Heerlijk vakantie! M'n eerste vakantie pas dit jaarquote:
Ja! we keren ons tegen de overheid! laten ons haar groeien, doen rare kleding aan en gaan met zn allen blowen in het park!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef staticdata het volgende:
waar zijn we met z'n allen mee bezig
Nou ja eigenlijk wel hequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja! we keren ons tegen de overheid! laten ons haar groeien, doen rare kleding aan en gaan met zn allen blowen in het park!
Kappen met deze ''werkende'' onzin
Zaterdag bij de kapper geweest..quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel he.
Dan loopt Ursel al voor met z'n langere haar
Tis niet mijn schuld, ik heb een half jaar lang gewacht met naar de kapper te gaan..quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waren we nu maar eerder met het plan gekomen
Klinkt goed, wanneer is deze meet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja! we keren ons tegen de overheid! laten ons haar groeien, doen rare kleding aan en gaan met zn allen blowen in het park!
Kappen met deze ''werkende'' onzin
Weet ik nog niet maar de helft is er al mee begonnen en die gaan regelmatig al fietsend in rare pakjes oefenenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klinkt goed, wanneer is deze meet?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar de helft is er al mee begonnen en die gaan regelmatig al fietsend in rare pakjes oefenen
Static..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef Sickert het volgende:
WEL NIET
Ferdi - Kef(ik)
Ursel - Bart
Jorrit - IJS
JP - Static
Lies - Frank
Raffie - Rudy
2x blowtje gerookt in combinatie met alcohol en 2x over m'n nek gegaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef Keltie het volgende:
En hoe zit het qua blowers dan in BoF?
Je moet ook niet blowen en zuipenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2x blowtje gerookt in combinatie met alcohol en 2x over m'n nek gegaanLaatste keer was minimaal 5 jaar geleden, sindsdien nooit meer eem stickie gerookt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1x blowtje gerookt en, sindsdien nooit meer een stickie gerookt.
BoF! toertocht??quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Static..![]()
Wanneer was die BoF tourtocht nou eigenlijk?
En Lies is nou ook niet echt meer BoF! te noemen..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef Sickert het volgende:WEL * NIET Ferdi * Kef(ik) Ursel * Bart Jorrit * IJS JP * Static Lies * Frank Raffie * Rudy
We hadden toch volgende week een ritje.. Ten minste dat riep Ferdi pas nog..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]
BoF! toertocht??
30e, de Alpe D'Huez op..
Whehe.. dan kunnen we met de BoF! toertocht de niet fietsers ook meenemen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef FJD het volgende:
Als iedereen dan even een bagagedrager monteert dan kunnen we pendelen tussen Rozenburg en Rotterdam
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Static..![]()
Wanneer was die BoF tourtocht nou eigenlijk?
40 vakantiedagen FTW!!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:27 schreef staticdata het volgende:
Geen vakantie, been there done that
heb hier jaarlijks 40 vakantiedagen maar nog maar 6 van gebruikt![]()
Opmaken gaan we ze
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef ursel het volgende:
[..]
En Lies is nou ook niet echt meer BoF! te noemen..
In dat geval mis ik Inco en iSpy ook
wat een kankerlelijke graphics, heb jij zo'n kut-pc of is dit een wel heel erg slechte mod?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en niet te vergeten...domo die van domotours.
Nee joh, ziet er vet geyl uit.. Zeker als je het plaatje fullscreen bekijktquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een kankerlelijke graphics, heb jij zo'n kut-pc of is dit een wel heel erg slechte mod?
Nou nou nou... inderdaad oerlelijke graphics.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een kankerlelijke graphics, heb jij zo'n kut-pc of is dit een wel heel erg slechte mod?
Paar dagen in bed liggen, klinkt goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef staticdata het volgende:
Dan zal het vast het begin van de Mexicaans griep zijn
dat vroeg ik al een week geleden af.quote:
Ja als de eerste stem niet gehoord wil worden, misschien dat de tweede dan resultaat geeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:35 schreef ursel het volgende:
[..]
dat vroeg ik al een week geleden af.
kef en frank hebben hem weggepest en nu is die een bausje aan het doen
Hij twittert ook dagelijks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:27 schreef FJD het volgende:
Mensen die zich weg laten pesten door Kef en Frank kun je ook moeilijk serieus nemen
-edit-
Hij leeft nog wel, ik krijg net een LinkedIn Invite van Jorrit
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:27 schreef FJD het volgende:
-edit-
Hij leeft nog wel, ik krijg net een LinkedIn Invite van Jorrit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij twittert ook dagelijks.
Ps. Is de cement al hard?
bord achter de foto kopt ook wel, Thank youquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:56 schreef ursel het volgende:
Schumacher keert niet terug in Formule 1
Neem aan van wel, dat kan t prima zonder mijn supervisiequote:
Niet echt, eerst maar een beetje een netwerk opbouwen dan wordt het vanzelf een waardevol hulpmiddel denk ik zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:54 schreef IJsmuts het volgende:
Ik ookjij doet daar zeker ook niks mee? Of is LinkedIn wel cool??
Dus oftewel, iedereen die af en toe wat van je nodig heeft stuurt je een invite?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet echt, eerst maar een beetje een netwerk opbouwen dan wordt het vanzelf een waardevol hulpmiddel denk ik zo
Er valt niet echt wat zinnigs over te zeggen. Headhunters en dat soort mensen zijn wel handig om snel toe te voegen. Die kunnen later zomaar eens van pas komen maar verder voeg ik alleen de wat betere bekende toe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:00 schreef ursel het volgende:
Dus oftewel, iedereen die af en toe wat van je nodig heeft stuurt je een invite?
Als je je CV online zet heb je binnen het uur al 5 headhunters aan je broek hangen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Er valt niet echt wat zinnigs over te zeggen. Headhunters en dat soort mensen zijn wel handig om snel toe te voegen. Die kunnen later zomaar eens van pas komen maar verder voeg ik alleen de wat betere bekende toe.
Monsterboard wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:07 schreef ursel het volgende:
Als je je CV online zet heb je binnen het uur al 5 headhunters aan je broek hangen..
Damn.. ben jij zo`n assetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je je CV online zet heb je binnen het uur al 5 headhunters aan je broek hangen..
Heb hem getwitterd maar ook daar geen reactie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit! Show yourself.
De reden dat je niet meer post is toch niet vanwege de Voetbalpoule he?
Denk dat je het daar ook bij moet laten als je goed zit..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn.. ben jij zo`n asset![]()
Moet zeggen dat het erg rustig is met de headhunters. Heb er wel eens mee geflirt maardenk dat ik voorlopig wel even bij OLAER blijf.
leven..,. zou je ook eens moeten doenquote:
WTF is de albators badge?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leven..,. zou je ook eens moeten doen![]()
ik bijvoorbeeld, moet nog een 500 punten voor mn BF2 Albatros badge![]()
Ben aan het werk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leven..,. zou je ook eens moeten doen![]()
ik bijvoorbeeld, moet nog een 500 punten voor mn BF2 Albatros badge![]()
ook ff op twitter posten he, dat je weer hier berichtje plaatstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tuurlijk leef ik nog.
Wilde wel eens kijken hoe lang ik me afzijdig kon houden
Had je post niet gezien dus ik net BoF! aanmaken krijg ik van die bestaat al! Ik wtf! Is die Ursel me weer voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef ursel het volgende:
Jorrit,
Je kan deze invullen zonder commentaar van frankie en Kev..
FOK! presenteert de Voetbalmanager 2009/2010
Subleague aangemaakt
BOF!
pass : BF2isgay![]()
Zit jij ook op twitter?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
ook ff op twitter posten he, dat je weer hier berichtje plaatst
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had je post niet gezien dus ik net BoF! aanmaken krijg ik van die bestaat al! Ik wtf! Is die Ursel me weer voor
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
ook ff op twitter posten he, dat je weer hier berichtje plaatst
Ik maar denken dat je met m'n belastingaangifte bezig was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tuurlijk leef ik nog.
Wilde wel eens kijken hoe lang ik me afzijdig kon houden
Wist ik alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen Frank, dus ik doe het maar gewoon. Veel sterkte.
televisieserie 24 stopt mogelijk
Heb je t al verwerkt?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen Frank, dus ik doe het maar gewoon. Veel sterkte.
televisieserie 24 stopt mogelijk
Neequote:
Klopt, maar het ziet er niet best uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je met m'n belastingaangifte bezig was.
Frankquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm vriend van me mailt net dat ie waarschijnlijk Mexicaanse griep heeftEn ik was zaterdag op een feestje waar hij ook was...
Hoe ist eigenlijk met jou afgelopen Jorrit? Nog getest ofzo?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Frank
Schrap van bierproef evenement
Lies heeft haar pak al uitgezocht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dat is pas in september man! Dan ben ik er immuun voor
Ja, maar wij nog niet..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dat is pas in september man! Dan ben ik er immuun voor
Ik ben nooit getest, aangezien ik geen symptonen had. Nu wordt er ook niet meer getest of je het hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm vriend van me mailt net dat ie waarschijnlijk Mexicaanse griep heeftEn ik was zaterdag op een feestje waar hij ook was...
Je weet dat je altijd bij me uit mag huilen hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
NeeMaar er komt zoiezo één seizoen dus de klap, mits het echt zo is, zal daarna wel komen
Je weet dat 10% van alles wat je terug weet te krijgen voor jou is hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klopt, maar het ziet er niet best uit
Je weet dat de Mexicaanse griep helemaal nog geen gevaarlijke ziekte is hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat je altijd bij me uit mag huilen hè?
ik doe het voor 9%!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat 10% van alles wat je terug weet te krijgen voor jou is hè?
hij heeft het over terugkrijgen....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Je weet dat Fer terug moet betalen he..
Wat die weet terug te krijgen,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij heeft het over terugkrijgen....
Ja, maar verpest wel de grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
laat nog steeds alle opties open
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef FJD het volgende:
Hè weten jullie dat de badkamer al best begint op te schieten?
dan doe ik het welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef staticdata het volgende:
nee want er worden geen pics gepost
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:15 schreef Sickert het volgende:
@ Frank mocht je de griep hebben mag ik dan je xdoos hebben?
waarschijnlijk kom je te overlijden gezien je ambtenaars weerstand
ik denk ik vraag het gewoon.. zou zonde zijn als iemand anders er mee aan de haal gaat
aan je reactie kun je ze beter alle twee gevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb 2 Xbox 360 consoles? Welke wil je hebben?
Als ik zo naar je muren kijk kun je die beter ook gelijk vervangen
Ik heb pics voor je gemaakt poepiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef staticdata het volgende:
nee want er worden geen pics gepost
Ik ging net onder de douche toen ik dat postequote:
Dus hij is toch al klaar voor het weekend..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ging net onder de douche toen ik dat poste
Hij is iig klaar voor een weekend jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:07 schreef ursel het volgende:
Dus hij is toch al klaar voor het weekend..
post het dan niet en ga dan douchenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ging net onder de douche toen ik dat poste
Er zitten twee man op t puntje van hun stoelquote:
Ik heb m'n onder-de-douche-foto's naar je gemaildquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik daarvoor wakker gebleven??
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n onder-de-douche-foto's naar je gemaild
Inderdaad..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef FJD het volgende:
Ik zou me doodschamen!
Had moet met DT zijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..
De rest is zich aan het afvragen wat er nu eigenlijk fout is aan het plaatje.
Zijn familie heeft hem doodgeschoten omdat ze vonden dat hij geen recht had om te levenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ik heb hier een flyer liggen met de tekst "u betaald het duurste artikel".quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad..
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een heel triest topic
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #9
Zijn het kopietjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:10 schreef IJsmuts het volgende:
nou JP en FJD > ruk ze!![]()
[ afbeelding ]
dit is de orginele BR-boxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb de originele BR-box en daar staat de "Gret plains" ook op
Die heb ik zelfs, terwijl ik (nog) geen blu-ray spelert hebquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:10 schreef IJsmuts het volgende:
nou JP en FJD > ruk ze!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een andere:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs, terwijl ik (nog) geen blu-ray spelert heb
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ach ja, iedereen zijn lolletje. Wij houden ervan om ambtenaren en Polen te pesten, maar ook dat wordt hier niet door iedereen gewaardeerd..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje triest die gasten in dat taaltopic. "Tamme Konijnen bouten" vinden ze hilarisch, geeft wel aan welk niveau ze hebben
volgens mij heeft iedereen de planet earth DVD's /BR'squote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs, terwijl ik (nog) geen blu-ray spelert heb
Deze dus:
[ afbeelding ]
Het scheelt maar een spatie en dan zou je er iets heel anders uit kunnen lezen maar het is inderdaad erg ver gezocht. Echter taal wordt vastgelegd aan de hand wat er gesproken wordt door de mensen -> evolutie. Taal moet niet worden gedicteerd als een wetenschap. Dus ik erger me ook wel dood aan taalpuristen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje triest die gasten in dat taaltopic. "Tamme Konijnen bouten" vinden ze hilarisch, geeft wel aan welk niveau ze hebben
Iddquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen de planet earth DVD's /BR's![]()
en ik heb dezelfde als Keltie![]()
En ja, opgewonden worden van spelfouten
HD pimp docu ftwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd
Jullie hebben de NL versie, ik de UKVind 70 euro veel te veel, die UK versie kost 25 euro.
precies, heb ook de UK versie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd
Jullie hebben de NL versie, ik de UKVind 70 euro veel te veel, die UK versie kost 25 euro.
En de enige met een gelockte twitter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef Keltie het volgende:
Itter, Itter, Itter, mijn leven is verneukt want sinds een half uur heb ik Twitter!
Meen je dat? Heel niet aangezetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En de enige met een gelockte twitter.
Hij wil niet dat z'n vrienden meelezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk, zeker als je het ook niet eens kunt afspelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd
Daaromquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk, zeker als je het ook niet eens kunt afspelen
ik moest toch een request naar je sturen om te kunnen volgen. Of ben jij niet www.twitter.com/keltiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:41 schreef Keltie het volgende:
Ik heb heul geen gelockte twitter
"Protect my tweets" staat niet aangevinkt
Neequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik moest toch een request naar je sturen om te kunnen volgen. Of ben jij niet www.twitter.com/keltie
Mijne is ook locked...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
I follow youquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee
DutchKeltie
Keltie was al bezet
Ik was meningloosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mijne is ook locked...
PS... Twitter was toch triest? En nu iedereen erop?
Ik houd heldhaftig stand als Astrix in Gallie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
PS... Twitter was toch triest? En nu iedereen erop?
Obelix present..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik houd heldhaftig stand als Astrix in Gallie!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee
DutchKeltie
Keltie was al bezet
Kom, gaan we Romeinen poten rammen!quote:
Had je ook in je mailbox kunnen zien?quote:
Best geinig jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef jpjedi het volgende:
Best geinig zeg die birdview:
http://www.bing.com/maps/
kijk maar uit!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Best geinig ja
Trouwens weet iemand een online route planner voor fietsers? Maar dan wel 1 waar ik kan kiezen voor verharde wegen? Telkens als ik een nieuwe route probeer kom ik weer in de problemen met onverharde paden
1 gevonden voor gelderland
http://www.fietsersbond.n(...)tsroutes-gelderland/
Voorlopig wel goed genoeg, maar mocht iemand er nog 1tje weten hoor ik het graag
Volgende week de Apple bus en in September de Adobe bus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef ursel het volgende:
@ Jorrit, gpsies.com
Wat betreft die bing view, ze hebben sateliet foto's van enkele seconden/minuten later..
Het gele busje bij mij in de straat die is nu zo'n 100 meter verder.
Heb het stukje gekeken, maar die vrouw verdient de kogelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kijk maar uit!
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/34903/oorlog_op_het_fietspad
en wat zou je hiermee kunnen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
Zoek op google: site:213.201.165.146 en dan een BNer
Dan krijg je alle gegevens...
bijvoorbeeld:
site:213.201.165.146 piet paulusma
Nou wat je zelf wilt... Maar het is natuurlijk een groot probleem... Eenmaal in google...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
en wat zou je hiermee kunnen?
Zei ik 3 uur terug al...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:28 schreef jpjedi het volgende:
Whehehee
Telefoonnummers politici liggen op straat
Ik moet zeggen na het teruglezen dat ik wat vaag ben geweest inderdaad... Maar ze hallen ze er volgens mij nu af...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgende keer wellicht iets duidelijker
of ik ben een noob dat ik het niet begrijp
Weet ik maar ontdek nu het topic pas.. wist niet dat het ineens zo "hot " was.quote:
quote:Jezus zeg, ik zit hier met me geluidsrecorder en me telefoon... krijg verdomme niemand te pakken![]()
quote:De voicemail van Geert gehad en Johan Derksen. Nu ff Mart Smeets proberen.![]()
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3quote:Whahaha Johan Vlemmix neemt gewoon op.![]()
Wat zei hij? Of ben je zo'n internetheld die dan meteen ophangt?
Ja ik heb opgehangen.![]()
quote:Ik heb Gordon gebeld, keihard "HOMO" geroepen en opgehangen.
quote:kim holland neemt niet op.
wou een auditie aanvragen![]()
quote:Van de Geest nam op en toen werd ik bang en gooide ik hem erop! echt waar.
wakajawaka
Hij belt terug, HELP
[..]
Hoe kan dat nou
Of zit je wat te lullen
Nee echt uit paniek drukte ik me telefoon uit
Na de link van JP gelezen te hebben begreep ik het ook ja, als ik het waarschijnlijk gelijk had gedaan toen je het had neergezet had je het wel gewoon gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik moet zeggen na het teruglezen dat ik wat vaag ben geweest inderdaad... Maar ze hallen ze er volgens mij nu af...
Belachelijke reactie van die assistente. Als jij naar de dokter wil, ga je naar de dokterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:42 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Drama week
Heb nu een week of 2/3 last van hoestbuien.. Soms met slijm, soms puur een kriebelhoest.. Nu dacht ik eigenlijk dat het minder word, maar het verplaatst zich gewoon naar de avond/ nacht.
Word al de hele week ergens tussen 2.30 en 5.00 wakker om mij vervolgens de ziekte in te hoesten en erachter te komen dat m'n matras en dekbed zeiknat van het zweet zijn
Vanacht was het om 2.30 weer feest -> wakker, bezweet en hoesten.. Vriendin zei dat ik nu toch maar eens de dokter moest bellen, aangezien ik daar de afgelopen week wel aan dacht maar toch niet gedaan had.
Krijg je die hoer van de artsenpraktijk aan de lijn, leg je het verhaal uit en dan krijg je vrolijk te horen: "Hoesten gaat vanzelf over, daar doen we niets aan." ..
Euhm.. Jah dat is leuk, maar ik heb het nu 2/3 weken en het kost mij m'n nachtrust waardoor het functioneren overdag ook lastiger gaat worden (concentratievermogen van 0,0).
Nou, dan kon ik toch maar met pijn en moeite morgenmiddag bij de Co-assistent terecht
Ik vraag mij soms wel af waarom ik in hemelsnaam die zorgverzekering betaal
Vriendin net maar even gebeld of ze een thermometer wil gaan kopen, kan ik vanacht mooi eens meten wat m'n temperatuur is, al ben ik dan wrs al te laat want tijdens het slapen zweet ik het bed vol
Hopen op een (lichte) verhoging/ koorts... Dat zal die dokter-telefoon-hoer leren!
Verrek zeg..daar zou ik giftig van worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:42 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Drama week
Heb nu een week of 2/3 last van hoestbuien.. Soms met slijm, soms puur een kriebelhoest.. Nu dacht ik eigenlijk dat het minder word, maar het verplaatst zich gewoon naar de avond/ nacht.
Word al de hele week ergens tussen 2.30 en 5.00 wakker om mij vervolgens de ziekte in te hoesten en erachter te komen dat m'n matras en dekbed zeiknat van het zweet zijn
Vanacht was het om 2.30 weer feest -> wakker, bezweet en hoesten.. Vriendin zei dat ik nu toch maar eens de dokter moest bellen, aangezien ik daar de afgelopen week wel aan dacht maar toch niet gedaan had.
Krijg je die hoer van de artsenpraktijk aan de lijn, leg je het verhaal uit en dan krijg je vrolijk te horen: "Hoesten gaat vanzelf over, daar doen we niets aan." ..
Euhm.. Jah dat is leuk, maar ik heb het nu 2/3 weken en het kost mij m'n nachtrust waardoor het functioneren overdag ook lastiger gaat worden (concentratievermogen van 0,0).
Nou, dan kon ik toch maar met pijn en moeite morgenmiddag bij de Co-assistent terecht
Ik vraag mij soms wel af waarom ik in hemelsnaam die zorgverzekering betaal
Vriendin net maar even gebeld of ze een thermometer wil gaan kopen, kan ik vanacht mooi eens meten wat m'n temperatuur is, al ben ik dan wrs al te laat want tijdens het slapen zweet ik het bed vol
Hopen op een (lichte) verhoging/ koorts... Dat zal die dokter-telefoon-hoer leren!
Bij m'n ma riepen ze pas ook doodleuk dat ze maar even rustig aan moest doen en dat ze dan een paar dagen later langs kon komenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Verrek zeg..daar zou ik giftig van worden.Zelf nooit zoiets mee gemaakt eigenlijk al kom ik 1 keer in de 10 jaar bij de dokter.
(Op een Malaria griepje na, in India.
)
Wil je niet ongerust maken maar de vader van Lies mocht ook op de wachtlijst voor een hartoperatie... dat is minder goed afgelopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij m'n ma riepen ze pas ook doodleuk dat ze maar even rustig aan moet doen en dat ze dan en paar dagen later langs kon komenPas na flink aandringen mocht ze gelijk langskomen. Af en toe...
