quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
Mooi om te weten dat deze telefoon niet gemaakt is voor mensen die 'egt' zeggenscheidt het iPhone publiek weer mooi van het n900 publiek
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
Mooi om te weten dat deze telefoon niet gemaakt is voor mensen die 'egt' zeggenscheidt het iPhone publiek weer mooi van het n900 publiek
Die flinke storing had mn vriendin ook last van ja, bijna 24uur dr telefoon niet kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:19 schreef Tegan het volgende:
Vodafone is het beste qua internet. En verder heb ik ook geen klachten, al 8+ jaar tevreden klant, hoewel ze laatst wel een aantal storingen hadden (maar daar heb ik niets van gemerkt).
quote:Zorgeloos internet op je telefoon, zodat je overal kunt e-mailen en internetten, wanneer je maar wilt? Kies dan voor één van deze telefoons met mobiel internet. Met onze Zorgeloos Internet BloX kun je supersnel downloaden (3600 Kb/s) en uploaden (384 Kb/s).
Dat laatste zegt lekker veel...quote:Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Dus wel 10x zoveel...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste zegt lekker veel...
Ja precies, en de rest van de providers zullen wel dezelfde regel hanteren dus dan blijft vodafone sowieso de bestequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:44 schreef Tegan het volgende:
Het feit dat er bij Vodafone het snelste internet is zegt ook wel dat het gemiddelde daar wat hoger zal liggen...
Ik heb niet echt het geld om in 1 keer zo'n grote aankoop te doen, ik betaal het liever per maand af aan de provider, ook als het uiteindelijk iets meer geld kost.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens de N900 nog niet op de Vodafone-site gezien. Ik heb een goed sim-only abonnement en de telefoon koop ik wel los.
50% van wat ik betaal is voor internet en sms, dus dan is sim-only helemaal niet handigquote:
60 euro, teringquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef Robin-e30 het volgende:
egt echt...![]()
Ben overigens al wat veder met de telefoon gister avond liggen stoeien en denk dat het wel goed komt
Ik heb trouwens een hi/kpn abbo sins gister
betaal voor internet 14 euro middel snel
1000 smsjes 10 euro
325 bel of 600 smsjes 27,50
verzekering 9 euro
en vroeger vond ik 15 euro al veel
mooi kut, ben benieuwd wanneer ik gezeik krijg hierover. Mn abonnement gaan btw pas in over 1 maandquote:2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:
* Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
* Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
* een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding
3. De simkaart behorende bij de aansluiting waarop je Eindeloos online hebt afgesloten, mag alleen worden gebruikt in een mobiele telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |