Terechte klacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb dus al tijden een abbo op de Sportweek en wat daar altijd 1 van de betere rubrieken was, waren de spelersbeoordelingen van het afgelopen weekend. Maar wat ziet mijn oog in de Sportweken van het begin van dit seizoen? Geen cijfertjes met zinnetjes!!!Waar zijn ze heen???
Op de website? Tsssk, wat een onzin zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:46 schreef ranja het volgende:
Staan op de websiteInderdaad belachelijk
Het gaat met name om de zinnetjes die erachter staanquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef wakajawaka het volgende:
Feyenoord spelers scoren toch niet boven de 5.
Hoezo onbekenden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef Aestivate het volgende:
Wat boeit het of een stel onbekenden wel of niet een balletje hebben geraakt afgelopen week?
obvious troll is obviousquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef Aestivate het volgende:
Wat boeit het of een stel onbekenden wel of niet een balletje hebben geraakt afgelopen week?
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Op de website? Tsssk, wat een onzin zegDat kan ik toch niet lezen op de plee?
Ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee
trouwens ik kan ze nog niet eens vinden ook
TS kan een laptop naar de plee meenemen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op de website? Tsssk, wat een onzin zegDat kan ik toch niet lezen op de plee?
Dat zit niet zo comfortabel eigenlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
TS kan een laptop naar de plee meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |