Ik was dus laatst op vakantie in Italie. Chill allemaal. Een dagje zwembad kan dan natuurlijk niet ontbreken. Naar jonge meisjes in bikini kijken jeweets.
Nou, eenmaal aangekomen ga ik me dus zo omkleden. Ik als glijbaanfreak ren gelijk naar de glijbanen toe. Het eerste wat me opviel is dat bij elke glijbaan zo'n mooiboy Italien staat die zegt wanneer je die glijbaan af mag. Alsof ik dat zelf niet kan zien, nep-macho! Ik zit daar dus op die glijbaan, klaar om eraf te zoefen. Begint die gast in ene keer tegen me te schreeuwen en hevig handgebaren te maken. Dus ik zeg zo: "Wazeggie?". Dat verstond die eikelzag niet, niet te geloven. Dus ik zoef maar gewoon naar beneden en maak dat ik wegkom voordat die mooiboy me gaat slaan.
Even later kwam ik erachter waarvoor die gast nou zat te schreeuwen. Het was verplicht om een badmuts op de hebben.

Dus ik zo'n ding kopen, nog steeds mezelf afvragende waarom het nou is. Het was namelijk zo dat iedereen direct die badmuts afropte en in het water uitspoelde. Dan komen er toch meer haren in het water, of ligt dat aan mij?
Tweede klacht.
Zoals het een echte man betaamt ben ik even later in de vrouwen-wc gaan gluren. Tot mijn verbazing zag ik dat ze allemaal als mannen aan het pissen waren. Wat was nu het geval? Er was niet eens een normale wc.:') Heren EN dames moesten gewoon in een gat pissen. Met als gevolg dat als je flink aan de diarree bent dat alles tegen je benen aan sputtert. Lekker fris als je daarna weer in het zwembad gaat.

Klacht:
1. Badmutsen die verplicht zijn in Italiaanse zwembaden
2. Gat in de grong wat een wc voor moet stellen waardoor alle pis en uitwerpselen tegen je benen aan sputteren.