...Dat zei ik zelf ook al, ja. Mijn vraag was of dat ook via Phonehouse etc kan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je kan 4 maanden voordat je abonnement afloopt verlengen.
Wow, ziet er goed uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
screenie van de browser met FOK!
Oef... Er moesten inderdaad nog een hoop dingen gebeuren, en er zijn heel veel verbeter-requests ingevoerd...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wow, ziet er goed uit!
Wel slecht nieuws van engadget!
http://www.engadget.com/2(...)me-time-in-november/
Wel fijn die communityquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oef... Er moesten inderdaad nog een hoop dingen gebeuren, en er zijn heel veel verbeter-requests ingevoerd...
Iphone vergelijken met de N900quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Cwaas het volgende:
Volgende week ga ik mijn abo verlengen bij HI. Ik zou dan de N900 gratis erbij krijgen. Ik kan echter ook 4mnd. wachten tot mijn abo is afgelopen en dan naar tmobile overstappen en een Iphone kiezen. Ik twijfel erg, wat is volgens jullie het voordeel van de N900 boven de Iphone? Of is de Iphone toch gewoon beter?
Had hem ook gelezen. vond ze alleen niet concreet genoeg. ik ben dan juist benieuwd WAT er overschreden isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)fringes-ten-patents/
ja belachelijk he.. Vooral omdat dan te vragen in een topic dat er al over het toestel is. Hoe kom ik er toch bij... Toch bedankt voor je mening over de Iphone. Zeer goed beargumenteerd. Echt precies de reactie die ik zocht!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:28 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Iphone vergelijken met de N900
een zwaar overhyped toestel wat net niet lekker werkt, tegenover een toestel waar nog bijna geen ervaringen over te lezen zijn.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Had hem ook gelezen. vond ze alleen niet concreet genoeg. ik ben dan juist benieuwd WAT er overschreden is
http://www.nokia.com/pres(...)lease?newsid=1349562quote:Espoo, Finland - Nokia announced that it has today filed a complaint against Apple with the Federal District Court in Delaware, alleging that Apple's iPhone infringes Nokia patents for GSM, UMTS and wireless LAN (WLAN) standards.
Ik denk dat deze telefoon veel meer potentie heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Cwaas het volgende:
r
[..]
ja belachelijk he.. Vooral omdat dan te vragen in een topic dat er al over het toestel is. Hoe kom ik er toch bij... Toch bedankt voor je mening over de Iphone. Zeer goed beargumenteerd. Echt precies de reactie die ik zocht!!
m.a.w. als je er niks echt nuttigs over te zeggen hebt kan je beter gewoon niet op die 'invoeren' knop drukken.
Dat de accuduur neit geweldig is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Jammer, maar nu al 2 reviews over die accu duur, dat kan ik niet altijd gebruiken
moet toch maar kijken naar een andere telefoon
Ik gebruik een telefoon toch redelijk veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat de accuduur neit geweldig is?
Gister hele dag niet gebruikt (24u buiten de lader), 1/5e uit de accu.
Goed beargumenteren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Cwaas het volgende:
r
[..]
ja belachelijk he.. Vooral omdat dan te vragen in een topic dat er al over het toestel is. Hoe kom ik er toch bij... Toch bedankt voor je mening over de Iphone. Zeer goed beargumenteerd. Echt precies de reactie die ik zocht!!
m.a.w. als je er niks echt nuttigs over te zeggen hebt kan je beter gewoon niet op die 'invoeren' knop drukken.
Vind jij de geluidskwaliteit tijdens het bellen van deze telefoon ook wat aan de "mindere" kant?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:16 schreef PiRANiA het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)k-op-zakformaat.html
T.net review
met oordoppen is het uitstekend, 'gewoon' ietsje minder, maar prima te verstaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vind jij de geluidskwaliteit tijdens het bellen van deze telefoon ook wat aan de "mindere" kant?
Je kunt Wireless LAN / 3G-data ook gewoon uitschakelen en pas inschakelen als daar aanleiding toe is (bijv. browser opstarten). Toestel vraagt dan zelf om verbinding, om die reden is-ie dan ook niet achterlijk snel leeg. Idem voor standaard geotagging bij de camera, uitzetten die handel als je 't niet gebruikt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Jammer, maar nu al 2 reviews over die accu duur, dat kan ik niet altijd gebruiken
moet toch maar kijken naar een andere telefoon
Het zure is dat Maemo 6 dan wel multitouch mag gaan supporten, de hardware van de N900 doet dit niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:06 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Maemo 6 is ook al in ontwikkeling en biedt wel support voor multitouch en Gtk, wat inhoudt dat 5 alweer verouderd is bij release![]()
Persoonlijk mis ik portrait niet, de functies waarbij het handig is zijn er: bellen en tekst lezen (tomboy voglens mij)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
Wel jammer dat hij alleen landscape mode heeft.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Tegan het volgende:
Is er een screenshot van hoe het eruit ziet als je belt?
wat een geile koelkastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
wat een geile koelkastongebruikte koelkast van ¤100k waar je 8EB kan opslaan als ik het goed hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij heet het voor qwerty geen t9, maar woordvoorspelling ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef lkb9000 het volgende:
Hoe werkt de t9 van deze telefoon? Qua voorkeurspositie van toegevoegde woorden en het automatisch toevoegen van woorden die je zonder t9 of per letter met t9 hebt getypt?
Ok tofquote:Op woensdag 4 november 2009 08:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
volgens mij heet het voor qwerty geen t9, maar woordvoorspelling ofzo.
dat kan je aan en uitzetten maar werkt goed. hij onthoudt welke woorden je veel typt en daar past hij de suggesties op aan
Je kan gewoon vanuit het OS applicaties downloaden ja. Je kan het vergelijken met een soort market, maar het zijn repositoriesquote:Op woensdag 4 november 2009 23:16 schreef mr_kunst het volgende:
Ik ben geinteresseerd in de N900, maar ik ben ook wel erg weg van het android-besturingssysteem, met name de android market (waar je een keer hoeft op hoeft te klikken en gelijk alle grats/betaalde applicaties onder categorie onderverdeeld staan)
Heeft het Maemo5 systeem ook zoiets als een market? (aangezien het ook open is zodat iedereen zijn of haar applicaties erop kwijt kan)
Zo ja? heeft iemand hiet misschien een afbeelding/screenshot van hoe dit er uit ziet?![]()
M.v.g.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef mr_kunst het volgende:
okee als je nog een screenshot een keeer zou willen maken, ik ben wel heel benieuwd![]()
dus je heb ieder geval een soort van market in de telefoon zitten waar je van alles kunt downloaden daar gaat t mij voornamelijk om, hoef je namelijk niet heel internetsites af te gaan voor applicaties.
(dat je dan bv. Nav4All, 9292ov,poker etc. gewoon in de market kan vinden en niet op specifieke sites hoeft te downloaden)
ik snap niet dat iemand mms nodig heeft... niemand die ik ken heeft het ooit gebruikt, het is duur en kan maar tot 50kb dacht ik. om afbeeldingen te sharen kan je makkelijk mailen, verzenden via bluetooth of opsturen naar flickr oidquote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit er nou wel of geen MMS mogelijkheid op de N900? Op sommige sites staat het wel bij de specs en hierboven lees ik van niet.
Dat is de vraag helemaal niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik snap niet dat iemand mms nodig heeft... niemand die ik ken heeft het ooit gebruikt, het is duur en kan maar tot 50kb dacht ik. om afbeeldingen te sharen kan je makkelijk mailen, verzenden via bluetooth of opsturen naar flickr oid
Hij heeft geen mmsquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de vraag helemaal niet.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de vraag helemaal niet.
Ik gok dat het nog wel komt hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 02:36 schreef Rainesz het volgende:
Ik gebruik regelmatig MMS.
jammer dat het hier dan niet opzit.
dan maar alles uppen naar flickr of iets dergelijks hehe
Had inderdaad wat gegoogle'd en kwam op verschillende sites tegen dat er wel een firmware update snel beschikbaar zou komen.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog wel komt hoor. Het is geen hardwarefeature...
Wat perfect. Ik mag van mezelf pas in 2010 een nieuwe phone kopenquote:Op zondag 15 november 2009 23:56 schreef mr_kunst het volgende:
bij GSMArena staat de N900 nu officieel op "Released", jammer genoeg (als ik de site van The Phonehouse mag geloven) komt hij in Nederland pas in Januari 2010 nog even geduld dus nog
http://www.smartphoneshop.nl/product/79544/nokia-n900-qwerty.htmlquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat perfect. Ik mag van mezelf pas in 2010 een nieuwe phone kopen.
Feli!quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Rooseboom het volgende:
preorder is me net bezorgd...het is ff wennen maar het toestel is erug lekker
ja stiekem hoop ik niet dat het zo'n hype wordt als de iphone je wilt wel een speciaal toestelletje houdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef PiRANiA het volgende:
Wordt gezellig met al die N900'ers zo
Zullen we wedden van nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef Rainesz het volgende:
Zolang er maar genoeg apps komen voor de N900 wordt hij minstens net zo populair als de Iphone.
Nokia is al jaren de grootste smartphoneboerquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:55 schreef Tegan het volgende:
Must. Buy..
Nog paar maandjes wachten.
Sowieso iPhone is echt zo'n hype, Nokia zal nooit zo groot worden, maar tevens ook zijn charme, niet zo'n massaproduct.
Maar niet met 1 toestelquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nokia is al jaren de grootste smartphoneboer
Dat hebben ze zeker goed voor elkaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maar niet met 1 toestel
Apple heeft dat redelijk goed voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |