abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71760304
Hallo mensen,

Ik ben sinds dit jaar klaar met mijn studie en voordat ik een baan wil gaan zoeken wil ik eerst mijn Engels nog wat verbeteren door een taalcursus in het buitenland (Engeland of Ierland).

ben wat aan het rondzoeken maar vind veel sites echt irritant opgebouwd en prijzen zijn ook heel vaag. Heeft iemand ervaring met een vette en betaalbare school in London of Dublin ? Of eventueel andere steden.

Zelf ben ik LinguaEnglish site tegengekomen, die me wel aanspreekt.

Iemand ervaring?

Thanks!
Joost

[ Bericht 9% gewijzigd door GlowMouse op 10-08-2009 14:34:45 ]
pi_71760611
Loop er een stage.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:34:13 #3
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71760960
Ik kan niet vaststellen dat het spam is, maar omdat het je eerste post is, haal ik de link wel weg.

Discussie ook weer opgeschoond
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71761015
prima

hoop dat er echte reacties komen...anders wil ik ook wel een nieuwe post starten zonder link.
wilde alleen even aangeven wat mij aansprak en of andere mensen hier al ervaring mee hadden.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:21:10 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71762261
Ierland zou ik niet doen, die lui hebben een veel te zwaar accent.
censuur :O
pi_71764205
Geen idee, maar kies alsjeblieft voor Londen, dan heb je tenminste een redelijk vlak accent. Ierland schiet niet op. En er zijn enorm veel scholen in Londen, dus dat moet wel lukken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71783288
Dit wil ik ook doen.

Mag ook in een ander (warm) land trouwens.
pi_71787000
met welk doel wil je je engels opkrikken? Gewoon voor jezelf of bv om makkelijker werk te vinden? En wil je vooral aan je uitspraak of aan je woordenschat werken? Wat is je niveau nu?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_71798216
Ik zou graag de grammatica wat beter onder de knie willen krijgen. De woordenschat volgt wel wanneer je het voldoende spreekt. Ik begrijp alles wel zo'n beetje wanneer ik het lees. Luisteren snap ik iets minder maar toch nog wel het merendeel.
Het gaat er vooral om dat ik moeilijk teksten kan schrijven.
pi_71804418
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:51 schreef its_me_ het volgende:
Ik zou graag de grammatica wat beter onder de knie willen krijgen. De woordenschat volgt wel wanneer je het voldoende spreekt. Ik begrijp alles wel zo'n beetje wanneer ik het lees. Luisteren snap ik iets minder maar toch nog wel het merendeel.
Ik heb geen ervaring met cursussen in het buitenland, maar kan misschien wel wat algemenere tips geven.
Ten eerste zijn de meeste native engels-sprekers niet erg goed in hun eigen grammatica. Ik heb zelf gemerkt dat het schrijven van engelse teksten me steeds beter afgaat sinds ik, wanneer ik engels lees, ook echt let op de manier waarop het geschreven is. Ook zijn er een aantal goede artikelen over wetenschappelijk schrijven in het engels met erg goede tips, ik weet aleen niet of dat is wat je zoekt of dat je een iets lager niveau zoekt. Wat trouwens ook erg goed helpt is een internationaal forum zoeken over een van je interesses en daar regelmatig leest en/of post.
Een cursus kan slechts een deel doen in de tijd die er voor staat, door regelmatig engels op te zoeken zul je merken dat je snel veel aanleert.

Just my 2 cents, hoop dat je er iets aan hebt
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_71823076
thanx voor de reacties. Wat mij wel het nuttige lijkt van een taalcursus in het buitenland, dat je de taal ook buiten de lessen om moet spreken zeg maar. Dus je kunt de theorie in de lessen leren en het meteen toepassen in de praktijk..

alleen zit er zoveel verschil in prijzen en ik vind het lastig om een van de vele scholen te kiezen. Op vrijwel geen enkele site zie je wat je daadwerkelijk gaat betalen.

hm qua accent zou je wel gelijk kunnen hebben over Dublin, maar als je ziet hoeveel scholen daar zijn, zijn er volgens mij toch heel veel mensen die het daar gaan leren..en in Engeland heb je ook wel een sterk accent..

niemand die zelf recent een Engelse cursus heeft gedaan?
pi_71827827
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:51 schreef its_me_ het volgende:
Teksten schrijven is gewoon oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Daarvoor maakt het niet uit waar je zit, zolang er maar een goed iemand is, die je teksten corrigeert.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71867292
Ik ben net terug van 9 weken Cambridge, Engeland. Ik heb de eerste 4 weken een talencursus gedaan via EF Language School en daarna ben ik daar nog 5 weken gaan werken.
Ik kan het iedereen ontzettend aanraden. Het is geweldig. Cambridge is een mooie, leuke en gezellige stad en ligt dichtbij London. EF organiseert ook veel excursies en uitstapjes wat ook erg aan te raden is.
Kortom; gewoon doen!
ps. ga wel minimaal 4 weken en verblijf is een residentie en niet in een gastgezin, die doen het (vaak) alleen maar voor het geld.
pi_71885446
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:19 schreef irisk het volgende:
Ik ben net terug van 9 weken Cambridge, Engeland. Ik heb de eerste 4 weken een talencursus gedaan via EF Language School en daarna ben ik daar nog 5 weken gaan werken.
Ik kan het iedereen ontzettend aanraden. Het is geweldig. Cambridge is een mooie, leuke en gezellige stad en ligt dichtbij London. EF organiseert ook veel excursies en uitstapjes wat ook erg aan te raden is.
Kortom; gewoon doen!
ps. ga wel minimaal 4 weken en verblijf is een residentie en niet in een gastgezin, die doen het (vaak) alleen maar voor het geld.
Heb je Engels leren schrijven of was het vooral spreken? Hoe heb je dat baantje gevonden? Wat heeft het gekost en opgeleverd?
Ben benieuwd!
pi_71907605
Paar maanden reizen/werken in een Engelstalig land? Mooi moment zo na je studie en met een arbeidsmarkt die niet echt gunstig is voor werkzoekenden.
pi_71949501
EF klinkt wel goed, maar is wel erg duur. Als ik dat dan vergelijk met lingualearnenglish bijvoorbeeld, dan zit daar echt wel een heel groot verschil in. Zeker als je langere tijd gaat...
pi_72307507
Stond hier niet ook een of andere chatsite waar mensen met elkaar chatten om een andere taal te leren?? Dacht het ergens gezien te hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')