Ik ken welgeteld nul mannen die het gebruiken. Als ik je bronnen ook lees wordt er vooral over groei gepraat, wat bedrijventaal is voor veel omzet wordt er nog niet gemaakt maar we zien er brood in. De grens tussen de 'nieuwe' producten en de oude wordt bewust vaag gehouden en de enige keer dat ze er op ingaan is het een quote en geen harde cijfers. Het enige wat in de buurt komt is een onderzoek van Men's health, een hevig door exact die bedrijven gesponsord blad. Het versterkt mijn beeld van een PR praatje om het toch vooral zo gewoon mogelijk te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ringo cowboy, lees eerst de quote waarop ik reageer.
[..]
blauw grijs bruin bordeuax en beige?quote:
Een Schotse kilt vind ik dan wel weer stoer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:09 schreef Skaai het volgende:
Mannen met eyeliner. Mannen met rokken?
Er is maar 1 soort rok die een man mag dragen en dat is een kilt, en dan alleen tijdens feesten en partijen!
mannen en zwarte eyeliner. Dat draag ik zelf niet eens.
Stap 1 is een aantal jaren geleden al gezet: Toen sommige "mannen" dachten dat het waarschijnlijk hip zou zijn/worden om roze overhemdjes te gaan dragen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Afschuwelijk, de volgende stap is mannen in jurken?
Want homo's komen alleen voort uit andere homo's natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eén voordeel: Echte homo's planten zich zeer moeilijk voort.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, een rok staat toch best wel goed bij Marc Jacobs van Louis Vuitton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die kuiten ook.
Mijn huidige theorie is dat roze overhemden een soort van 'vlaggen' is voor echtgenotes en vriendinnen. Als een man een roze overhemd draagt zegt zijn vrouw: "Kijk, hij is bezet, hij is van mij en je hoeft niets te proberen want zoals je ziet heb ik hem goed onder de duim."quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Stap 1 is een aantal jaren geleden al gezet: Toen sommige "mannen" dachten dat het waarschijnlijk hip zou zijn/worden om roze overhemdjes te gaan dragen.
Bordeaux lipstick, en dat boven een mooi maatpak in klassiek antraciet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef Manono het volgende:
[..]
blauw grijs bruin bordeuax en beige?
Hier ben ik het wel mee eens. Mijn ex wilde me ook steeds in dit soort kleren hebben en sjaaltjes aansmeren e.d.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn huidige theorie is dat roze overhemden een soort van 'vlaggen' is voor echtgenotes en vriendinnen. Als een man een roze overhemd draagt zegt zijn vrouw: "Kijk, hij is bezet, hij is van mij en je hoeft niets te proberen want zoals je ziet heb ik hem goed onder de duim."
Na even doorvragen bij de mannen in kwestie wordt deze theorie ook steeds bevestigd. Natuurlijk zullen ze zeggen dat ze dat roze kledingstuk als modieuze man zelf uitgekozen hebben maar als je door blijft vragen blijkt keer op keer dat zijn vrouw het heeft voorgesteld en dat het hem eerst niets leek maar het uiteindelijk toch gedaan heeft 'omdat roze zo mooi bij zijn huid past'.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn huidige theorie is dat roze overhemden een soort van 'vlaggen' is voor echtgenotes en vriendinnen. Als een man een roze overhemd draagt zegt zijn vrouw: "Kijk, hij is bezet, hij is van mij en je hoeft niets te proberen want zoals je ziet heb ik hem goed onder de duim."
Na even doorvragen bij de mannen in kwestie wordt deze theorie ook steeds bevestigd. Natuurlijk zullen ze zeggen dat ze dat roze kledingstuk als modieuze man zelf uitgekozen hebben maar als je door blijft vragen blijkt keer op keer dat zijn vrouw het heeft voorgesteld en dat het hem eerst niets leek maar het uiteindelijk toch gedaan heeft 'omdat roze zo mooi bij zijn huid past'.
Ik had laatst zelf-bruinende-opspraybare-geparfumde-zonnebrandcreme idd. De reden? Ze hadden niets andersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
De zelfbruinende gezichtscrème voor mannen verkoopt volgens mij toch ook al aardig. Van daar is de stap naar make-up weer een stukje kleiner.
Met jou voorop?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:51 schreef nandoR het volgende:
De reden dat je er nog niks van merkt is omdat NL altijd gruwelijk achterloopt in hypes. Over een jaartje doen we hier allemaal net zo gay mee.
Zijn zelf waarschijnlijk allemaal metromannen met een dandy-kaspel en mascara... zucht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:56 schreef cerror het volgende:
"gaat het helemaal worden" .Zelfverklaarde hipsters die zichzelf trendwatchers noemen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zijn zelf waarschijnlijk allemaal metromannen met een dandy-kaspel en mascara... zucht.
Dat mensen die op tv komen worden opgemaakt, a la. Dat moet ook bijna wel met al die lichten op je. Maar bij hen zie je het tenminste niet zitten. De eerste presentator met nagellak moet ik nog tegenkomen.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Ik bedoel dat echte homo's zeer lastig voor nageslacht kunnen zorgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Want homo's komen alleen voort uit andere homo's natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |