Gijs,.... DAT zijn nou eindes!!quote:
Omdat VP slecht heeft verkocht. En dan komt niet door de kwaliteit van de game omdat de marketing van Sega traditiegetrouw weer heeft gesucked. Net als bij Shenmue, Skies of Arcadia en Yakuza. Alleen zullen ze dat nooit toegeven maar kijken ze alleen naar de verkoopcijfers. Daarom deel 2 op de PSP en geen Yakuza 3 voor het westen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:32 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... DAT zijn nou eindes!!Presentatie,.... re-play,.... new game+, nieuwe tutorials,... benieuwd zijn om het boek weer te openen,... etc. etc! Waarom komt deel 2 niet op PS3
Heerlijk Gijs!quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
Zo.. laatste week.. lekker 3 weekjes vrij
Ik kwam vandaag alweer wat 'bekenden' op de weg tegen, die mogen weer inderdaad! En inderdaad ben ik hier ook de laatste van de club die vrij heeft, ja heerlijk man dan heb je eerst een rustige periode en wanneer ik iedereen er weer is ga ik lekker zelf weg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs!
Ga je nog weg? Lekker gevoel zeker, iedereen gaat weer aan het werk en jij bent vrij!
Wanneer gaan Amber en Jasmijn naar school? Zodat je net als ons afhankelijk wordt van de schoolvakanties?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
Ik kwam vandaag alweer wat 'bekenden' op de weg tegen, die mogen weer inderdaad! En inderdaad ben ik hier ook de laatste van de club die vrij heeft, ja heerlijk man dan heb je eerst een rustige periode en wanneer ik iedereen er weer is ga ik lekker zelf weg.
Geen plannen om ergens heen te gaan, dagjes dingen doen willen naar plopsland en dan ergens overnachten dat soort dingen.
Ja volgend jaar moeten we inderdaad schuivenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer gaan Amber en Jasmijn naar school? Zodat je net als ons afhankelijk wordt van de schoolvakanties?
Je hebt het de hele tijd over VP,....quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Omdat VP slecht heeft verkocht. En dan komt niet door de kwaliteit van de game omdat de marketing van Sega traditiegetrouw weer heeft gesucked. Net als bij Shenmue, Skies of Arcadia en Yakuza. Alleen zullen ze dat nooit toegeven maar kijken ze alleen naar de verkoopcijfers. Daarom deel 2 op de PSP en geen Yakuza 3 voor het westen.
Sega, ik heb er een haat-liefde verhouding mee!
Maar goed, er is ook nog wat DLC, twee extra missies geloof ik. Heb je die al gechecked? Ik heb het wel gedownload maar nog niet gespeeld.
Wat ga je nu gamen Gijs? Persona 4?
Ik haal Valkyria Profile en Valkyria Chronicles altijd door elkaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt het de hele tijd over VP,....
Maar ik wil graag de Selvaria's missions gaan doen
Ik vond de demo best cool Gijs, maar daar bleef het bij. Gaat me snel vervelen denk ik. Ik moet mijn fix echt van de betere games krijgen. Maar wie weet,... even de reviews afwachten. Ik denk dat het snel gaat vervelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Demons Souls zet ik toch nog even in de koelkast tot deze herfst. Eind augustus ga ik voor Batman: Arkham Asylum en Shadow Complex. 360 weer eens opstarten!
Die schijnt ook heel mooi te zijn,...!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal Valkyria Profile en Valkyria Chronicles altijd door elkaar.
Ik heb de port van VP toentertijd op de PSP geprobeerd. Ik kwam er niet doorheen. Deprimerend naargeestig sfeertje kon ik niet tegen. Einde van de wereld, iedereen is dood of gaat dood, etc...quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Die schijnt ook heel mooi te zijn,...!
Moggel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Als Spinter Cell dit jaar was verschenen had ik daar wel op gewacht. Maar het Batman-sfeertje zit wel goed in het spel, spreekt me wel aan! Doet me ook een beetje aan Manhunt denken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond de demo best cool Gijs, maar daar bleef het bij. Gaat me snel vervelen denk ik. Ik moet mijn fix echt van de betere games krijgen. Maar wie weet,... even de reviews afwachten. Ik denk dat het snel gaat vervelen.
Kut! Pas 1 kijker gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... hoe gaat het met de verkoop van je huis?
De plek voor games, films, vrouwen, carrière, humor, reizen, politiek en nog veel meer,....quote:
Goede tactiek,... gewoon even wachten. Ja we hadden zeker 13 kijkers ofzo en na 6 weken was het weg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kut! Pas 1 kijker gehad.
Er is wel een appartement in ons complex verkocht, dus dat is wel positief. Er zit tenminste weer beweging in.
Ik heb tegen de makelaar gezegd dat ik het 1 jaar in de verkoop hou, dus tot mei volgend jaar. Lukt het dan niet om te verkopen dan wacht ik een jaar en probeer ik het in 2011 weer. Maar dan knal ik meteen 10.000 euro van de prijs af. Het verlies neem ik wel op de koop toe dan.
Had jij je huis nou al verkocht?
Je had ook een erg mooi huis Gijs.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef Chocobo het volgende:
Goede tactiek,... gewoon even wachten. Ja we hadden zeker 13 kijkers ofzo en na 6 weken was het weg!
Ah mooi man!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goede tactiek,... gewoon even wachten. Ja we hadden zeker 13 kijkers ofzo en na 6 weken was het weg!
Ik heb Sega altijd ruk gevondenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Sega, ik heb er een haat-liefde verhouding mee!
Weinig écht goede games inderdaadquote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig écht goede games inderdaad
Zo dom inderdaadquote:
Alles goed Gijs?quote:
Toeval?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt voorlopig je auto weer niet parkeren in de buurt van Parijs.
http://www.telegraaf.nl/b(...)politie__.html?p=1,2
Prima, lekker rustig de laatste tijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alles goed Gijs?
Al overvallen/verkracht/mishandeld/vermoord in die achterbuurt van je?
Gewoon Ratchet & Clank nog eens doorspelen Gijs,............. VC lekker laten liggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, die GAM mods hebben geen smaak
inFamous moet ik nog een keer als evil character! En R&C Quest for Booty! En in november Crack in Timequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon Ratchet & Clank nog eens doorspelen Gijs,............. VC lekker laten liggen
Uncharted 2 komt in November,.... gaat die Crack in Time kopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous moet ik nog een keer als evil character! En R&C Quest for Booty! En in november Crack in TimeHeerlijk platformen
Oktober toch? Oktober is de nieuwe november, zo uit mijn komt dan: Forza 3, Uncharted 2, DJ Hero, Fifa 10, Bioshock 2, Operation Flashpoint, Brutal Legend en Borderlands.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uncharted 2 komt in November,.... gaat die Crack in Time kopenGijs,...... serieus!
Bioshock is verplaatst naar 2010quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oktober toch? Oktober is de nieuwe november, zo uit mijn komt dan: Forza 3, Uncharted 2, DJ Hero, Fifa 10, Bioshock 2, Operation Flashpoint, Brutal Legend en Borderlands.
Yup, ik ook. Denk dat ik echter nog wel genoeg te gamen heb het komende half jaar dus heel erg vind ik het niet.quote:
"zo alweer weekend" ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef gijsje79 het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
Jointje roken heel normaal onder jongeren
Ik vond het een van de slechste Tomb Raiders die er isquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef Chocobo het volgende:
Gijsje,... ik zit er aan te denken om Tomb Raider Underworld te kopen,.... die vond jij toch cool wa? Of raad je het af?
Welke vond je goed?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vond het een van de slechste Tomb Raiders die er is
Op de 360 vond ik Legends goed, en anders 1&3 vond ik prachtig. Ik heb elk deel gespeelt, vond Underworld toch echt de minstequote:
Ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef Chocobo het volgende:
Gijsje,... ik zit er aan te denken om Tomb Raider Underworld te kopen,.... die vond jij toch cool wa? Of raad je het af?
Vond die in Parijs de minste.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op de 360 vond ik Legends goed, en anders 1&3 vond ik prachtig. Ik heb elk deel gespeelt, vond Underworld toch echt de minste
Chronicles ofzo? Die was idd bizar slecht. Laat ik zeggen dat Underworld de slechste op de 360 isquote:
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Chronicles ofzo? Die was idd bizar slecht. Laat ik zeggen dat Underworld de slechste op de 360 is
Ja die bedoel ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
En deze was op de pc en ps2.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
GijsjesssssHoe is het met iedereen?
Prima Gijs, en met jou?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anders ik wel! Deze week laatste week en dan twee weken hertentamesnquote:
Mooi, ben je bijna 30 mag je ook eens meedoen in de maatschappij met normale werktijden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anders ik wel! Deze week laatste week en dan twee weken hertentamesnGelukkig maar twee stuks, dus dat valt ook wel mee! Komend jaar laatste collegejaar waarschijnlijk!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ben je bijna 30 mag je ook eens meedoen in de maatschappij met normale werktijden!
Werken? Gijs, ik heb gister 15 euro gewonnen in de Staatsloterij, je denkt toch niet dat ik nog ga werken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ben je bijna 30 mag je ook eens meedoen in de maatschappij met normale werktijden!
Serieus? 270MB versturen en dan niet begrijpen dat het niet fatsoenlijk werkt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:
Word zo flauw nu he..
Kledingwinkel stuurt een pricat (artikel overzicht) naar andere winkel.. gaat normaal altijd goed .. 15 MB bericht geen punt.
Nu sturen ze bericht van 270 MB.. hee het werkt niet meer..
Dat ding is zo fokking zwaar aan het stampen op 250000 artikelen dat hij zegt.. "doe het lekker zelf"
En dan heb ik ook tegen de klant gezegd. Doe eens even normaal dan!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oudt_het_straat.html
(Volledige versie nu)
http://www.dumpert.nl/med(...)fail_compilatie.html
(Leuke, en pijnlijke, compilatie)
Wat een watjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef kepler het volgende:
Geen Schumacher
Teveel last van zijn nek...
Hij zou een flater slaan anders Gijs.. denk na.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef kepler het volgende:
Geen Schumacher
Teveel last van zijn nek...
Waarom uberhaupt dan zeggen dat je weer gaat rijden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zou een flater slaan anders Gijs.. denk na.
Leuk voor de kinderen dus. Een kinderhand is immers snel gevuld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Matige 360 update. Avatar sectie is wat vernieuwd,... snelheid bij mij gewoon hetzelfde,... zag Assassins Creed voor 30 Euro liggen,... en kon wat spellen raten
Tjonge jonge
PR Gijs.. gewoon PR even Ferrari onder de aandacht brengen, hart onder de riem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt dan zeggen dat je weer gaat rijden?
Nou, bij mij werkt dat juist averechtsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
PR Gijs.. gewoon PR even Ferrari onder de aandacht brengen, hart onder de riem.
Leuk,.... ? Gijs ik zie echt geen verschil. Het zou leuk zijn als er ook daadwerkelijk iets van gratis avatar game-content zou zijn ofzo om mee te starten. Maar nee,... je mag meteen een Fable 2 t-shirt voor 160 punten gaan kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk voor de kinderen dus. Een kinderhand is immers snel gevuld.
Dikke vinger voor ze dus!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk,.... ? Gijs ik zie echt geen verschil. Het zou leuk zijn als er ook daadwerkelijk iets van gratis avatar game-content zou zijn ofzo om mee te starten. Maar nee,... je mag meteen een Fable 2 t-shirt voor 160 punten gaan kopen
Maar ja,.... dat was de update dus!
Oh ja,... wel jammer dat ze dit doen. Kijk,... een Halo helm halen omdat je het spel op hard uitspeelt ofzo,... dat is gewoon cool. Maar ja,... dat zit er nog niet inquote:
Ja,... je bent geen 16 meer Gijs,... dat is echt meer de doelgroep met dat Avatar gebeuren. De Aquilla's denk ik danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het zowaar eens met jullie. Ben ik nu ook oud?
Ik had een sneller dashboard verwacht en ik krijg een zelfde terug met nieuwe knopjes! Niet echt de bedoeling zeg maar,.... dat sneller is ook opzekers gewoon een zoethouderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef Magneet het volgende:
waar maak jeje druk om? als je maar kan gamen toch?
Ik speel tegenwoordig ook allemaal spelletjes waarin je moet schieten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je bent geen 16 meer Gijs,... dat is echt meer de doelgroep met dat Avatar gebeuren. De Aquilla's denk ik dan
Weet je, ik ben nog van de generatie dat je spel meteen booten, en dat je niet eerst naar een dashboard ging. Zolang ik snel mijn game kan opstarten en af en toe leuke DLC kan kopen vind ik het best. Al die onnodige poespas met Avatars hoeft voor mij niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:56 schreef Chocobo het volgende:
Leuk,.... ? Gijs ik zie echt geen verschil. Het zou leuk zijn als er ook daadwerkelijk iets van gratis avatar game-content zou zijn ofzo om mee te starten. Maar nee,... je mag meteen een Fable 2 t-shirt voor 160 punten gaan kopen
Maar ja,.... dat was de update dus!
Ik heb de update nog niet gedaan, dus misschien daarom? Ik ben trouwens al sinds Rainbow Six 3 Xbox Live lid met hetzelfde account.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... en bij je gamercard net boven je rating staat een gouden cijfer. Dat is het aantal jaar dat je Live goldmember bentOok een status iets,.... tja sommige geilen daarop
![]()
Overigens zag ik dat niet bij Noot of anderen,... alleen bij mezelfEen drie (3) stond er
Nog meer knoppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had een sneller dashboard verwacht en ik krijg een zelfde terug met nieuwe knopjes! Niet echt de bedoeling zeg maar,.... dat sneller is ook opzekers gewoon een zoethouderM$ zegt het dus je 'denkt' dat het ook sneller is.
Valt me nog mee dat ie dan niet de jongst geupdate datum neemt van de verlengingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... en bij je gamercard net boven je rating staat een gouden cijfer. Dat is het aantal jaar dat je Live goldmember bentOok een status iets,.... tja sommige geilen daarop
![]()
Overigens zag ik dat niet bij Noot of anderen,... alleen bij mezelfEen drie (3) stond er
Ja geen idee,.... heb ooit Sjotime aangemaakt en de ander nooit opgezegdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie dan niet de jongst geupdate datum neemt van de verlenging
Maar 3 Gijs.. je zit er toch ook al 5 jaar ofzo?
Oh ik heb een keer de naam aangepastquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja geen idee,.... heb ooit Sjotime aangemaakt en de ander nooit opgezegdPas een jaar later ofzo!
Ja dat kan ook, maar ik wilde die 800 punten niet betalen. Maar ja,... omdat ik vergat die oude op te zeggen ben ik duurder uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik heb een keer de naam aangepast
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar ik wilde die 800 punten niet betalen. Maar ja,... omdat ik vergat die oude op te zeggen ben ik duurder uit
Wel als je Odin-Nexium heet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap dat wisselen van naam trouwens sowieso niet, zolang je niet 1337HuNtEr1995 heet is er niets aan de hand toch?
Okay, goed punt. Maar daarvoor was je gewoon Chocobo toch?quote:
Dat gerucht gaat nu ook de rondequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zou een flater slaan anders Gijs.. denk na.
Dat kan nog steeds, is een optie in het dashboard: Boot to gamequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je, ik ben nog van de generatie dat je spel meteen booten, en dat je niet eerst naar een dashboard ging. Zolang ik snel mijn game kan opstarten en af en toe leuke DLC kan kopen vind ik het best. Al die onnodige poespas met Avatars hoeft voor mij niet.
SailingAce.. Wat heb je met zeilen dan??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap dat wisselen van naam trouwens sowieso niet, zolang je niet 1337HuNtEr1995 heet is er niets aan de hand toch?
Ik wil wel eerst even zien of er bekenden online zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:37 schreef kepler het volgende:
Dat kan nog steeds, is een optie in het dashboard: Boot to game
Alle problemen opgelost!
Waar danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, is een optie in het dashboard: Boot to game
Alle problemen opgelost!
En dan Gijs?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil wel eerst even zien of er bekenden online zijn.
Ik moest altijd gniffelen bij die naam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:38 schreef Bastard het volgende:
SailingAce.. Wat heb je met zeilen dan??
Ben je Nederlander?
Die zit vreselijk verstopt,... ergens bij je gamertag en een tabblad naar rechts ofzo,... kan je messenger uitschakelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar dan
En als ik mij aanmeld staat er "login in messenger niet gelukt." nee boeien, wil ik ook niet.. geen idee waar dat uit te zetten.. onder de X of in het menu.. systeem .. profiel..??
Fuckit.. ga gamen !
Nee had ik die maar,.... die is bezet! En ik haat cijfers achter mijn naam!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, goed punt. Maar daarvoor was je gewoon Chocobo toch?
Even lachen om de (slechte) games die jullie spelen. Daarna zet ik de 360 uit en ga ik Persona 4 spelen op mijn PS2.quote:
Weet ik veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar dan
En als ik mij aanmeld staat er "login in messenger niet gelukt." nee boeien, wil ik ook niet.. geen idee waar dat uit te zetten.. onder de X of in het menu.. systeem .. profiel..??
Fuckit.. ga gamen !
Crocky is Smiths geworden geloof ik.. weg papagaaiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Vroeger had Croky een groene met rode zak met een papegaai erop. De smaak was,.... Italiaans gekruid,.... waarom is dat er niet meer
Thanks man.. daar kan ik het wel vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ergens in de System Settings
Nee daar zit het niet Gijs! Je zoekt je echt een ongeluk. Ergens in het hoofdscherm bij chat en IM,... dan een tabblad naar rechts,... login,... aarrgghhh geen idee meer Gijsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks man.. daar kan ik het wel vinden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Crocky is Smiths geworden geloof ik.. weg papagaai
Maar wel meer merken weg... Dobbelman.. weg bijvoorbeeld
Oh dat maakt me niet uit maar ik meld thuis al niet aan op MSNquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee daar zit het niet Gijs! Je zoekt je echt een ongeluk. Ergens in het hoofdscherm bij chat en IM,... dan een tabblad naar rechts,... login,... aarrgghhh geen idee meer GijsIk kreeg het niet makkelijk uit. Vervelend als Live Messenger mensen al je akties volgen!
Ik zou willen dat ik mijn PS2 games op mijn Xbox kon spelen. Vind het heerlijk om te gamen en digital samen te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even lachen om de (slechte) games die jullie spelen. Daarna zet ik de 360 uit en ga ik Persona 4 spelen op mijn PS2.
Op je werk welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet uit maar ik meld thuis al niet aan op MSN
Je kunt je 360 aanlaten staan en in een party deelnemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:56 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn PS2 games op mijn Xbox kon spelen. Vind het heerlijk om te gamen en digital samen te zijnOok al speel ik SP!
Ligt hier nog gewoon hoor in de supermarktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Italiaans gekruid,.................................... mijn smaakje,.... nooit meer terug!
Teruggekomen voor Bolognese
ikz ag je gister online komen ja. of eergister ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:38 schreef kepler het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een mailtje dat ik weer Xbox Live Gold heb??
Ik hoop dat mn broertje dat gedaan heeft, anders heeft iemand mn account gehackt ofzo
Is dat goed of slecht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer heeft een hands-on van Operation Flashpoint: Dragon Rising
"If Modern Warfare is Hollywood's war, then this is Sundance's: hard-hitting, unvarnished, documentary-style."
http://www.eurogamer.net/(...)agon-rising-hands-on
zelfde met de originele Cheese Onion van Crispy, is aangepast en sindsdien goor Nu komen de huismerken van de supermarkten in de buurt van de originele smaak maar nog steeds net niet zeg maar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Italiaans gekruid,.................................... mijn smaakje,.... nooit meer terug!
Teruggekomen voor Bolognese
Kzou het nou maar niet meer opeten dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ligt hier nog gewoon hoor in de supermarkt
Geen idee Gijs,... die Eurogamer pjee's schrijven zo raar somsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hahahaha dat zat ik ook al te bedenken..
Croky,... Italiaans gekruid? Welke supermarkt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ligt hier nog gewoon hoor in de supermarkt
Vieze nasale nasmaak aan mijn huigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Weten jullie wat ik nergens meer kan vinden? Die harde bruine honingdropjes in de vorm van beertjes. Daar kon ik me vroeger echt misselijk aan eten.
Bij de jamin en in de mixdropzakken bij het benzine stationquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Weten jullie wat ik nergens meer kan vinden? Die harde bruine honingdropjes in de vorm van beertjes. Daar kon ik me vroeger echt misselijk aan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |