Haha. Wat apart eigenlijk, zo'n klein bedrijf op de beurs. Had er nog nooit van gehoord. Even de jaarcijfers opgezocht, niet bepaald fris. Afgelopen jaren behoorlijk gedaald en daar lijkt nog geen einde aan te komen, waarom heeft dit bedrijf dan toch een positie op de beurs? (voor al zoveel jaar) Ik neem aan dat de voordelen om extra kapitaal bij elkaar te sprokkelen nou ook weer niet zó groot zijn voor zo'n miniem bedrijf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:54 schreef LXIV het volgende:
Het kleinste en minst verhandelde beursfonds(je). Maar! Met de allerliefste openingspagina van de website van alle beursfondsen wereldwijd!
[ afbeelding ]
![]()
www.alenheri.com
Zal ik er wat voor mijn dochtertje kopen? Ik heb haar geld toch op mijn eigen beleggingsrekening staan omdat sparen ook niks meer oplevert.
Oh, ik vind de presentatie vergeleken bij de meeste niet eens slecht. Wel komisch, met de glazen bol en de plaatjes van de witte ridderquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ha, prachtig. Jammer dat het niet zo goed gaat met het bedrijfje.Aan de andere kant bestaat Witte Molen al sinds 1740, wat indrukwekkend is natuurlijk.
De presentatie van de site, cijfers en het jaarverslag is niet zo denderend, maar het is wel functioneel en het voldoet dus wel. Op zich geen ongezonde instelling, zo is het bij Berkshire Hathaway ook niet allemaal oogstrelend.
Je dochtertje is een kleindier?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:54 schreef LXIV het volgende:
Zal ik er wat voor mijn dochtertje kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |