Het gaat erom dat ze het standaard afschaffen, laat die tjappies die dingen niet willen dat maar aangeven.quote:
Het is wel handig hoor, voor je eigen administratie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Papieren afschriften, omg![]()
Leef je nog in 1990 of zo?
Als Mijn ING nou een archief had. Voor de fiscus wil je zelf tot 5 jaar terug kunnen kijken, en op Mijn ING lukt dat maar tot een jaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Papieren afschriften, omg![]()
Leef je nog in 1990 of zo?
Hoezo om te zien wat je betaald hebt? Je logt in en je kan het zo opzoeken. Per maand, op naam etc ideaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is wel handig hoor, voor je eigen administratie.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoezo om te zien wat je betaald hebt? Je logt in en je kan het zo opzoeken. Per maand, op naam etc ideaal
Precies, en het hele principe van afschaffen omdat die hippies dat willen slaat nergens op naar mijn mening. Boomknuffelen is oké, maar val mij er niet lastig mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als Mijn ING nou een archief had. Voor de fiscus wil je zelf tot 5 jaar terug kunnen kijken, en op Mijn ING lukt dat maar tot een jaar.
Ik weet het. Maar ik vind het soms fijner om zonder computer één en ander uit te zoeken voor de administratie. Makkelijk doorbladeren. Je kan ver in het verleden je afschriften nog bekijken. Daarnaast heb je ook iets tastbaars, dan ben ik niet van een computer/internet afhankelijk als ik wat wil inzien daarvoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoezo om te zien wat je betaald hebt? Je logt in en je kan het zo opzoeken. Per maand, op naam etc ideaal
Klinkt inderdaad als de doorsnee internetbankierderquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:een half miljoen links stemmende, sandalen met sokkende dragende boomknuffelaars
Bij de ABN weet ik niet tot hoever je terug kan kijken. Zal de volgende keer eens kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef voetballeh het volgende:
[..]
volgens mij maar tot 18 maanden in't verleden toch?
soms is't wel noodzakelijk (voor je belastingaangifte bv.) om 2 of soms 3 jaar terug te kunnen zoeken....stel ze komen met een naheffing of iets wat niet klopt.
Inderdaad voor het ''in je eigen bezit'' hebben zijn de afschriften nog wel handigquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik vind het soms fijner om zonder computer één en ander uit te zoeken voor de administratie. Makkelijk doorbladeren. Je kan ver in het verleden je afschriften nog bekijken. Daarnaast heb je ook iets tastbaars, dan ben ik niet van een computer/internet afhankelijk als ik wat wil inzien daarvoor.
Ben het wel eens dat je het op internet ook in kan zien en kan opzoeken, maar de papieren versie verwelkom ik nog altijd.
Nee lul, hij heeft het over die groen links figuren die dat papier niet meer willen ontvangen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als de doorsnee internetbankierder
Daarom werken de meeste bedrijven er nog mee als het om correspondentie gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Papieren afschriften zijn achterhaald. Net als brieven.
Als het inderdaad tot maar zover terug is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef voetballeh het volgende:
[..]
volgens mij maar tot 18 maanden in't verleden toch?
soms is't wel noodzakelijk (voor je belastingaangifte bv.) om 2 of soms 3 jaar terug te kunnen zoeken....stel ze komen met een naheffing of iets wat niet klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |