abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:54:12 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71752198
Het kleinste en minst verhandelde beursfonds(je). Maar! Met de allerliefste openingspagina van de website van alle beursfondsen wereldwijd!

www.alanheri.com

Zal ik er wat voor mijn dochtertje kopen? Ik heb haar geld toch op mijn eigen beleggingsrekening staan omdat sparen ook niks meer oplevert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bolkesteijn op 10-08-2009 17:14:04 (Foutje in URL verbeterd) ]
The End Times are wild
pi_71755501
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:54 schreef LXIV het volgende:
Het kleinste en minst verhandelde beursfonds(je). Maar! Met de allerliefste openingspagina van de website van alle beursfondsen wereldwijd!
[ afbeelding ]

www.alenheri.com

Zal ik er wat voor mijn dochtertje kopen? Ik heb haar geld toch op mijn eigen beleggingsrekening staan omdat sparen ook niks meer oplevert.
Haha. Wat apart eigenlijk, zo'n klein bedrijf op de beurs. Had er nog nooit van gehoord. Even de jaarcijfers opgezocht, niet bepaald fris. Afgelopen jaren behoorlijk gedaald en daar lijkt nog geen einde aan te komen, waarom heeft dit bedrijf dan toch een positie op de beurs? (voor al zoveel jaar) Ik neem aan dat de voordelen om extra kapitaal bij elkaar te sprokkelen nou ook weer niet zó groot zijn voor zo'n miniem bedrijf.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71764038
Grappig, maar wel enorm depressief verhaal. De presentatie aan de aandeelhouders is komisch, maar geeft aan dat de tent weinig leven in zich heeft en moet hopen op een "white knight". Lijkt me niet voor de handliggend.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71765018
Ha, prachtig. Jammer dat het niet zo goed gaat met het bedrijfje. Aan de andere kant bestaat Witte Molen al sinds 1740, wat indrukwekkend is natuurlijk. De presentatie van de site, cijfers en het jaarverslag is niet zo denderend, maar het is wel functioneel en het voldoet dus wel. Op zich geen ongezonde instelling, zo is het bij Berkshire Hathaway ook niet allemaal oogstrelend.
pi_71765319
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ha, prachtig. Jammer dat het niet zo goed gaat met het bedrijfje. Aan de andere kant bestaat Witte Molen al sinds 1740, wat indrukwekkend is natuurlijk. De presentatie van de site, cijfers en het jaarverslag is niet zo denderend, maar het is wel functioneel en het voldoet dus wel. Op zich geen ongezonde instelling, zo is het bij Berkshire Hathaway ook niet allemaal oogstrelend.
Oh, ik vind de presentatie vergeleken bij de meeste niet eens slecht. Wel komisch, met de glazen bol en de plaatjes van de witte ridder
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:09:39 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71766742
Tvp voor thuis, kan de site niet bekijken hier

Is dit de kleinste in volumes of in marktkapitalisatie?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71809216
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:54 schreef LXIV het volgende:
Zal ik er wat voor mijn dochtertje kopen?
Je dochtertje is een kleindier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')