Uh.. Ik bedoel.. Prettige Vlucht!!quote:Goedkope vlucht naar Kuala Lumpur neergestort...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef RPG het volgende:
ik raad je aan ook dit topic te lezen. En dan te hopen dat dat bij jou niet gebeurt
Airasia cancelt mijn vlucht, wat nu?
idd zo'n entertanerment systeem kost je 6 pond en drinken kost je een euro ongeveer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Dit is wel heel goedkoop, maar vergeet niet dat er dus kosten bijkomen voor eten en drinken in het vliegtuig, en dat je geen inflight entertainment hebt (13 uur vliegen is lang).
airasia wijzigt vaak de vluchten hebben we gemerkt. zelfs 2 keer meegemaakt dat de vlucht was gerescheduled.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef RPG het volgende:
ik raad je aan ook dit topic te lezen. En dan te hopen dat dat bij jou niet gebeurt
Airasia cancelt mijn vlucht, wat nu?
Daar staat ook die Air Asia X, maar de prijzen fluctueren gewoon heel erg. Dus als je geluk hebt kan je zo goedkoop als TS, maar meestal ben je duurder uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef aiello het volgende:
Dat is inderdaad niet duur. Hier --> http://lccnieuws.blogspot(...)-naar-australie.html
staat hoe je voor 600 euro heen en weer naar Australië kan vliegen, maar met de kosten voor dit retourtje wordt het nog goedkoper als je daarna met Air Asia doorvliegt naar Melbourne ofzo.
Je moet bij Ryanair tegenwoordig sowieso online inchecken, de mogelijkheid tot ter plaatse inchecken is afgeschaft. Als je geen instapkaarten bij je hebt moet je op het vliegveld £40 administratiekosten betalen om alsnog aan boord te kunnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:44 schreef Thetallguy het volgende:
Als je online incheckt kan je op Stansted ook nog de hele rij skippen en alleen je baggage bij het dropoff-point droppen. (niemand schijnt dat te doen ofzo want de normale rij was gigantisch lang en bij internet check-in niemand)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef Buzz129 het volgende:
AirAsia is berucht om het cancellen van vluchten. Met name op routes waar ze meerdere keren per dag op vliegen. Gooien ze meestal de middelste vlucht er uit omdat het passagiers aanbod voldoende is voor 2 vluchten ipv 3 per dag. Dus bij AirAsia altijd de vroegste vlucht boeken en dan maar hopen dat die een beetje op tijd vertrekt.
Maar voor de route van London naar KL zou ik me geen zorgen maken. Die cancellen ze echt niet zo maar. Op die route moeten ze het nog waar maken, dus die zullen ze kost wat kost wel laten vertrekken. Maar een extra bagage verzekering is geen overb0odige luxe als je ziet wat de vergoeding is bij verlies. Bijna niets dus.
Overigens vind ik AirAsia prima in Zuid Oost Azie, maar voor een long haul vlucht kies ik toch altijd voor een reguliere airline als KLM, Singapore Airlines of Malaysian.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |