verzin gewoon een klacht!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:17 schreef Scytec het volgende:
Oeps, verkeerd subforum.Iemand verplaatsen? ->ONZ
ohhh, wat is je favo koffie dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:16 schreef Scytec het volgende:
Klacht: Mijn favo koffie is uitverkocht.![]()
![]()
dat is balen ja! wat is je favo koffie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:16 schreef Scytec het volgende:
Klacht: Mijn favo koffie is uitverkocht.![]()
![]()
what else?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Espresso uit de Nespresso!
ijskoffiequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:20 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ohhh, wat is je favo koffie dan?
* Bosbeetle schietquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef Aestivate het volgende:
Bij de StarBucks hebben ze goeie koffie.
dat is geen koffie dat een kouwe meukquote:
Wel koffie maar koud.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is geen koffie dat een kouwe meuk
oude koude koffiequote:
Ja, maar het smaakt niet zo erg naar koffie toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In cola zit toch ook caffeïne?
Ja dat is betere shizzle maar dan zonder de pads en gewoon de boontjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:24 schreef Scytec het volgende:
Dat is niet wat ik elke dag gebruik hoor, als ik echte koffie wil, neem ik:
[ afbeelding ]
De caffeine geeft niet de smaak, espresso bijvoorbeeld heeft meer smaak maar minder caffeïne heel ander boontje ook. arabica vs. robustaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:24 schreef Scytec het volgende:
[..]
Ja, maar het smaakt niet zo erg naar koffie toch?
En daarvoor laatje je nog een zak DE black coffeepads zienquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef Scytec het volgende:
Ik kan geen plaatjes van de boontjes vinden
Dit ding gebruik ik:
[ afbeelding ]
Je ziet dan echt die boontjes verdwijnen![]()
Ijskoffie is voor gelegenheden etc,quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En daarvoor laatje je nog een zak DE black coffeepads zienEn daarvoor zei je ijskoffie.
of anders AH cappuccino poederquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef Aestivate het volgende:
Bij de StarBucks hebben ze goeie koffie.
Gelukkig niet. Koffie is veel te bitter.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:24 schreef Scytec het volgende:
[..]
Ja, maar het smaakt niet zo erg naar koffie toch?
Dat komt omdat Senseo geen echte koffie is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:32 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn nu nog verschillende koffiebonen aan het uitproberen.
Echt 30 keer beter dan de senseo die we eerst hadden.![]()
* Bosbeetle heeft in Rome espresso leren drinkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef ForumGek het volgende:
Zo'n echte espresso in Italie, of een dubbele want een enkele is wel heel weinig. Met natuurlijk suiker er doorheen.
Alle andere Nederlanders waren de hele dag door cappuchino's aan het drinken,
Dat is een echte espresso, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef justmattie het volgende:
Espresso drink je toch gewoon zonder suiker. Ik wel tenminste
QFTquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef justmattie het volgende:
Suiker in de koffie verneukt de hele smaaksensatie er van helaasch. Net als melk
eenschquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef justmattie het volgende:
Suiker in de koffie verneukt de hele smaaksensatie er van helaasch. Net als melk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |