Goed bouwjaarquote:
Wat een heumeuxquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah nou dat moet dan mooi kunnen![]()
[..]
Ik ben dan ook geen nicht you fucking faggot!
hoe kom jij nou weer aan zn hyves dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die foto op zijn hyves is best wel gay achtig
dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die foto op zijn hyves is best wel gay achtig
algunas veces stoy gay, otras veces stoy tristequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. ik bedoelde 'gay' of ben je dat ook niet?
door goed op te letten en zoquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe kom jij nou weer aan zn hyves dan?
ik heb em al gevonden! hahahahahquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.
Ik kan hem niet vinden op hyves. Of moet ik eerst lid zijn?
hear hearquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
algunas veces stoy gay, otras veces stoy triste
nee gewoon goed zoeken via de juiste middelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.
Ik kan hem niet vinden op hyves. Of moet ik eerst lid zijn?
vandaar dat je vroeg naar Maud's achternaam.quote:
zie je wet dat JIJ het zelfs ook kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden! hahahahah
je bedoelt in met die zonnebril en witte tanktop?
ik heb em al gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee gewoon goed zoeken via de juiste middelen
Nope,quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vandaar dat je vroeg naar Maud's achternaam.
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wet dat JIJ het zelfs ook kan
maar is het dat dus wel ?
komt wellicht omdat hij zijn profiel niet (volledig) openbaar heeft gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden.![]()
maar als ik zijn naam en achternaam doe vind ik niets. Maar wel weer door alleen zijn naam en woonplaats.
maar zeg dan eens eerlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Net als bij Hair.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn...Volgens mij wordt het een heel mooi stuk en is dat bloot op het einde hooguit een kers op de taart, niet de taart zelf.
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
Nee, hij is echt niet gay. Trust me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zeg dan eens eerlijk
daar zit best wel iets gay achtigs in
of Nuno is gewoon een ster in het over de streep trekken van hetero's net als Ang3l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |