Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je moet je diep schamen dat je na 17 dagen Florida meteen alweer begint te huilen over een leeg gevoel.. Genoeg mensen werken het hele jaar om een weekje in Zeeland te bivakkeren.
ahquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
afther vacation dip
Ik kan FOK!ken, dat dan weer wel..quote:
Dankquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:13 schreef Wisheh het volgende:
Dat klote gevoel als je terug komt van vakantie.
ik leef met je mee
Dat duurt nog zo langquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:16 schreef MrJinks het volgende:
Uitkijken naar de volgende vakantie!
Woensdag wss met wat vrienden naar NL - Engelandquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:19 schreef Manono het volgende:
ga gewoon wat leuks doen er zijn toch genoeg dingen die je hier kan doen die je daar niet kan doen? borrel met vrienden? bruine boterham met kaas?
Het verwende deel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:19 schreef Convergence het volgende:
Waar in FL?
Eerste helft Kissimmee (maar veel in Orlando geweest), tweede helft Fort Myersquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:19 schreef Convergence het volgende:
Waar in FL?
Dat zegt niks, ben je niet eens op Key West geweestquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eerste helft Kissimmee (maar veel in Orlando geweest), tweede helft Fort Myers
Dat je je gedraagt als een verwend kind. Je hebt een relaxe vakantie gehad en kunt nu toch nog allerlei leuke dingen doen? Uitgaan, vrienden weereens opzoeken etc.quote:
Nee daar niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat zegt niks, ben je niet eens op Key West geweest
En nu zit je weer in ons overvolle kikkerlandje, wat is het leven hard hè...quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee daar niet.
Ik ben geweest in Epcot, Universal, Kennedy Space Center, Wet 'N Wild, Wonderworks, Outlet shoppen, Everglades, Miami Beach, Manatee County en ook nog een paar dagen gewoon relaxed chillen in het zwembad.
Ben jij er zo een die op Nederland afgeeft en Amerika als het paradijs ziet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En nu zit je weer in ons overvolle kikkerlandje, wat is het leven hard hè...
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En nu zit je weer in ons overvolle kikkerlandje, wat is het leven hard hè...
jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Killer_Mom het volgende:
dus teren op een nep vakantie, terug naar geen leven. dat is pas uitzichtloos. gooi je leven om.
Jij luistert te vaak naar Blöf...quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:35 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat als je heel lang op vakantie bent geweest en dan steeds dichter bij je huis komt. Je bent dan weetikveel 1 of 2 weken weggeweest en je komt op plekken waar je elke dag bijna komt.
Dat je niet moet zeiken. Ik ben al 2 jaar niet op vakantie geweest, pauperouders.quote:
Dat vind ik altijd zo'n zeur argument. je moet je nooit vergelijken met anderen, want dat is alleen maar schaapachtig gedrag. Als iedereen nooit op vakantie ging dan kan ik ook niet meer op vakantie zeker, zo zit jouw redenatie ongeveer in elkaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je moet je diep schamen dat je na 17 dagen Florida meteen alweer begint te huilen over een leeg gevoel.. Genoeg mensen werken het hele jaar om een weekje in Zeeland te bivakkeren.
Leuk hé..? Geef je een hoop geld uit aan spoilers, velgen en neonverlichting en daarna heb je een plastic Halfords-auto en is je bankrekening leeg. Joepie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk he...geef je duizenden euro's uit aan een vakantie van een paar dagen en daarna is alles weg en je hebt alleen herrineringen en een lege bankrekening. Joepie
Dat sowiesoquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:52 schreef Schokbreker het volgende:
Volgens mij mis je de Cola Vanille gewoon.
Op zich wel, maar toen ik er was was het echt zo druk dat er niks meer aan wasquote:
Ik zit gewoon 48 weken per jaar in Zeelandquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
Gelukkig studeer ik nogquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef OldJeller het volgende:
Iedereen komt weer terug en slijt de rest van de dagen die dit jaar nog telt weer als de gebruikelijke loonslaaf.
Leven om te werken.
Kwestie van tijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |