Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:24 schreef IJsblock het volgende:
Pics van de glijbanen!
(ben glijbaan-fan.....)
Ik kan je hele mooie in Z-Frankrijk aanraden, moet alleen zoeken hoe dat het heet daar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.
En vooral van waterparken.
Aqua Paradise in Italië bij het Gardameer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kan je hele mooie in Z-Frankrijk aanraden, moet alleen zoeken hoe dat het heet daar.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aqua Paradise in Italië bij het Gardameer.Maar ik wil er altijd 100x van af maar mijn vrienden willen altijd alleen maar zonnen en op het gras liggen en bier drinken
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aqua Paradise in Italië bij het Gardameer.Maar ik wil er altijd 100x van af maar mijn vrienden willen altijd alleen maar zonnen en op het gras liggen en chicks masseren
![]()
dat ga je naar een "verkeerd"-soort zwembad, me dunktquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
Je hebt er ook zwembaden waar je niet in een zwemshort mag zwemmen, maar verplicht in zo'n speedo...
Dan zouden ze vrouwen ook moeten verbieden in die zwembaden. Dames + speedo is geen goede combinatie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
Je hebt er ook zwembaden waar je niet in een zwemshort mag zwemmen, maar verplicht in zo'n speedo...
Volgende KLB-meet hier?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aqua Paradise in Italië bij het Gardameer.Maar ik wil er altijd 100x van af maar mijn vrienden willen altijd alleen maar zonnen en op het gras liggen
!
the fuckquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgende KLB-meet hier?
*begint alvast met sparen*
http://themepark.nl/ubb/u(...)t_waterpark_der.html
Is dat wat vroeger Caneva World heette? Dat is tofquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aqua Paradise in Italië bij het Gardameer.Maar ik wil er altijd 100x van af maar mijn vrienden willen altijd alleen maar zonnen en op het gras liggen
!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgende KLB-meet hier?
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat wat vroeger Caneva World heette? Dat is tof
Ook mijn eerste gedachte, hierbij vergeleken is tropicana niets meer dan een veredeld zwembadje......quote:
Nicequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgende KLB-meet hier?
NO WAYquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgende KLB-meet hier?
Die was echt kut.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Lloret had je ook een Aqua land maar we dachten dat het ver weg was dus we zijn niet gegaan.
Toen we er langs reden zag het er best tof uit.quote:
Als je er niet geweest bent mag je ook niet oordelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Iewww wat nep, wat plastic fantastic![]()
Daar ben ik ook geweest. Epic. Daar heb je toch ook zo'n ding met van die matjes, en als je dan konings genoeg bent kom je best lang los van de baan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
!
Gewoon slechte glijbanen, gingen langzaam en er was niet veel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toen we er langs reden zag het er best tof uit.Waarom kut
Ja, kloptquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Epic. Daar heb je toch ook zo'n ding met van die matjes, en als je dan konings genoeg bent kom je best lang los van de baan?
Daar ben ik ook al geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef MervinMinky het volgende:
Ik was vorig jaar met een paar vrienden naar Rimini op vakantie en we gingen een dag ook naar een of andere waterpark waar bijna bij elke glijbaan wel zo'n slick mooyboy Italiaan stond met geëpileerde wenkbrauwen enzulks, gelukkig geen badmuts nodig daaro
Tokkie-Nederlander op vakantie in het buitenland die alleen patat van Ad blieft en zich niet wenst te voegen naar plaatselijk gebruik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:23 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Begint die gast in ene keer tegen me te schreeuwen en hevig handgebaren te maken. Dus ik zeg zo: "Wazeggie?". Dat verstond die eikelzag niet, niet te geloven.
Wahha vet toch, mijn favoriete glijbaan was waar je in een soort ronde band zit en dan naar beneden glijdt op een soort ramp zoals ze bij skateboarden hebben en dan heen en weer, echt geweldig!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al geweest.Fuck, wat een addict ben ik toch.
Mooi dat we niet gegaan zijn dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon slechte glijbanen, gingen langzaam en er was niet veel.
daar ben ik 3weken geleden ofzo ook geweestquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
!
bedoelen jullie die glijbaan met dat 'bootje'? en dan bedoel ik dus dezequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon slechte glijbanen, gingen langzaam en er was niet veel.
[..]
Ja, klopt! Ik en zo'n mattie gingen er 38x vanaf in een poging zo lang mogelijk los te komen, en op het eind waren we eckte pro's. Maar wij zetten ons dan ook stiekem af met onze voeten, wat niet mocht. Volgens mij is er echt 10 naar mij gefloten door badmeesters ofzo.
Volgens mij wel, Twin Peaks heette hij dacht ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bedoelen jullie die glijbaan met dat 'bootje'? en dan bedoel ik dus deze
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgende KLB-meet hier?
kan wel, ben ik ook van af geweest idd, ik vond de wachttijden wel erg lang durenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij wel, Twin Peaks heette hij dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |