Ben je mal? Ik vermaak me hier prima. Ik krijg er altijd dit gevoel bij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker op met je mac. Er staat er hier 1. Ik blijf mooi op windows.
Trouwens, zet jullie semi geile kwijlsessies op linux en apple eens elders voort gaarne.
zou je gewoon op willen zoutenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ben je mal? Ik vermaak me hier prima. Ik krijg er altijd gevoel bij.
Via adobe flash en reader. Geen idee hoe het precies werkt, ik heb nog geen last van het kreng gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat de beveiliging van Windows zo slecht is. Ik heb zelf ook wel eens last gehad van malware in Windows, en het is te belachelijk voor woorden dat de enige oplossing is dat je je pc moet formatteren.
Maar dat terzijde.
Via wat voor flash/adobe programma ben je er dan eigenlijk aangekomen? Kan dat al als je op een site komt met dat iframe?
Meeste mensen snappen van dat in het register spitten ook geen drol. Dus als dat niet lukt, dan blijft echt alleen formatteren over. Het scheelt in ieder geval een hoop tijd aan uitzoeken. Maar goed, we kijken eerst maar wat Malwarebytes oplevert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Via adobe flash en reader. Geen idee hoe het precies werkt, ik heb nog geen last van het kreng gehad
En formatten is IMHO ook wel erg rigoreus. Als ik een virus niet "normaal" weg krijg dan ga ik in het register spitten
Nou ja, tijd aan uitzoeken? Weet je hoe omslachtig formatten is? Je kan alle partities gaan formatten. Dus je moet een back up maken, windows opnieuw installen, ectquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meeste mensen snappen van dat in het register spitten ook geen drol. Dus als dat niet lukt, dan blijft echt alleen formatteren over. Het scheelt in ieder geval een hoop tijd aan uitzoeken. Maar goed, we kijken eerst maar wat Malwarebytes oplevert.
Sorry hoor, maar er staat VIRUS in de OP, de link in de OP is weggehaald, en er staat een waarschuwing. En toch ga je nog klikken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:08 schreef Noork het volgende:
Damn, heb net wat spyware opgelopen op jouw site. AVG hield het vreemdgenoeg niet goed tegen.
Moet toch zien waar het over gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er staat VIRUS in de OP, de link in de OP is weggehaald, en er staat een waarschuwing. En toch ga je nog klikken?
Ik krijg iig geen avast melding meer
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is Malwarebytes vastgelopen![]()
Als ik hem maximaliseer krijg ik zo'n wit scherm
Ik vind het alleen een beetje dom van jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef Noork het volgende:
[..]
Moet toch zien waar het over gaatEn ik verwijt niemand, geef het alleen maar aan. Meestal val ik met Opera als browser en AVG buiten schot bij dit soort virussen...
Is al opgelost. Hijackthis en een paar dingen verwijderen was voldoende.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een beetje dom van jeMaar goed
Ga maar malware draaien!
Taakbeheer liep zelfs vastquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh boy.
En als je hem in veilige modus draait?
Dat staat er niet meer inquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Haal het linkje weg uit de OP misschien.
Dank je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat staat er niet meer inEr staat zelfs een waarschuwing!
Ik zal hem wel even uit mn sig halen ook.
?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |