Gijs,.... DAT zijn nou eindes!!quote:
Omdat VP slecht heeft verkocht. En dan komt niet door de kwaliteit van de game omdat de marketing van Sega traditiegetrouw weer heeft gesucked. Net als bij Shenmue, Skies of Arcadia en Yakuza. Alleen zullen ze dat nooit toegeven maar kijken ze alleen naar de verkoopcijfers. Daarom deel 2 op de PSP en geen Yakuza 3 voor het westen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:32 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... DAT zijn nou eindes!!Presentatie,.... re-play,.... new game+, nieuwe tutorials,... benieuwd zijn om het boek weer te openen,... etc. etc! Waarom komt deel 2 niet op PS3
Heerlijk Gijs!quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
Zo.. laatste week.. lekker 3 weekjes vrij
Ik kwam vandaag alweer wat 'bekenden' op de weg tegen, die mogen weer inderdaad! En inderdaad ben ik hier ook de laatste van de club die vrij heeft, ja heerlijk man dan heb je eerst een rustige periode en wanneer ik iedereen er weer is ga ik lekker zelf weg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs!
Ga je nog weg? Lekker gevoel zeker, iedereen gaat weer aan het werk en jij bent vrij!
Wanneer gaan Amber en Jasmijn naar school? Zodat je net als ons afhankelijk wordt van de schoolvakanties?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
Ik kwam vandaag alweer wat 'bekenden' op de weg tegen, die mogen weer inderdaad! En inderdaad ben ik hier ook de laatste van de club die vrij heeft, ja heerlijk man dan heb je eerst een rustige periode en wanneer ik iedereen er weer is ga ik lekker zelf weg.
Geen plannen om ergens heen te gaan, dagjes dingen doen willen naar plopsland en dan ergens overnachten dat soort dingen.
Ja volgend jaar moeten we inderdaad schuivenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer gaan Amber en Jasmijn naar school? Zodat je net als ons afhankelijk wordt van de schoolvakanties?
Je hebt het de hele tijd over VP,....quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Omdat VP slecht heeft verkocht. En dan komt niet door de kwaliteit van de game omdat de marketing van Sega traditiegetrouw weer heeft gesucked. Net als bij Shenmue, Skies of Arcadia en Yakuza. Alleen zullen ze dat nooit toegeven maar kijken ze alleen naar de verkoopcijfers. Daarom deel 2 op de PSP en geen Yakuza 3 voor het westen.
Sega, ik heb er een haat-liefde verhouding mee!
Maar goed, er is ook nog wat DLC, twee extra missies geloof ik. Heb je die al gechecked? Ik heb het wel gedownload maar nog niet gespeeld.
Wat ga je nu gamen Gijs? Persona 4?
Ik haal Valkyria Profile en Valkyria Chronicles altijd door elkaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt het de hele tijd over VP,....
Maar ik wil graag de Selvaria's missions gaan doen
Ik vond de demo best cool Gijs, maar daar bleef het bij. Gaat me snel vervelen denk ik. Ik moet mijn fix echt van de betere games krijgen. Maar wie weet,... even de reviews afwachten. Ik denk dat het snel gaat vervelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Demons Souls zet ik toch nog even in de koelkast tot deze herfst. Eind augustus ga ik voor Batman: Arkham Asylum en Shadow Complex. 360 weer eens opstarten!
Die schijnt ook heel mooi te zijn,...!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal Valkyria Profile en Valkyria Chronicles altijd door elkaar.
Ik heb de port van VP toentertijd op de PSP geprobeerd. Ik kwam er niet doorheen. Deprimerend naargeestig sfeertje kon ik niet tegen. Einde van de wereld, iedereen is dood of gaat dood, etc...quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Die schijnt ook heel mooi te zijn,...!
Moggel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Als Spinter Cell dit jaar was verschenen had ik daar wel op gewacht. Maar het Batman-sfeertje zit wel goed in het spel, spreekt me wel aan! Doet me ook een beetje aan Manhunt denken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond de demo best cool Gijs, maar daar bleef het bij. Gaat me snel vervelen denk ik. Ik moet mijn fix echt van de betere games krijgen. Maar wie weet,... even de reviews afwachten. Ik denk dat het snel gaat vervelen.
Kut! Pas 1 kijker gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... hoe gaat het met de verkoop van je huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |