Daar vind ik ook niks aanquote:
Zij is welquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:02 schreef Androoit het volgende:
Nee, Margreet van editie nl![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wie vraagt er hier wie fifi is?quote:
Net alsof ik alles maar moet wetenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wie vraagt er hier wie fifi is?
Dat is wel knap, aangezien ze Amerikaans isquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
ze heeft een beetje zo'n Poolse hoerenkop
My thoughts exactlyquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:28 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed wat het is met Eva, ze heeft zo'n lange neus en gewoon een langwerpig gezicht, half Poolse hoer, niet superknap of overdreven goed lichaam, maar toch word ik altijd vrolijk als ze 's ochtends het journaal heeft gepresenteerd. Misschien is het wel omdat ze best intelligent overkomt, alsof het nieuws dat ze presenteert ook echt iets is dat haar interesseert. Terwijl die andere vrouwen die hier gepost worden, objectief misschien knapper zijn, maar je eerder verwacht als kleuterjuffrouw.
Ja ikweetsquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is wel knap, aangezien ze Amerikaans is
Dat zegt niet zoveel, heel veel Amerikanen komen natuurlijk ergens anders vandaan. Ze heeft Tsjechische ouders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ooit trouw ik haarquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:02 schreef Androoit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja, en als Margreet te oud wordt trouw ik lindavv van FOK! want die is dan nog jong genoeg en ik houd mn huidige vriendin erbij en dan nog een affaire met Eva Jinek.quote:
Dat is juist wel nastyquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jinek klinkt anders wel lekker Oost-Europees.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je weet toch dat Amerikanen allemaal uit Europa komen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
So, dikke tettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:21 schreef RWest het volgende:
[ afbeelding ]
Annechien Steenhuizen, voormalig RTV Utrecht, nu bij de NOS geloof ik.
[ afbeelding ]
Eva Jinek--> EvenAanJeNek ... als je het snel uitspreekt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jinek klinkt anders wel lekker Oost-Europees.
juist!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zij is echt een panter volgens mij...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:21 schreef RWest het volgende:
[ afbeelding ]
Annechien Steenhuizen, voormalig RTV Utrecht, nu bij de NOS geloof ik.
[ afbeelding ]
QFTquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef Szura het volgende:
Ze heeft trouwens echt een kop alsof ze heerlijk kan pijpen
Zij is inderdaad toch zo fucking cutequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:02 schreef Androoit het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man, hij is kei grappig en hij heeft iedere ochtend weer een mooie meekleurende koffiemok die bij z'n overhemd past.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stom
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Nee man, hij is kei grappig en hij heeft iedere ochtend weer een mooie meekleurende koffiemok die bij z'n overhemd past.
[ afbeelding ]
Als hij nou nog de tieten van Eva had, zou ik 'm doen.Maar hij is wel homo. Niet dat daar iets mis mee is, maar even ter info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die mok inderdaad, dat is zijn doel op z'n werk![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Nee man, hij is kei grappig en hij heeft iedere ochtend weer een mooie meekleurende koffiemok die bij z'n overhemd past.
[ afbeelding ]
Als hij nou nog de tieten van Eva had, zou ik 'm doen.Irritante kerel die zogenaamd inderdaad grappig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
celebrate your money
Spreek maar op z'n Frans uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:24 schreef LockonStratos het volgende:
Annechien? Is dat serieus?
Fuck... Annechien
Met Tjechische ouders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef Geranium_Opa het volgende:
Eva jinek Ze heeft maar kleine tetten, niet echt mooi ik zou haar niet geven. Way below my standard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |