abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71759565
Ik kan er niks aan doen maar ik heb een 1 of andere tik dat ik het leuk vind om als ik in het buitenland ben supermarkten af te struinen op zoek naar dingen die ik niet ken ...en vervolgens je koffer er vol mee te pleuren :-)

Terugweg uit de US was me koffer ongeveer 2 kilo zwaarder aan etenswaar Nu ga ik dit jaar (net als ik 2 jaar geleden deed) voor een paar dagen naar belgie. Ik kwam daar twee jaar geleden een mega supermarkt tegen van Cora.

deze -- > http://www.cora.be/nl/files/commercial_center/roccourt/index.cfm

Ik dacht dat ik bij toeval dit mega centrum had gevonden maar er blijken er nog veel meer te zijn in belgie (net als in frankrijk en duitsland). Nu wil ik natuurlijk 1 van de allergrooootste bezoeken met de MEEESTE keuze en vroeg ik me af of jullie wat tips hebben.

ik plof hier ergens in de buurt neer en snelste weg is zo van utrecht rechts van antwerpen naar beneden..dus als ik niet tever om hoef te rijden is helemaal ideaal..
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:00:01 #2
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_71759825
Lol! Leuke hobby.
stom
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:43:01 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_71784976
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef kloink het volgende:
ik plof hier ergens in de buurt neer en snelste weg is zo van utrecht rechts van antwerpen naar beneden..dus als ik niet tever om hoef te rijden is helemaal ideaal..
Snelste weg is dan toch gewoon de A2 op via Luik? En wil je nou daar op zoek naar de grootste supermarkt van België?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_71788832
Carrefour zijn ook grote supermarkten. Deze zitten ook in België.
-weg, zie banmeldtopic-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')