abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:06:42 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71775778
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ringo cowboy, lees eerst de quote waarop ik reageer.
[..]

Ik ken welgeteld nul mannen die het gebruiken. Als ik je bronnen ook lees wordt er vooral over groei gepraat, wat bedrijventaal is voor veel omzet wordt er nog niet gemaakt maar we zien er brood in. De grens tussen de 'nieuwe' producten en de oude wordt bewust vaag gehouden en de enige keer dat ze er op ingaan is het een quote en geen harde cijfers. Het enige wat in de buurt komt is een onderzoek van Men's health, een hevig door exact die bedrijven gesponsord blad. Het versterkt mijn beeld van een PR praatje om het toch vooral zo gewoon mogelijk te maken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_71830398
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Ringo het volgende:
Lipstick

In echte mannenkleurtjes
blauw grijs bruin bordeuax en beige?

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 12-08-2009 21:20:46 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:11:07 #78
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71837687

Make-up bij mannen is zo jaren 70-80
Ik ben inmiddels overleden
pi_71839420
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 04:09:04 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71839463
Mannen met eyeliner . Mannen met rokken?
Er is maar 1 soort rok die een man mag dragen en dat is een kilt, en dan alleen tijdens feesten en partijen!

mannen en zwarte eyeliner . Dat draag ik zelf niet eens.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71839482
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 04:09 schreef Skaai het volgende:
Mannen met eyeliner . Mannen met rokken?
Er is maar 1 soort rok die een man mag dragen en dat is een kilt, en dan alleen tijdens feesten en partijen!

mannen en zwarte eyeliner . Dat draag ik zelf niet eens.
Een Schotse kilt vind ik dan wel weer stoer.
pi_71839484
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Afschuwelijk, de volgende stap is mannen in jurken ?
Stap 1 is een aantal jaren geleden al gezet: Toen sommige "mannen" dachten dat het waarschijnlijk hip zou zijn/worden om roze overhemdjes te gaan dragen.

Eén voordeel: Echte homo's planten zich zeer moeilijk voort.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71839512
is er dan heus iemand die gelooft dat zo'n eyelinerpotloodje voor vrouwen inhoudelijk anders is dan die voor mannen??
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_71839814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 04:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eén voordeel: Echte homo's planten zich zeer moeilijk voort.
Want homo's komen alleen voort uit andere homo's natuurlijk .

Ontopic: van mij hoeft het niet zo, maar ik ben dan ook geen fan van sjaaltjes, skinny jeans en een diepe v-hals bij de meeste mannen.
pi_71839821
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Mylene het volgende:

[..]

Zeg nou eerlijk, een rok staat toch best wel goed bij Marc Jacobs van Louis Vuitton:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Check die kuiten ook .
pi_71841142
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 04:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Stap 1 is een aantal jaren geleden al gezet: Toen sommige "mannen" dachten dat het waarschijnlijk hip zou zijn/worden om roze overhemdjes te gaan dragen.
Mijn huidige theorie is dat roze overhemden een soort van 'vlaggen' is voor echtgenotes en vriendinnen. Als een man een roze overhemd draagt zegt zijn vrouw: "Kijk, hij is bezet, hij is van mij en je hoeft niets te proberen want zoals je ziet heb ik hem goed onder de duim."

Na even doorvragen bij de mannen in kwestie wordt deze theorie ook steeds bevestigd. Natuurlijk zullen ze zeggen dat ze dat roze kledingstuk als modieuze man zelf uitgekozen hebben maar als je door blijft vragen blijkt keer op keer dat zijn vrouw het heeft voorgesteld en dat het hem eerst niets leek maar het uiteindelijk toch gedaan heeft 'omdat roze zo mooi bij zijn huid past'.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:51:21 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71841323
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef Manono het volgende:

[..]

blauw grijs bruin bordeuax en beige?
Bordeaux lipstick, en dat boven een mooi maatpak in klassiek antraciet.

Alle collega's hier op de boekhoudkundige afdeling zijn stikjaloers op mijn fashionstatement.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_71841325
De reden dat je er nog niks van merkt is omdat NL altijd gruwelijk achterloopt in hypes. Over een jaartje doen we hier allemaal net zo gay mee.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:58:12 #89
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71841444
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mijn huidige theorie is dat roze overhemden een soort van 'vlaggen' is voor echtgenotes en vriendinnen. Als een man een roze overhemd draagt zegt zijn vrouw: "Kijk, hij is bezet, hij is van mij en je hoeft niets te proberen want zoals je ziet heb ik hem goed onder de duim."

Na even doorvragen bij de mannen in kwestie wordt deze theorie ook steeds bevestigd. Natuurlijk zullen ze zeggen dat ze dat roze kledingstuk als modieuze man zelf uitgekozen hebben maar als je door blijft vragen blijkt keer op keer dat zijn vrouw het heeft voorgesteld en dat het hem eerst niets leek maar het uiteindelijk toch gedaan heeft 'omdat roze zo mooi bij zijn huid past'.
Hier ben ik het wel mee eens. Mijn ex wilde me ook steeds in dit soort kleren hebben en sjaaltjes aansmeren e.d.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:25:16 #90
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71845159
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

pi_71845185
Alsjeblieft niet, zeg.
Laat een man gewoon een man zijn. Waarom nagellak, mascara en guyliner ( )? Ga bijna denken dat de (kennelijk) moderne man liever en vrouw wil zijn. Sjonge jonge.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:39:30 #92
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_71845508
het moet absoluut kunnen, ik heb er niks op tegen als iemand zn nagels wilt lakken dan moeten hij dat vooral doen.

maar het gaat geen hype worden onder de NL-se mannen.

net zoals die mannenlegging hype die er nooit is gekomen.
overigens lees ik al jaren dat mannen make-up de nieuwe hype gaat worden.

ik ken welgeteld niemand die ermee is begonnen en dat is niet omdat ik alleen macho vrienden heb (integendeel )
pi_71845768
De zelfbruinende gezichtscrème voor mannen verkoopt volgens mij toch ook al aardig. Van daar is de stap naar make-up weer een stukje kleiner.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:55:11 #94
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71845870
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
De zelfbruinende gezichtscrème voor mannen verkoopt volgens mij toch ook al aardig. Van daar is de stap naar make-up weer een stukje kleiner.
Ik had laatst zelf-bruinende-opspraybare-geparfumde-zonnebrandcreme idd. De reden? Ze hadden niets anders

Maar dat was in Denemarken, daar zijn ze allemaal aan de metroman
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:56:35 #95
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71845906
"gaat het helemaal worden" .Zelfverklaarde hipsters die zichzelf trendwatchers noemen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_71846036
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:51 schreef nandoR het volgende:
De reden dat je er nog niks van merkt is omdat NL altijd gruwelijk achterloopt in hypes. Over een jaartje doen we hier allemaal net zo gay mee.
Met jou voorop?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71846066
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:56 schreef cerror het volgende:
"gaat het helemaal worden" .Zelfverklaarde hipsters die zichzelf trendwatchers noemen.
Zijn zelf waarschijnlijk allemaal metromannen met een dandy-kaspel en mascara... zucht.

Dat mensen die op tv komen worden opgemaakt, a la. Dat moet ook bijna wel met al die lichten op je. Maar bij hen zie je het tenminste niet zitten. De eerste presentator met nagellak moet ik nog tegenkomen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:13:08 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71846326
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zijn zelf waarschijnlijk allemaal metromannen met een dandy-kaspel en mascara... zucht.

Dat mensen die op tv komen worden opgemaakt, a la. Dat moet ook bijna wel met al die lichten op je. Maar bij hen zie je het tenminste niet zitten. De eerste presentator met nagellak moet ik nog tegenkomen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_71846378
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Scherp
pi_71846514
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:08 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Want homo's komen alleen voort uit andere homo's natuurlijk .
Nee, dat begrijp je verkeerd. Ik bedoel dat echte homo's zeer lastig voor nageslacht kunnen zorgen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')