Leg dan wel de kaas er bovenop zodat hij er overheen smelt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:58 schreef nuldertien.net het volgende:
Dankje, ga ik direct voor lunch maken maar dan zonder de uien natuurlijk!
en wegspoelen met cola lightquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:58 schreef MrDrako het volgende:
4 rollen mentos eten
Vroeger zeiden ze ook dat als je peterselie in je oor en neus stopte, je nooit verkouden werd.quote:
Jazekers, dan smelt de kaas er zo lekker overheen. Je kunt ook een gebakken ei nemen en daar de kaas over heen laten smelten. In de oven duurt het allemaal veel te lang.quote:
Doe het nou maar, of loop je hier alleen maar te aandachtshoereren met je vuige grafadem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger zeiden ze ook dat als je peterselie in je oor en neus stopte, je nooit verkouden werd.
Ach ja, vroeger...
Die shit moet in de oven gek! In de magnetron is het zo klef als ik weet niet wat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jazekers, dan smelt de kaas er zo lekker overheen. Je kunt ook een gebakken ei nemen en daar de kaas over heen laten smelten. In de oven duurt het allemaal veel te lang.
Dit is ook maar geboren uit nood omdat ik af en toe rare dingen in mijn koelkast heb hoorZo, en nu nog maar eens een kopje koffie proberen
Lekker knapperig uit de oven... mjamquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die shit moet in de oven gek! In de magnetron is het zo klef als ik weet niet wat.
En waar haal ik peterselie vandaan? Alsof ik dat zo in huis hebquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Doe het nou maar, of loop je hier alleen maar te aandachtshoereren met je vuige grafadem.
Dat duurt veel te lang. Ik heb nu honger! Nu nu nu!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die shit moet in de oven gek! In de magnetron is het zo klef als ik weet niet wat.
Supermarkt? Naar buiten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En waar haal ik peterselie vandaan? Alsof ik dat zo in huis heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |