn hele leven doorbrengt zeg maar. Da's niks voor de Yoko.
Nee, toch niet dus.Had het kunnen weten, dat er meer dan 1 d.a. is in V'hoven
pi_72223407
Yoko is een lekker katje dus: 'ik weet zelf wel wat goed voor me is' .
En die foto van Yumi! Dan is ze al groter dan mijn voeten trouwens
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72254787
Slapen

Eten

Spelen

Poseren
Satsu

Streepie

Oorpluimpje

Connaissseurs

Yumi past niet echt goed meer op mijn hand.

Deze foto is niet geschikt voor kleine kinderen. Maar je ziet wel dat de bar een stuk toegankelijker is nu.

De avond van de sterilisatie. Moedertje is net thuis en erg blij haar kinderen en mij weer te zien. Ik vond dit een prima combi.

En inmiddels speelt alles naar hartelust in de woonkamer. Aan Yoko is niet meer te merken dat ze twee dagen geleden een best grote operatie heeft gehad.
pi_72268056
toevallig vandaag een jong poesje gehaald bij een gastgezin via redcat. dinsdag kan ik haar ophalen.

en even een plaatje.

pi_72270113
Ook al zo'n mooitje!
pi_72332749
Plaatje van het kitten van apelul is weg. Leuk dat je bij Redcat geadopteerd hebt!

Whoeps!
Alle kittens zijn aan de diarree. Waarschijnlijk valt de overgang van melk naar vast voer hen wat zwaar.
Gelukkig gaan ze allemaal keurig op de kattebak maar helaas willen ze daarna hun hoopje ook keurig begraven. En die maaiende pootjes graven niet altijd het grit er overheen.
Ik heb maar vochtig toiletpapier klaargelegd om billetjes en pootjes na de toiletgang af te vegen, anders zit dadelijk mijn hele huis onder.
De kittens zitten er verder niet zo mee, dit is maar een kleine hindernis in hun verdere leven van rondrennen, springen, klimmen en de wereld ontdekken. Straks, als ze moe zijn, ga ik ze nog eens wegen. Gaat nu niet lukken want dan stuiteren ze de weegschaal af.
pi_72335250
wat doen ze he goed en Yoko ook naar het sterrilisatie. Tja en die diarree is even vervelend als ze maar goed drinken. Je hebt er wel heel goed voor van hills hadden wij ook voor Snowy zak net open overleed hij ben de brokjes nu erg spaarzaam aan het mengen het was toch een behoorlijk dure zak.

En het probleem van wegen ken ik ik krijg onze uk echt niet gewogen hij blijft niet stil zitten.
pi_72335340
Drinken doen ze prima. Zowel uit het waterbakje, de waterfontein en net lagen ze allemaal aan de Yoko. Het is ook niet veel diarree, nog niet de normale hoeveelheid ontlasting per keer en in 3 uur heb ik nu geen diarree meer gezien.

Qua gewicht doen ze het aardig. De mannen groeien goed, alleen Yumi blijft nu wat achter en is in een paar dagen wat minder bijgekomen, die duikt nu wat onder de lijn. Maar zolang zij de eerste is die de trap oprent en in de plant springt maak ik me niet zoveel zorgen. Ze heeft het gewoon te druk om veel te eten.
pi_72363931

We zullen de dag maar weer eens beginnen met het fotoboekje. Ik kon niet kiezen, dus jullie krijgen veel foto's voorgeschoteld.

Ze doen het nog steeds haske goed, de diarree lijkt minder. Ochtendritueel is tegenwoordig:
- gillend de blikopener begroeten na de nachtelijke opsluiting
- vertrek naar de woonkamer
- rennen, rennen, rennen
- ochtend toiletje in de kattebak, waarbij de halve woonkamer ondergesmeten wordt met grit. Nice. Vanmorgen was Satsu bezig en Streepie stond erbij te drentelen. Satsu is van de makkelijke: gooit zijn handeltje neer en wandelt weg. Dus heeft Streepie de zooi van zijn broertje nog maar ondergegraven. Alvorens zelf heel snel op de bak te springen.
- hapje eten
- rennen, rennen, rennen (vloeipapier vindt iedereen trouwens ge-wel-dig!)
-

Yumi
Op schoot bij een vriendin

Streepie

Satsu

Eerste keer op de trap. Yumi was ik kwijt, ik dacht dat die ergens in de woonkamer was en ik vond het wel grappig dat de heren nu eens iets als eerste deden. Tot ik Yumi boven op de overloop aantrof. Girl powerrrrr!

Filmpje is vanochtend gemaakt. Er lag vers vloeipapier en daar is zelfs ome Naartjie voor te porren.

Voornemen van de dag: veel Satsu foto's maken.
pi_72366002
Ik doe mijn best om niet hier hardop te aaaaah-en en ooooh-en
Wat een lekkere katjes zijn het toch. Maar goed dat ze niet bij mij zitten, want ik zou er gen afstand van kunnen doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72368329
Mooie foto's! Hoe krijg je ze zo scherp?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')