Ben de afgelopen 2 jaar vaker geweest als de 23 jaar daarvoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek zeg..daar zou ik giftig van worden.Zelf nooit zoiets mee gemaakt eigenlijk al kom ik 1 keer in de 10 jaar bij de dokter.
(Op een Malaria griepje na, in India.
)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik kan doktoren niet helemaal ongelijk geven, ze hebben het allemaal stervens druk en er zitten genoeg randdebielen tussen die om het minste en geringste naar de dokter willen
Maar goed ik kan bij mijn dokter gewoon altijd een afspraak maken ongeacht de klacht.
Ondanks dat ik eigenlijk nooit ziek ben heb ik mijn huisarts de laatste jaren ook iets te vaak gezien
@Keltie: Let je wel op dat je die keeltiefus van je niet verder verspreidt
22 jaar - lang blond haar - DD ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik kan doktoren niet helemaal ongelijk geven, ze hebben het allemaal stervens druk en er zitten genoeg randdebielen tussen die om het minste en geringste naar de dokter willen
Maar goed ik kan bij mijn dokter gewoon altijd een afspraak maken ongeacht de klacht.
Ondanks dat ik eigenlijk nooit ziek ben heb ik mijn huisarts de laatste jaren ook iets te vaak gezien
Boeiend.. Schrijf je weer een uur -> factuurtje naar de zorgverzekeraar -> kassa.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Maar goed ik kan bij mijn dokter gewoon altijd een afspraak maken ongeacht de klacht.
ik al helemaal, ga nooit naar de dokter betaal me blauw en moet je dan een keer, heb je GVD een eigen risico van 150!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef staticdata het volgende:
zorgverzekeringen
heb je zo'n aanvullende tyfus verzekering met alles erop en eraan krijg je voor intentingen nog maar de helft vergoed.
preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik al helemaal, ga nooit naar de dokter betaal me blauw en moet je dan een keer, heb je GVD een eigen risico van 150!
net zo'n verhaal als bij de tandarts. Lies heeft ook alles erop en eraan en dan kan je nog bergen schokken of uitspreiden over jaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef staticdata het volgende:
zorgverzekeringen
heb je zo'n aanvullende tyfus verzekering met alles erop en eraan krijg je voor intentingen nog maar de helft vergoed.
ook dat jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
net zo'n verhaal als bij de tandarts. Lies heeft ook alles erop en eraan en dan kan je nog bergen schokken of uitspreiden over jaren.
Joden zijn het! Allemaal!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
net zo'n verhaal als bij de tandarts. Lies heeft ook alles erop en eraan en dan kan je nog bergen schokken of uitspreiden over jaren.
Hmmm heb het efkes te druk om te bellen dus laat je even weten hoe ie is?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef RudyCarell het volgende:
Wolfenstein heeft een nieuw telefoonnummer! Ben benieuwd!
Hey ik ben een wielrenner en dus een debielquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En de pauze is weer voorbij.
Game on!
Fotootje erbij:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En de pauze is weer voorbij.
Game on!
Wayne's World!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Fotootje erbij:
[ afbeelding ]
Mijn alfa heeft een maand op de parkeerplaats van de fabriek gestaan in italie. Vervolgens door flink veel bellen erachter gekomen dat hij naar Nederland kon, maar dan moest ik wel even wachten tot september, aangezien het in augustus vakantie is in Italiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef jpjedi het volgende:
Zo vanmiddag eens langs de Audi dealer geweest in Brussel om te checken of mijn nummerplaten al binnen waren voor de auto. Mijn auto is namelijk al 3 weken binnen maar de garage was 2 weken dicht vanwege vakantie en had pas afgelopen maandag de platen aangevraagd bij de verzekering.![]()
Maandag pas klaar.![]()
[ afbeelding ]
Terrein stond vol nieuwe audi`s en deze bleken allemaal verkocht. De garage heeft al 80 Audi`s meer verkocht tov 2008. Terwijl de verkopen van VW auto`s 46% achter lopen op 2008.
[ afbeelding ]
Ga je geen auto meer leasen dan??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn alfa heeft een maand op de parkeerplaats van de fabriek gestaan in italie. Vervolgens door flink veel bellen erachter gekomen dat hij naar Nederland kon, maar dan moest ik wel even wachten tot september, aangezien het in augustus vakantie is in Italie![]()
Half september eindelijk in Nederland, vergeet de garage de platen aan te vragen en ben ik weer 2 dagen verder![]()
Maar goed dat is nu bijna 4 jaar geleden en dus mag ik bijna mijn auto inleveren![]()
Financieel erg lekker, maar ik zal me alfa wel gaan missen
Mooie kleuren trouwens, leuk dat witte met zwart en die blauwe accenten
pics or it didn`t happen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet:
Net meubels gekocht
Nope, voorlopig gooi ik de lease auto eruit. Ik ga er netto 750 euro op vooruit tov mijn huidige salaris.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ga je geen auto meer leasen dan??
Leuk he die kleurtjes.MAar er rijden er daar veel met dat schema.
Ik kijk er erg naar uit aangezien deze met traploze automaat is en 170pk. Verder is het een 2010 model welke net verschenen is. Die LED rand voor vind ik ook wel stoer.
Wilde eigenlijk voor de Freelander 2 gaan maar die was me een partij duur zeg in de lease
Dat is inderdaad ook een flink bedrag zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope, voorlopig gooi ik de lease auto eruit. Ik ga er netto 750 euro op vooruit tov mijn huidige salaris.
Mijn vestiging zit in Apeldoorn en ik zit zeker nog wel tot einde jaar in Apeldoorn. Ik rij per jaar nog geen 10.000 werk km's.
Mocht ik weer meer moeten gaan rijden dan kan ik altijd nog een prius leasen
Nu nog op zoek naar een leuke 2de hands auto die me van A naar B brengt.
8 Oktoberquote:‘Doden in Operation Flashpoint: Dragon Rising wordt afgrijselijk’
Volgens Sio Lenton van Codemasters wordt het doden van mensen in Operation Flashpoint: Dragon Rising zo bruut en vervelend mogelijk gemaakt. “Het wordt echt afgrijselijk om te zien”, aldus de producer.
“Een head shot is natuurlijk een kill, maar verder wordt het een stuk complexer. Zo kun je bijvoorbeeld iemand door zijn been of borst schieten en dan zal hij niet direct overlijden, zelfs niet als hij meteen neer gaat”, zegt Lenton. “Als je dan naar zijn positie loopt zal je hem letterlijk zien doodbloeden. Het wordt echt afgrijselijk om te zien.”
“We wilden de dood niet te licht of te makkelijk laten lijken. En hetzelfde schade-systeem geldt overigens voor jou, waardoor het allemaal een stuk uitdagender wordt. We willen de dood zo ongemakkelijk mogelijk maken, en ervoor zorgen dat spelers zo voorzichtig mogelijk te werk gaan. Je zal dan ook niet ‘guns blazing’ door een open veld rennen”, aldus Lenton.
Uitgesteld
Operation Flashpoint: Dragon Rising verschijnt op 8 oktober voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc. De tactische shooter zou aanvankelijk al in 2008 verschijnen maar is sindsdien meerdere malen uitgesteld door Codemasters.
De game is het vervolg op het door Bohemia Interactive ontwikkelde Operation Flashpoint uit 2001, maar mag volgens deze studio niet gezien worden als een officiële opvolger van hun game. Het eerste deel werd namelijk enkel uitgegeven door Codemasters maar na een conflict tussen beide bedrijven ging ieder zijn eigen weg.
ArmA-serie
Bohemia ontwikkelde vervolgens de vergelijkbare ArmA-serie, waarvan deel 2 onlangs is verschenen voor de pc. Marek Spanel, CEO van Bohemia liet eerder al weten zich af te vragen hoe Codemasters kan beweren dat ze een vervolg maken, zonder dat zij bijvoorbeeld de rechten op de game-engine hebben.
ik heb het op zn HIVS WWW gepostquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pics or it didn`t happen!
BMW <insert plaatje van pissend ventje>
Ik gooi m even in de wacht, m'n PC staat deze weken net zoveel aan als normaal gesproken op een hele dagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:50 schreef RudyCarell het volgende:
Wolfenstein! Vette game!
Diamond, ongelofelijke droplol dat je er bentquote:Hee Ferdi
Heb je dit filmpje gezien? Je bent bekender dan je denkt!
Bekijk 'm hier.
Groet,
Wesley
Das het enige wat consequent goed gaat jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef ursel het volgende:biertje erbij en er rustig van genieten
Wat zijn dit voor een mails, krijg ze ook??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik gooi m even in de wacht, m'n PC staat deze weken net zoveel aan als normaal gesproken op een hele dag
KlussenBijna klaar met badkamer glad trekken. Morgen laatste beetjes, dan een kledingkast en badkamer tegels oppikken en dan zaterdag douchebak halen en tegelen en dan is de badkamer klaar
Beetje jammer is wel dat ik hier nu stalen van vloerbedekking heb liggen maar geen eentje is goed genoeg om te bestellen. Moet ik er dus zelf nog een keer heen alleen heb ik daar eigenlijk geen tijd voor.
Komt goed allemaal, uiteindelijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)rivacy_met_anti.html
[..]
Diamond, ongelofelijke droplol dat je er bent
Gefeliciteerd Pikquote:
Die URLquote:
Onze alwetende en alzienende Minister Ballin probeertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
Wat zijn dit voor een mails, krijg ze ook??
Behoorlijk jahquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:22 schreef RudyCarell het volgende:
Ze kunnen de tiefus krijgen... Forse stijging zorgverzekering verwacht
Fer, je weet dat dat geen tegels benne he..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, fer drink je niet te veel vandaag...
Hij begint me nu ineens foto's te sturen van de verbouwing...
[ afbeelding ]
Kut, kan ik ze weer naar beneden brengenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef ursel het volgende:
Fer, je weet dat dat geen tegels benne he..
beetje overdreven na twee weken om gelijk met die pats gordel om je middel te lopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, fer drink je niet te veel vandaag...
Hij begint me nu ineens foto's te sturen van de verbouwing...
[ afbeelding ]
Je vindt de gordel overdreven maar de roze string doodnormaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:20 schreef jpjedi het volgende:
beetje overdreven na twee weken om gelijk met die pats gordel om je middel te lopen.
België hey....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vindt de gordel overdreven maar de roze string doodnormaal
Hihihiquote:Vitesse-fans storten 750 kilo zout bij Vijverberg
14 augustus 2009
Supporters van Vitesse hebben in de nacht van donderdag op vrijdag letterlijk zout in de wonden gestrooid bij De Graafschap. De Arnhemmers stortten 750 kilo zout voor stadion De Vijverberg, de thuishaven van de gedegradeerde club.
"Een doekje voor het bloeden? Zout in de wonden...", zo luidde de begeleidende tekst in een mailtje aan de supporters van De Graafschap. In het zout stonden flesjes Jupiler, verwijzend naar de Jupiler League waarin de club nu speelt.
Bij De Graafschap kan men de actie wel waarderen. "Als het hier bij blijft, vind ik het prima", zegt manager Jos Geerken. Hij vraagt zich af hoe de Vitesse-supporters het zout vervoerd hebben. "Het is een enorme berg zout. Geen idee hoe ze het over het hek gekregen hebben. Ik werd vanochtend ineens gebeld, toen hoorde ik dat er een enorme berg zout voor de deur lag. Heel apart", zegt hij tegen Omroep Gelderland.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)j-vijverberg_126322/
Hij never nooit niet!! Al die gayers staan in rijen opgesteld om zijn billen te laten trillenquote:
Huis verkopen alles opzeggen en verkassen naar Zwedenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Major-Balls het volgende:
Het mooie is.. dat je gewoon niet kan opzeggen!![]()
Dat kan alleen als je bij een andere zorgverzekeraar gaat.. Je MOET verzekerd zijn, en ben je dat niet.. dan pakken ze je.. KEIHARD met nog hogere bedragenEn mocht het, door wat voor omstandigheden dan ook, zo zijn dat je toch een periode onverzekerd bent geweest.. dan mag je naast de boete die daar voor staat (tot 100% van je premie) met terugwerkende kracht betalen..
Je komt er NIET onderuit.. Je kan blaffen maar niet bijten.. En als je blaft.. happen hun je strot dus door![]()
Ik ben zelf ook zo'n moraalridder, ook qua trieste verkeersboetes btw.. maar dan kom je gewoon op de telex te staan, trust me.. Je wint het NIET.. het heeft mij al enkele duizenden euro's gekost..![]()
![]()
Ik ben maar in medicijnen gaan handelen, zie ik er nog wat van terug (krijg ze met een b2 indicatie), kan praktisch alles krijgen
![]()
Alle Pammetjes, Ritalin, Seroxat.. you name it, alleen morfine is nog steeds vrij lastig.
Adrenaline heb ik ook nog ampules van liggenTegen wespensteken enzo
Goddomme, ik zou zo met je meegaan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef Sickert het volgende:
Huis verkopen alles opzeggen en verkassen naar Zweden
hele land word om zeep geholpen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef jpjedi het volgende:
Verhuis naar belgie! 60euro per jaar all in. Good old ziekenfonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |