Stiekem leef ik ook wel met je mee hoor..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeer hilarisch.
ik krijg geen bad iframe meldingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat, ja ik weet niet wat dat is, volgens mij gewoon het virus?
Het stickje? Ja, die zal ik ook scannenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik krijg geen bad iframe melding
Trouwens, je stickje (usb) ga je in je mini laptop proppen, scan je die dan ook gelijk even mee?
je CF en SD kaartje er al uitgehaaldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het stickje? Ja, die zal ik ook scannen
Ja doeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:47 schreef amvrosios het volgende:
Formateren die zooi,je blijft toch altijd met rotzooi zitten,
Damn,wat ben ik blij dat er ook gwn linux bestaat!
Nu welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
je CF en SD kaartje er al uitgehaald
siquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het stickje? Ja, die zal ik ook scannen
vind je???quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Litso het volgende:
Wat een gruwelijk gebruiksonvriendelijk is Avast eigenlijk zeg.
iphone heeft een ander besturingssysteemquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu wel
iPhone ook maar?
Oh nee, das van Apple
Er staat nergens tekst, alleen een oerlelijk metallic design met een paar knoppen die niet voor zich spreken. Ik moet elke keer met mijn muis over de knoppen hoveren om te zien wat ze eigenlijk doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
vind je???
Ik vind het echt een ideale scanner
Hehehe.. in je taakbalk, naast je klok staat een mooi avast rondje, rechtermuisknop en dan programma instellingenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Er staat nergens tekst, alleen een oerlelijk metallic design met een paar knoppen die niet voor zich spreken. Ik moet elke keer met mijn muis over de knoppen hoveren om te zien wat ze eigenlijk doen.
Verder past er amper tekst in het schermpje waardoor er vanalles wordt afgekort, en kan ik nergens zien of en hoeveel bedreigingen er eigenlijk al zijn gevonden. En een 'settings' ofzo is er ook niet.
de virusscan display is gewoon een beetje ruk vind ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hehehe.. in je taakbalk, naast je klok staat een mooi avast rondje, rechtermuisknop en dan programma instellingen
Daar heb je instellingen die je kan aanpassen
Ik zou toch malware bytes doen, gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Litso het volgende:
Nou, avast vindt ook niks dus het zal meevallen
klopt. Maar het werkt welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef Re het volgende:
[..]
de virusscan display is gewoon een beetje ruk vind ik ook wel eigenlijk...
Idd, ik ben blij dat ik lekker Ubuntu draai en geen gezeik heb met dit soort rare onzin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef amvrosios het volgende:
Formateren die zooi,je blijft toch altijd met rotzooi zitten,
Damn,wat ben ik blij dat er ook gwn linux bestaat!
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, erg veel tijd. Het bedrijf waar mijn vriend werkt heeft het dus ook. En die hebben dus echt veel ftp gegevens van klanten e.d. En ik geloof dat de halve afdeling nu met dat virus bezig is
Ik vind het werkelijk een KUT vrius
Komen al die linux goeroes weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:14 schreef CasB het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij dat ik lekker Ubuntu draai en geen gezeik heb met dit soort rare onzin.
quote:Het computer virus probleem is veel minder voorkomend op het UNIX platform, maar dat betekent niet dat het niet bestaat. UNIX virussen (hoewel erg weinig) bestaan wel degelijk. Toegevoegend, sommige van de oudste worms zijn gebaseerd op UNIX! Als je je data belangrijk vind, dan zal je deze feiten moeten accepteren.
(Noem één Linux vrius? Okay... Bliss.)
Dit gezegd te hebben, er zijn zeker (en niet verrassend) erg weinig virussen in het wild levensvatbaar op UNIX. Dit komt gedeeltelijk door toegangsrestricties in de werkomgeving. Bijvoorbeeld, als een gebruiker een geïnfecteerd bestand gebruikt, kan het alleen doen wat de gebruiker aan privileges heeft (onder normale omstandigheden-niet veel) dus op z'n minst zal het niet verspreid worden naar andere systemen. Maar als een supergebruiker (of iemand zonder enige restricties) een virus opent, kan het mogelijk het gehele system infecteren en doorgestuurd worden naar andere systemen... etc.
Ook moeten we onthouden, dat virussen onder UNIX besturingssystemen veel minder voorkomen simpel omdat dit besturingssyteem lang niet zo wijd verspreid is als DOS/Windows besturingssytemen voor thuisgebruikers. Als er meer mensen thuis gebruik zullen maken van UNIX, zullen er meer virussen hun weg zoeken. De opkomst van het GNU/Linux besturingssysteem heeft dit zeker aangetoond.
Wees gewaarschuwd, als UNIX-achtige systemen zoals GNU/Linux populairder worden en makkelijker voor thuisgebruik, zullen meer en meer onervaren gebruikers hun systeem laten opereren met volledige toegangsrechten voor allen en op die manier malware een makkelijke manier geven om hun systeem te verstoren.
Flikker op met je mac. Er staat er hier 1. Ik blijf mooi op windows.quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat de beveiliging van Windows zo slecht is. Ik heb zelf ook wel eens last gehad van malware in Windows, en het is te belachelijk voor woorden dat de enige oplossing is dat je je pc moet formatteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komen al die linux goeroes weer
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |