Ik kan me niet herinneren dat er zes jaar geleden bij jou geboorte ook een topic is geopend speciaal voor jou hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:40 schreef Bonzai. het volgende:
Je hoeft niet voor iedere drol een topic te openen hoor.
Waar maak jij uit op dat de diagnose op afstand is gemaakt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
Vader van een vriend had het afgelopen week, laat ik nou net de hele week met die gast rond te hebben gehangen...
Zowel hij als ik voelen ons nu ook redelijk naatje dus dikke kans dat ik het nu ook heb maar who cares, het is bijna nog minder erg dan een gewoon griepDe dokter bellen heeft ook totaal geen nut, wel knap dat ze een diagnose op afstand kunnen maken
Ehh, okquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:57 schreef Siniti het volgende:
Als ik de Mexicaanse griep zou hebben zou ik proberen om zoveel mogelijk mensen ziek te maken.
Ja ik had voor de zekerheid toch maar even naar de huisarts gebeld, nou ze hebben het geconstateerd dat ik H1N1 heb.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:02 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat de diagnose op afstand is gemaakt?
Uit jouw - blijkbaar incomplete - OPquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:02 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat de diagnose op afstand is gemaakt?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja ik had voor de zekerheid toch maar even naar de huisarts gebeld, nou ze hebben het geconstateerd dat ik H1N1 heb.
Dat tamiflu wordt zo erg gepushed dat er wel iets mee aan de hand moet zijn ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:30 schreef Szura het volgende:
Je hebt gewoon een griepje. Niet zeiken maar gewoon uitzieken.
Stelletje mietjes met hun Tamiflu. Ik weet zeker dat die troep mijn lichaam niet inkomt.
De OP is volledig compleet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uit jouw - blijkbaar incomplete - OP
[..]
Wie heeft het hier over een complot?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef Penisbaard het volgende:
Daar zijn die "Het is allemaal een complot, die troep komt mijn lichaam niet in" mensen ook weer
Je neef.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een complot?
Idem. Ik zou zoveel mogelijk kerken en moskeeën in duiken en natuurlijk een bezoek aan Staphorst brengen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:57 schreef Siniti het volgende:
Als ik de Mexicaanse griep zou hebben zou ik proberen om zoveel mogelijk mensen ziek te maken.
En dan hebben die mensen zomaar ook een griepje te pakken dat hoogstwaarschijnlijk een week later weer over isquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:04 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Idem. Ik zou zoveel mogelijk kerken en moskeeën in duiken en natuurlijk een bezoek aan Staphorst brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Dat hele virus is gemuteerd omdat elke debiel op aarde al bij 1 van de zoveel symptomen tamiflu koopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef Angst het volgende:
heb je nu trouwens tamiflu gekrege nof niet?
want daar ging een discussie over
beterschap verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |